چطوری میشه

نکاتی برای اینکه یک توسعه دهنده وردپرس سازنده تر باشید

نکاتی برای اینکه یک توسعه دهنده وردپرس سازنده تر باشید

شما روی میز خود نشسته اید، به صفحه خیره شده اید و برای تکمیل 4 پروژه که قرار است این هفته قرار دارد، برنامه نویسی کنید. اما شما یک توسعه دهنده وردپرس هستید، آیا می توانید خودتان را سرزنش کنید؟ وظیفه شما کدنویسی است و این به معنای خیره شدن به صفحه برای مدت طولانی است. با این حال، همه افراد در هر روز 24 ساعت فرصت دارند و نحوه استفاده شما از این ساعات بسیار مهم است. اگر شما یک توسعه دهنده وردپرس هستید که به میز خود گره خورده اید، این راهنما برای شماست.

چرا باید به کارآمدتر بودن اهمیت دهید؟

مولد بودن چیزی است که بیشتر مردم برای رسیدن به آن تلاش می کنند. اما داشتن انگیزه برای انجام این کار ناشی از این است که چرا می‌خواهید سازنده باشید. برای پاسخ به این سوال، باید یاد بگیرید که چرا باید در وهله اول به سازنده بودن اهمیت دهید.

1. با زمان کمتر کارهای بیشتری انجام دهید

شکی نیست که بهترین مزیت بهره وری انجام کارهای بیشتر با زمان کمتر است. این بدان معنی است که شما می توانید پروژه های بیشتری را در یک روز تکمیل کنید که به پروژه های بیشتری در یک هفته و در نهایت یک سال تبدیل می شود. تمام این زمان‌هایی که ذخیره کرده‌اید، در نهایت وقتی از دید پرنده به آن نگاه می‌کنید، جمع می‌شوند.

با این حال، انجام «بیشتر» همیشه خوب نیست. بیشتر اوقات، مردم کارهایی را انجام می دهند که نمی خواهند انجام دهند. این چیزها ممکن است ناکامل، خسته کننده یا پیش پا افتاده باشند. اما اگر این کارهایی که می‌خواهید «بیشتر» انجام دهید، چیزهایی هستند که می‌خواهید یا از انجامشان لذت می‌برید. سپس در مسیر درستی هستید.

2. با زمان کمتر بیشتر کسب کنید

معمولاً، نرخ‌های برنامه‌نویس WordPress به‌طور ثابت محاسبه می‌شود یا در ساعت در هر صورت، زمانی که شروع به مولد بودن و انجام کارها می کنید، در نهایت با ساعات کاری کمتر، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

به عنوان مثال، اگر برای سرویس WordPress، نرخ ساعتی دریافت می‌کنید. و می توانید 8 ساعت کار در روز را به 6 ساعت در روز تبدیل کنید که 10 ساعت در یک پروژه صرفه جویی می شود که می توانید برای یک پروژه دوم صرفه جویی کنید. به طور مشابه، اگر برای پروژه‌ای که قرار است یک هفته طول بکشد، نرخ ثابتی معادل 1000 دلار دریافت می‌کنید، زمانی که سازنده هستید، احتمالاً قبل از بازه زمانی مورد نظر به پایان خواهید رسید. این بدان معنی است که شما 1000 دلار سریعتر درآمد خواهید داشت. این سپس جا را برای. . .

3. وقت آزاد بیشتری داشته باشید

. . .وقت آزاد! همانطور که گفته شد، بهره وری شما را قادر می سازد تا در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام دهید و درآمد کسب کنید. به طور طبیعی، این برای ما وقت آزاد خواهد گذاشت که می توانیم از آن برای رشد بیشتر خود به عنوان توسعه دهندگان وردپرس استفاده کنیم. این ممکن است به معنای سرمایه گذاری مجدد پول کسب شده در یادگیری باشد. بسیاری از پلتفرم‌ها دوره‌هایی را ارائه می‌دهند که هیچ سوراخی در کیف پول شما ایجاد نمی‌کنند، مانند Udemy و Skillshare.

از این زمان آزاد می‌توان برای زمان استراحت ما نیز استفاده کرد. ما روی میزمان اردک می نشینیم و بی تحرکی برای سلامتی ما ظاهر خوبی نیست. برخی می گویند این روش جدید سیگار کشیدن است.

چگونه محیط کاری خود را برای بهره وری بیشتر ساختار دهید

Structure Your Work Environment For More Productivity

بهره وری همیشه از نحوه ساختار کار و محیط شما ناشی می شود. آیا می توانید تصور کنید که یک الکلی را مجبور کنید در یک بار پر از الکل زندگی کند؟ این خیلی منطقی نخواهد بود درست است؟ این در مورد نحوه کار ما نیز صادق است. وقتی می‌خواهیم در محیطی بدون حواس‌پرتی کار کنیم، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد که در محیطی پر از حواس‌پرتی قرار بگیریم.

در اینجا چند روش وجود دارد که می‌توانید محیط کار خود را برای بهره‌وری بیشتر ساختار دهید:

1. به طور موقت سایت های رسانه های اجتماعی را حذف / حذف کنید

این عامل اصلی اتلاف وقت برای اکثر توسعه دهندگان است. این به این دلیل است که کار ما به استفاده از رایانه متکی است. این بدان معناست که دسترسی به سایت های رسانه های اجتماعی با یک کلیک فاصله دارد. برای مقابله با این، می‌توانید این سایت‌ها را حذف/مسدود کنید، یا می‌توانید نمایه مرورگر دیگری را تنظیم کنید که فقط برای کار شما باشد.

این کار را می توان تقریباً با هر مرورگری که وجود دارد انجام داد. می توانید این پروفایل ها را طوری تنظیم کنید که کار محور باشند. این بدان معنی است که می توانید پیوندهای سریعی را به ایمیل، تقویم، وب سایت و غیره خود تنظیم کنید. این به مغز شما کمک می کند تا وارد حالت کار شود.

2. با ایمیل به عنوان ایمیل حلزون

رفتار کنید

روزهایی را به خاطر می آورید که ایمیل وجود نداشت؟ ما مجبور شدیم از طریق اداره پست نامه بفرستیم، 100 سال منتظر بمانیم و شاید نامه ای دریافت کنیم. به سرعت به جلو – ما اکنون ایمیل داریم که می توان از آن برای ارسال فوری نامه رسمی به هر کسی در سراسر جهان استفاده کرد. اما بیشتر مردم از ایمیل مانند یک برنامه پیام‌رسانی فوری استفاده می‌کنند.

درعوض، باید ایمیل را به عنوان نامه حلزونی در نظر بگیرید زیرا با ایمیل حلزونی، ارسال پاسخ زمان بر است و لازم نیست هر 5 دقیقه یکبار صندوق پستی خود را چک کنید. برای مقابله با این عادت چک کردن مکرر صندوق ورودی ایمیل خود. به سادگی زمان یا اعتصابی را برنامه ریزی کنید که بتوانید در طول روز ایمیل را بررسی کنید.

این را می توان با تنظیم ساعت 9 صبح، 12 بعد از ظهر و 3 بعد از ظهر برای زمان ایمیل یا دادن 0 اخطار به خود انجام داد و هر بار که ایمیل خود را بررسی می کنید، یک اخطار اضافه می شود. وقتی به 3 اخطار رسیدید، ایمیل ممنوع می‌شود.

“مطالعه ای در سال 2014 توسط دانشگاه بریتیش کلمبیا نشان داد که وقتی مردم فقط سه بار در روز ایمیل خود را چک می کنند (به جای هر دفعه که می خواهند)، استرس بسیار کمتری را گزارش می کنند. همانطور که محققین، الیزابت دان و کوستادین کوشلو بیان کردند، “کاهش ایمیل ممکن است استرس را به همان اندازه که تصور کنید چندین بار در روز در آب های گرم یک جزیره گرمسیری شنا می کنید، کاهش می دهد.” شاید تعجب آورتر این باشد که بررسی کمتر شرکت کنندگان را در ایمیل بهتر می کرد. در طول هفته ای که سه بار در روز چک می کردند، مردم تقریباً به همان تعداد پیام پاسخ می دادند، اما این کار را 20 درصد سریعتر انجام می دادند. چک کردن ایمیل کمتر به طور قابل اندازه گیری باعث زمان می شود!» (زمان بسازید – تاکتیک های لیزری – صندوق ورودی خود را کاهش دهید)

3. یک لیست درخواست تصادفی بسازید

تصور کنید که روی پروژه وردپرس خود کار می کنید که باید تا امروز تحویل داده شود. اما، یک اصرار تصادفی برای بررسی اینکه آیا ربات‌ها خطرناک هستند یا نه، دریافت می‌کنید. بنابراین، به نوار جستجوی Google رفته و “آیا روبات ها خطرناک هستند؟” را تایپ می کنید. قبل از اینکه متوجه شوید، فقط در یک سوراخ بی نهایت افتادید و حدود 20 دقیقه را تلف کردید.

آشنا به نظر می رسد؟ برای مقابله با این “اشتیاق تصادفی”. یک صفحه خراش کوچک تهیه کنید یا اگر روی رایانه کار می کنید، پیشنهاد می کنیم از جدول های سریع استفاده کنید. ‘ Notepad زیرا یادداشت های شما را بدون نیاز به ثبت در حافظه پنهان مرورگر شما ذخیره می کند.

پس از انتخاب مکانی برای نوشتن، می‌توانید هر زمان که کار می‌کنید، تمام خواسته‌های تصادفی آینده خود را روی آن صفحه خراشیده بنویسید. وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید به صفحه خراش خود دسترسی پیدا کنید و هر خواسته‌ای را برآورده کنید.

از تکنیک پومودورو استفاده کنید

Pomodoro Technique

تکنیک پومودورو برای افرادی استفاده می‌شود که با ظاهر شدن حواس‌پرتی‌های کوچک تمایل دارند از ریل خارج شوند. اگر شما یکی از آن افراد هستید، این تکنیک را امتحان کنید.

1. یک کار را انتخاب کنید

ابتدا، باید کاری را انتخاب کنید که می‌خواهید روی آن کار کنید. این کار می تواند یک پروژه کدگذاری باشد که به زودی انجام می شود یا یک رفع اشکال ساده.

2. یک تایمر 25 دقیقه ای

تنظیم کنید

زمان را با Pomofocus تنظیم کنید. 3 تب وجود خواهد داشت، “Pomodoro” را انتخاب کنید و شروع را فشار دهید. این یک تایمر 25 دقیقه ای را شروع می کند و هر بار که 25 دقیقه می گذرد پومودورو نامیده می شود.

3. روی وظیفه خود کار کنید

بعد از تنظیم تایمر، اینجاست که شروع به کار روی کار خود می کنید. من به شما پیشنهاد می‌کنم نکته فهرست درخواست‌های تصادفی که قبلا ذکر شد را برای همراهی شما در کارتان بگنجانید.

4. 5 دقیقه استراحت کنید

هنگامی که تایمر کامل شد، پومودورو را کامل کردید، وقت آن است که 5 دقیقه برای شکستن زمان بگذارید. این وقفه می‌تواند لیست خواسته‌های شما را برآورده کند یا در پاسیو قدم بزنید. هنگامی که تایمر تمام شد، تایمر آماده خواهد بود و به سادگی “شروع” را فشار دهید

5. هر 4 پومودورو 15 تا 30 دقیقه استراحت می کنند

پس از اتمام 4 پومودورو احتمالاً خسته خواهید شد. بنابراین یک استراحت 15 تا 30 دقیقه ای برای لذت بردن شما وجود خواهد داشت. پس از اتمام کار، کل فرآیند را تکرار کنید تا زمانی که کارتان تمام شود.

استفاده از برنامه‌ها و ابزارها برای کمک به کار سازنده شما همیشه ایده خوبی است. اما برنامه های زیادی وجود دارد و ممکن است احساس کنید که در مورد اینکه کدام یک برای شما کار می کند، خسته شوید. نکته کلیدی این است که هر کدام را امتحان کنید و ارزیابی کنید که آیا این به شما کمک می کند سازماندهی کنید و بهره وری بیشتری داشته باشید. همچنین مهم است که در نظر داشته باشید که برای برخی از افراد، استفاده از این برنامه‌ها فقط به ذهن خلاق آنها آسیب می‌زند، زیرا در بیشتر مواقع آنها را در یک روش فکری ساختاریافته نگه می‌دارد.

1. مفهوم

Notion

اگر مانند اکثر توسعه دهندگان هستید، پانزده برگه باز دارید. One for Slack، Google Docs، VS Code، MDN، Music، Trello، و غیره. Notion این مشکلات را با ارائه یک فضای کاری همه کاره کاملاً قابل تنظیم به کاربران خود حل می کند. با این حال، نقطه ضعف Notion این است که می تواند بسیار سریع باشد. بنابراین، انجام برخی تحقیقات و تماشای ویدیوهای یوتیوب در مورد اینکه مردم چگونه فضای کاری خود را ایجاد می کنند تا متناسب با کاری که انجام می دهند بسیار مهم است. همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید برخی از افراد ایده یک فضای کاری همه کاره را دوست ندارند و برخی افراد دوست دارند برنامه های مختلف برای اهداف مختلف داشته باشند.

2. Trello

Trello

Trello یک برنامه عالی برای سازماندهی لیست کارهای شماست، زیرا یک سبک بصری جذاب صفحه Kanban برای نگاه کردن به چیزها ارائه می دهد. این فهرست جایگزین چک لیست کارهای قدیمی شما می شود که معمولاً بسیار خسته کننده است. انجام کارها را بسیار هیجان انگیزتر می کند. اگر یک توسعه‌دهنده وردپرس هستید که برای سازماندهی پروژه‌ها به فهرست کارهایی نیاز دارید، Trello را بررسی کنید.

3. سست

Slack

اگر در یک تیم کار می کنید. Slack ما را بررسی کنید زیرا برای مشاغلی طراحی شده است که گسترده هستند و برای برقراری ارتباط به یک هاب مرکزی نیاز دارند. Slack یک برنامه پیام رسان است که اطلاعات مورد نیاز کارکنان یک شرکت را در اختیار آنها قرار می دهد. اگر ارتباط در تیم شما وجود ندارد، Slack برای شما مناسب است.

نکته پاداش: همچنین می‌توانید هر یک از ابزارهای بالا را با Zapier جفت کنید تا سریعاً آنها را با WordPress ادغام کنید و گردش‌های کاری را خودکار کنید. برای مثال، می‌توانید «zaps» جدیدی ایجاد کنید تا هر بار که پست جدیدی منتشر می‌کنید، بتوانید آن را به Notion، یک Trello جدید ایجاد کنید کارت، و/یا آن را در Slack خود به اشتراک بگذارید کانال.

4. مدیر پروژه WP

WP Project Manager

هر پروژه ای به نوعی ابزار مدیریتی برای مدیریت وظایف و پیشرفت تیم نیاز دارد. یکی از نمونه های خوب آن افزونه ای به نام WP Project Manager است که به شما این امکان را می دهد که این کار را انجام دهید. می توانید تابلوها، وظایف، نقاط عطف ایجاد کنید، فایل ها را آپلود کنید و تقریباً هر کاری را که هر ابزار مدیریت پروژه خوب به شما امکان می دهد انجام دهید.


به طور کلی، مولد بودن یک مهارت است و همه چیز به نحوه تنظیم محیط کاری شما بستگی دارد. آیا برنامه ها، ابزارها و تکنیک های مناسبی دارید؟ بهره وری از اعتصاب اراده به دست نمی آید، اگرچه گاهی اوقات چنین می شود. همیشه نمی توانید به آن تکیه کنید. چیزی که می توانید به آن تکیه کنید تنظیم محیط خود برای موفقیت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا