چطوری میشه

خبرنامه کاربر پسند با AcyMailing برای وردپرس

خبرنامه کاربر پسند با AcyMailing برای وردپرس

اگر قبلاً خبرنامه ای تنظیم نکرده اید، اکنون زمان شروع است. یک خبرنامه کاربردهای نامحدودی دارد. می توانید کاربران را در مورد آخرین مقالات خود مطلع کنید، از آنها برای ثبت نام تشکر کنید، در مورد چرخ دستی های رها شده به آنها یادآوری کنید، یا آنها را به رویدادهای آینده دعوت کنید.

و همه اینها می توانند کاملاً خودکار باشند، ایمیل ها را در بازه های زمانی مختلف یا بر اساس محرک های خاص ارسال کنند. این کار را از بین می برد در حالی که به شما امکان می دهد با مشترکین خود وفاداری کنید.

به دنبال یک افزونه خبرنامه مقرون‌به‌صرفه هستید که پر از ویژگی‌ها باشد، اما بتوان در عرض چند دقیقه به آن مسلط شد؟ AcyMailing ممکن است ارزش امتحان را داشته باشد. برخلاف سایر افزونه‌های پستی، هیچ محدودیتی برای مخاطبین یا کمپین‌ها قائل نمی‌شود و دریافت آن نیز بسیار آسان است.

بیایید نگاهی به AcyMailing بیندازیم و بهترین ویژگی‌های آن را در عمل ببینیم.

AcyMailing چیست؟

acymailing

AcyMailing یک افزونه خبرنامه رایگان و ممتاز است که از چند جهت متمایز است. برای یکی، این افزونه وردپرس و جوملا است، که اگر با هر دو CMS کار می کنید یا قصد دارید از یکی به دیگری تغییر دهید، مفید است.

همچنین مبتدی‌گرا است، با راه‌اندازی فوق‌العاده آسان و یک سیستم سازنده قالب با کشیدن و رها کردن. اگر پلاگین های دیگر با نیاز به HTML برای طراحی قالب های ایمیل زیبا برای شما مشکل ایجاد می کنند، AcyMailing همه این کارها را بدون کد انجام می دهد.

در نهایت، اگرچه به پیچیدگی افزونه‌های خبرنامه پیشرفته نیست، ویژگی‌های بسیار بیشتری را نسبت به قیمت ارائه می‌دهد و راحت‌تر می‌توانید سر خود را در آن قرار دهید. همچنین هیچ محدودیت آزاردهنده ای برای تعداد ایمیل هایی که می توانید ارسال کنید یا تعداد مشترکینی که می توانید داشته باشید اعمال نمی کند. هر محدودیتی به تنهایی روی میزبان وب یا سرویس SMTP شما اعمال می شود.

قیمت گذاری AcyMailing

AcyMailing یک افزونه رایگان و ممتاز با چندین ردیف پولی است. در اینجا یک نمای کلی از آنچه دریافت می کنید آمده است:

  • رایگان: ارسال بدون محدودیت خبرنامه، ویرایشگر خبرنامه با ویژگی های شخصی سازی و ارسال دستی، و آمار ساده.
  • ضروری (29 دلار در سال): اولین لایه AcyMailing ممتاز ارسال خودکار/برنامه‌ریزی‌شده، تأیید کپچا و آمار پیشرفته را ارائه می‌دهد.
  • سازمان (89 دلار در سال): ویژگی‌های پیشرفته از جمله تقسیم‌بندی فهرست، ایمیل‌های بعدی، راه‌اندازهای مشروط، آزمایش هرزنامه، دسترسی به یکپارچه‌سازی‌ها و موارد دیگر در دسترس هستند.
  • چند سایت (389 دلار در سال): با تمام ویژگی های طرح Enterprise، همچنین می توانید از این افزونه در حداکثر 20 سایت استفاده کنید.

acymailing pricing

در حالی که مجوز چند سایت وجود دارد، همه ویژگی‌ها در چندین سایت کار می‌کنند به جز مواردی که به cron jobs، به‌روزرسانی‌های خودکار، و آزمایش‌کننده هرزنامه متکی هستند.

علاوه بر این، در حالی که می‌توانید افزونه پریمیوم را پس از انقضای مجوز خود نگه دارید، برای ادامه استفاده از ارسال خودکار ایمیل و آزمایش هرزنامه، باید هر سال آن را تمدید کنید.

ویژگی های AcyMailing

نمی‌دانید AcyMailing دقیقاً چه چیزی برای ارائه دارد؟ در اینجا چند ویژگی مفید وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

اتوماسیون خبرنامه

در حالی که AcyMailing فقط در نسخه پریمیوم موجود است، اتوماسیون قدرتمند و منطق ارسال مشروط را ارائه می دهد. کاری که می توانید انجام دهید این است:

  • ایمیل های دستی ایجاد کنید یا کمپین های برنامه ریزی شده تکراری را راه اندازی کنید.
  • در پاسخ به محرک‌های خاصی مانند اشتراک در خبرنامه خود، ایمیل ارسال کنید.
  • با افزونه‌هایی مانند WooCommerce ادغام کنید تا، برای مثال، یادآوری‌های سبد خرید رها شده را ارسال کنید.
  • اقدامات انبوه دستی (مانند ارسال مجدد ایمیل‌های تأیید یا اشتراک کاربران در فهرست) ایجاد کنید یا اقدامات خودکار را تنظیم کنید.
  • پشتیبانی از شرکت دوگانه.
  • مدیریت خودکار کاربر، اشتراک و لغو اشتراک.

AcyMailing برای کار با هر سروری طراحی شده است، حتی سرورهایی که ارسال ایمیل را محدود می‌کنند یا با استفاده از سیستم صف کار می‌کنند. همچنین با ابزار تست هرزنامه و امتیاز هرزنامه تمام تلاش خود را می‌کند تا از برچسب‌گذاری ایمیل شما به عنوان هرزنامه جلوگیری کند.

طراح خبرنامه و فرم ساز

AcyMailing روی یک سیستم قالب ساده کار می کند که مانع ورود بسیار کمی دارد. دیگر با رابط های گیج کننده مبارزه نکنید. فقط محتوا را بکشید و در بلوک ها رها کنید، بسیار شبیه به گوتنبرگ.

در حالی که استفاده از آن بسیار مینیمالیستی و آسان است، طراح خبرنامه زمانی که تنظیمات آن را بررسی می‌کنید به خوبی کار می‌کند. این شامل برچسب‌هایی برای شخصی‌سازی ایمیل‌هایتان، آدرس دادن به کاربران با نام یا شناسه‌های دیگر، پیش‌نمایش دسک‌تاپ و تلفن همراه با قالب‌های پاسخگو و حتی تست A/B.

فرم ساز بسیار ساده تر است. از سازنده کشیدن و رها کردن استفاده نمی کند، اما در عوض فقط چند تنظیمات برای تغییر دادن دارد.

بدون محدودیت

برخلاف سایر افزونه‌ها، AcyMailing ارتباط شما را با تعداد معینی از کاربران، فهرست‌ها، خبرنامه‌ها یا ایمیل‌ها قطع نمی‌کند. حتی در نسخه رایگان افزونه، می توانید به تعداد کاربرانی که میزبان یا سرویس SMTP شما اجازه می دهد، مدیریت کنید و ایمیل ارسال کنید.

ادغام ها

AcyMailing از چند سرویس پستی مناسب پشتیبانی می کند:

  • Amazon SES
  • ایمیل الاستیک
  • Mailgun
  • نشان پست
  • Qmail
  • SendGrid
  • Sendinblue

همچنین با عملکرد پست پیش‌فرض PHP از سرور شما و همچنین خدمات پست عمومی SMTP کار می‌کند.

AcyMailing با چندین افزونه وردپرس، از جمله WooCommerce< ادغام می شود. /a>، و همچنین فرم تماس چندگانه، تقویم رویداد، و افزونه های عضویت کاربر.

همچنین – اگر ویژگی‌ای وجود دارد که می‌خواهید، اما در فهرست دیده نمی‌شود، می‌توانید یک درخواست ویژگی. توسعه دهندگان بسیار پاسخگو هستند و حتی یک نقشه راه زنده دارند که می توانید بررسی کنید تا ببینید چه چیزی در حال حاضر برای به روز رسانی های آینده در حال انجام است.

نحوه راه اندازی خبرنامه AcyMailing

مرحله اول: نصب خبرنامه‌های AcyMailing برای وردپرس. اگر می‌خواهید نسخه رایگان افزونه را امتحان کنید، می‌توانید بهPlugins > Add New بروید و «newsletter» یا «acymailing» را جستجو کنید. اگر نسخه پریمیوم را خریداری کرده اید، در عوض روی افزونه آپلود کلیک کنید و فایل فشرده ارائه شده را آپلود کنید. حتماً آن را فعال کنید.

Install Acymailing

را نصب کنید

اکنون یک بخش AcyMailing جدید خواهید داشت، بنابراین به AcyMailing > داشبورد بروید. در اینجا یک راهنمای گام به گام پیدا خواهید کرد که شما را در مراحل اولیه راه اندازی راهنمایی می کند.

در یک نقطه از شما خواسته می شود که اولین ایمیل خود را طراحی کرده و یک ارسال آزمایشی انجام دهید. می‌توانید آن را به‌صورت پیش‌فرض رها کنید، یا روی دکمه آبی ویرایش کلیک کنید تا طراح کشیدن و رها کردن را امتحان کنید.

drag-and drop newsletter designer

اینترفیس نسبتاً ساده است و باید به راحتی بتوان از آن استفاده کرد. یک بلوک را بکشید، سپس یک بلوک محتوا را به داخل آن بکشید. این اصل ماجراست.

برای انتقال، تکثیر، حذف یا ویرایش هر بلوکی، نشانگر را روی هر بلوکی نگه دارید. روی یک بلوک کلیک کنید تا منوی ویرایش ظاهر شود و مستقیماً روی یک قطعه محتوا کلیک کنید تا منوی تنظیمات آن باز شود.

بر روی چرخ دنده در سمت راست صفحه کلیک کنید تا الگو را به طور کلی ویرایش کنید، پالت رنگ و فونت را تغییر دهید یا حتی یک صفحه سبک سفارشی را آپلود کنید.

به یاد داشته باشید که دکمه‌های پیش‌نمایش در بالای طراح را بررسی کنید، و به یاد داشته باشید که اگر اشتباهی مرتکب شوید، می‌توانید آن را لغو یا دوباره انجام دهید. پس از پایان آزمایش، روی اعمال (نماد فلاپی دیسک) یا لغو (نماد خط خورده) کلیک کنید.

اکنون لیست گیرنده ایمیل آزمایشی خود را تنظیم کنید و سپس تنظیمات ارسال ایمیل خود را پیکربندی کنید. اگر از هر یک از خدمات موجود در لیست استفاده می کنید، آن ها را انتخاب کنید. اگر از سرویس خارجی دیگری استفاده می‌کنید، سرویس خارجی (SMTP) را انتخاب کنید. در غیر این صورت، سرور شما (عملکرد ایمیل PHP) را انتخاب کنید.

می‌توانید بعداً در پیکربندی > تنظیمات ایمیل به این تنظیمات دسترسی پیدا کنید.

acymailing mail settings

بعد از این، فقط باید ایمیل آزمایشی خود را ارسال کنید و آماده شروع کاوش افزونه هستید. حتماً نگاهی به AcyMailing > پیکربندی بیندازید و مطمئن شوید که همه چیز همانطور که می‌خواهید است.

همچنین باید به داشبورد عادت کنید، زیرا پیوندهای سریعی به ایمیل‌ها، مخاطبان و تنظیمات اتوماسیون دارد و همچنین آماری را در یک نگاه ارائه می‌کند.

acymailing dashboard

غواصی در AcyMailing

بیایید مهمترین عملکردهای ارائه شده توسط AcyMailing Enterprise را مرور کنیم. چیزهای زیادی برای کاوش وجود دارد، اما بیایید مطمئن شویم که نحوه ایجاد فرم، مدیریت کاربران و راه‌اندازی کمپین‌های ایمیل را می‌دانید.

اول: فرم‌ها را می‌توان در AcyMailing > فرم‌های اشتراک ایجاد کرد.

می‌توانید آن‌ها را به سرصفحه، پاورقی یا سایر مناطق ویجت‌شده اضافه کنید، فرمی را طراحی کنید که با کد کوتاه استفاده شود، یا حتی یک پنجره بازشو با قوانین نمایش سفارشی ایجاد کنید. همچنین می‌توانید هر صفحه‌ای را در گوتنبرگ باز کنید و یک بلوک AcyMailing اضافه کنید.

acymailing subscription forms

در AcyMailing > فیلدهای سفارشی، می‌توانید با درخواست اطلاعات اضافی، مانند سن، بلوک فرم خود را بیشتر سفارشی کنید.

کاربران جمع آوری شده از طریق فرم ها را می توان در AcyMailing > مشترکین مدیریت کرد. همچنین می‌توانید فهرستی از مشترکین را از اینجا وارد کنید. اینها را می توان بیشتر در AcyMailing > Segments و AcyMailing > Lists تقسیم بندی کرد، بنابراین می توانید گروه های خاصی را هدف قرار داده و از هم جدا کنید.

اکنون بخش سرگرم کننده: طراحی یک کمپین ایمیل. برای شروع به AcyMailing > Emails بروید. می‌توانید از انواع مختلفی انتخاب کنید، از کمپین اصلی گرفته تا چیزی کاملاً خودکار، ایمیل‌های بعدی، ایمیل‌های خوش آمدگویی، و موارد دیگر.

mail campaign creator

نوعی را که می خواهید انتخاب کنید، الگوی خود را انتخاب کنید یا الگوی خود را بسازید، تنظیمات را تغییر دهید و یک ایمیل آزمایشی ارسال کنید.

قبل از این، ممکن است بخواهید از AcyMailing > Templates دیدن کنید، جایی که می توانید الگوی سفارشی خود را برای استفاده سریع در آینده ایجاد کنید. وقتی چند کمپین ایجاد کردید، از AcyMailing > صف دیدن کنید تا نمای کلی را ببینید.

یک عملکرد مهم دیگر در AcyMailing > اتوماسیون یافت می‌شود. این به شما امکان می دهد تریگرها را با یک سازنده شرایط کشیدن و رها کردن تنظیم کنید. برای مثال، می‌توانید هفته‌ای یک‌بار ایمیل‌های تأیید را برای مشترکین تأییدنشده مجدداً ارسال کنید یا وقتی کاربر جدیدی مشترک شد، ایمیلی برای سرپرست ارسال کنید.

conditional logic

در نهایت، منوی آمار اطلاعاتی در مورد نرخ کلیک و نرخ پرش ارائه می دهد و می تواند به کمپین های خاصی محدود شود.


نظرات پایانی – اگر سایر افزونه‌های خبرنامه بسیار گران یا دشوار هستند، AcyMailing ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید.

برای بخش‌بندی، خودکارسازی و شخصی‌سازی ایمیل‌ها با عملکردهای پیشرفته به اندازه کافی قوی است، در حالی که خود را با ویژگی‌های گیج‌کننده یا یک رابط کاربری درهم‌تنیده که ممکن است هفته‌ها طول بکشد، غرق نشود. یک بعدازظهر با AcyMailing و شما آماده خواهید بود که کمپین های خود را راه اندازی کنید و شروع به جذب مشترک کنید.

ماهیت ساده و تمیز این افزونه به خصوص برای مبتدیان جذاب است. این یک نسخه رایگان دارد، پس آن را امتحان کنید و ببینید آیا از ساخت قالب آسان کشیدن و رها کردن و اتوماسیون پویا لذت می برید یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا