چطوری میشه

طراحی های بهتر سایت Elementor را با Stratum ایجاد کنید

طراحی های بهتر سایت Elementor را با Stratum ایجاد کنید

اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، مطمئناً تاکنون نام Elementor را شنیده‌اید. این یکی از محبوب ترین صفحه سازها است که بیش از 5 میلیون نفر از نسخه رایگان آن به تنهایی استفاده می کنند.

اگرچه به همان اندازه که محبوب است، اگر نسخه رایگان Elementor را امتحان کرده باشید، ممکن است متوجه شده باشید که کمی محدود است. با وجود تعداد قابل توجه عناصر صفحه نمایش داده شده، تنها حدود 30 مورد از آنها در نسخه رایگان موجود است. و متأسفانه عناصر ضروری مانند گالری‌ها، لغزنده‌ها، جداول قیمت‌گذاری، CTA و موارد دیگر همگی در پشت یک دیوار پرداخت قفل شده‌اند.

اما اینجاست که افزونه‌ها کمک می‌کنند – به‌ویژه پلاگین ویجت‌های Stratum Elementor freemium از MotoPress. این افزونه Elementor بیش از 20 عنصر سازنده را اضافه می کند که برای ایجاد یک طراحی سایت وردپرس واقعا شگفت انگیز به آنها نیاز دارید.

آیا Elementor به افزونه نیاز دارد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، بسیاری از مفیدترین عناصر سازنده Elementor قفل هستند مگر اینکه Elementor Pro را خریداری کنید. به علاوه Elementor مجوز استفاده نامحدود ارائه نمی دهد، بنابراین برای آژانس هایی که تعداد زیادی سایت می سازند، سرمایه گذاری برای استفاده از Elementor Pro برای سایت های مشتری می تواند خیره کننده باشد.

به همین دلیل است که استفاده از یک افزونه افزودنی تقریباً همیشه بهترین انتخاب هنگام ساخت سایت های Elementor است. آنها ویژگی های اساسی را با قیمت مناسبی که افراد یا آژانس ها می توانند مدیریت کنند، اضافه می کنند. و از میان افزونه‌هایی که امتحان کرده‌ایم، Stratum واقعاً می‌درخشد.

چرا Stratum را انتخاب کنیم؟

Stratum

ما احساس می‌کنیم که Stratum یک افزونه Elementor برجسته است، و چند دلیل وجود دارد که چرا چنین احساسی داریم. بنابراین بیایید نگاهی به چند دلیل اصلی بیندازیم که چرا از Stratum هنگام آزمایش آن استفاده می‌کنیم.

نسخه های Lite و Pro

در ابتدا، نسخه Lite رایگان Stratum شامل همه عناصر موجود است. این برای افزونه‌های Elementor تقریباً ناشناخته است، زیرا درست مانند Elementor Pro، بیشتر توسعه‌دهندگان با پنهان کردن بهترین عناصر در پشت دیوار پرداخت، فروش محصول را افزایش می‌دهند. اما MotoPress متفاوت است. Stratum شامل بیش از 20 عنصر است و اینها در نسخه رایگان باز می شوند. بنابراین اگر در حال ساخت سایت وردپرس خود با بودجه کم هستید، Stratum Lite کاملا مناسب است.

پس اکنون ممکن است بپرسید، چه چیزی در Pro متفاوت است؟ چرا ارتقا؟ می‌توانید این مقایسه کامل Stratum Pro در مقابل Lite را بخوانید، اما نکات کلیدی در اینجا آمده است (در نظر ما).

ابتدا، Pro پشتیبانی از نوع محتوای گسترده را اضافه می‌کند. بنابراین، در جایی که Lite از متن و تصاویر پشتیبانی می‌کند، نسخه Stratum Pro برای هر نوع محتوا، از جمله قالب‌های سفارشی یا تم، پشتیبانی می‌کند.< /p>

دوم، Pro همچنین گزینه‌های بیشتر را در بیش از 20 عنصری که ممکن است بسته به پروژه‌تان نیاز داشته باشید یا بخواهید، ارائه می‌کند. این شامل سبک‌ها و نشانگرهای سفارشی نقشه، مرتب‌سازی پیشرفته پست، صفحه‌بندی و انیمیشن‌ها، گزینه‌های لغزنده گسترده، دکمه‌های جعبه برگردان، تایپوگرافی آکاردئونی و تنظیمات دکمه، پخش خودکار چرخ فلک و چرخش، ستون‌های خط زمانی و رنگ خط پیشرفت، حلقه‌گذاری تصویر Lottie و انیمیشن‌ها، اقدامات شمارش معکوس است. ، چندین برگه تعویض محتوا، الگوهای Elementor ادغام شده در بدنه جدول و موارد دیگر.

و سوم، Stratum Pro یک افزونه ممتاز است، اما به جای خرید مستقل آن، می‌توانید در یک عضویت در باشگاه موتورپرس. چرا می پرسی؟ زیرا این به شما دسترسی به تمام پلاگین ها و تم های MotoPress را با مجوز استفاده نامحدود و پشتیبانی اولویت از تیم متخصصان وردپرس آنها می دهد. برای آژانس‌ها، این یک سرمایه‌گذاری عالی برای ایجاد و نگهداری سایت‌های مشتری است، و برای افراد ممکن است انتخاب خوبی باشد، به خصوص اگر از محصولات دیگر استفاده کنید (مانند پلاگین رزرو قرار ملاقات و شاید یک موضوع ممتاز). در حالی که مطمئناً می توانید فقط با 29 دلار با Stratum همراه شوید، پیشنهاد می کنیم عضویت در باشگاه را در نظر بگیرید.

استفاده آسان

Elementor ساده است و Stratum هم همینطور. پس از نصب، عناصر جدید به داشبورد Elementor شما اضافه می شوند تا برای تمام نیازهای ساختمان صفحه شما استفاده شوند. فقط کلیک کنید و بکشید تا ویجت های Stratum را به طرح خود اضافه کنید.

با Stratum، دیگر لازم نیست نگران ظاهر شدن عناصر اضافی خود باشید. این افزونه سبک های پیش فرض را با توجه به موضوع وردپرس شما به ارث می برد. بنابراین، چه از یک تم از MotoPress استفاده کنید، چه از تم پیش‌فرض 2022، یا چیز دیگری که عناصر سازنده شما همیشه در خانه به نظر می‌رسند.

و تعداد زیادی گزینه سبک ساده وجود دارد که می‌توانید از آنها برای سفارشی کردن فونت‌ها، حاشیه‌ها، پس‌زمینه‌ها، گرادیان‌ها و موارد دیگر استفاده کنید (توجه داشته باشید – حتی می‌توانید یک طرح رنگی پیش‌فرض را در تنظیمات اصلی Stratum تنظیم کنید).

الگوهای آماده

MotoPress هزاران منبع وردپرس را ارائه می دهد، و این شامل تم ها و قالب های آماده Elementor می شود. بنابراین اگر می‌خواهید یک طراحی سایت جدید ایجاد کنید، آنها تعدادی گزینه قالب‌های Elementor و Stratum دارند تا را انتخاب کنید همه الگوها با عضویت حرفه ای همراه هستند، یا می توان آنها را به صورت جداگانه به عنوان طرح های مستقل خریداری کرد.

Albatross Theme

اما اگر بودجه کمی دارید، خوشحال خواهید شد که تم آلباتروس آنها کاملا رایگان است و در دسترس برای همه برای دانلود. این برای استفاده با Elementor، Stratum و حتی پلاگین MotoPress Hotel Booking آماده است. در حالی که نمونه نمایشی زنده راه اندازی شده است، بنابراین تعداد زیادی برنامه برای این موضوع وجود دارد.

شما می توانید به راحتی محتوا را برای کسب و کار خدماتی دوباره طراحی کنید. به عنوان مثال، یک فریلنسر می‌تواند پروژه‌های مختلفی مانند طراحی لوگو، ایجاد صفحه فرود یا یک بسته کمپین بازاریابی را به جای اتاق فهرست کند. یا از فهرست زیبا یا صفحات خبری شبکه ای برای ایجاد وبلاگ استفاده کنید. فقط از تخیل خود استفاده کنید!

بنابراین، اکنون که می دانید چرا Stratum را توصیه می کنیم، بیایید نگاهی به نحوه عملکرد آن بیندازیم.

ساخت صفحات با افزونه های Stratum برای Elementor

ما گفتیم که Stratum یک افزونه عالی است، و اکنون زمان آن است که منظورمان را به شما نشان دهیم. ما وارد تک تک ماژول ها نمی شویم، اما تعدادی از عناصر مورد علاقه خود را به شما نشان خواهیم داد. و فقط برای اثبات اینکه چقدر این افزونه عالی است، یک صفحه سریع با استفاده از نسخه رایگان Elementor و Stratum Lite ایجاد می کنیم.

نصب Stratum

از آنجا که Stratum Lite در WordPress.org در دسترس است، نصب سریع و آسان است. توصیه می‌کنیم مطمئن شوید که قبلاً Elementor را نصب و فعال کرده‌اید و همچنین یک تم سازگار با Elementor دارید (در تصاویر ما از تم کل خودمان استفاده خواهیم کرد همانطور که اخیراً پشتیبانی گسترده Elementor را اضافه کرده ایم).

Install Stratum Add-on

هنگامی که آماده شدید، به سادگی به Plugins > Add New بروید و “Stratum” را جستجو کنید. سپس برای نصب و فعال سازی کلیک کنید. این باید یک برگه جدید “Stratum” به داشبورد وردپرس شما و همچنین تمام عناصر Stratum عالی در سازنده Elementor frontend اضافه کند.

توجه: اگر مجوزی برای Stratum Pro خریداری کرده‌اید، یا عضو فعال MotoPress هستید، می‌توانید فایل فشرده را از حساب MotoPress خود دانلود کنید. نصب بسیار شبیه است زیرا شما همچنان به Plugins > Add New می روید اما در عوض روی دکمه “Upload Plugin” در بالای صفحه کلیک کنید و فایل فشرده Stratum را برای آپلود، نصب و فعال سازی انتخاب کنید. .

تنظیمات لایه

قبل از افزودن صفحه جدید فقط یک ثانیه صبر کنید! ابتدا، توصیه می کنیم یک یا دو دقیقه وقت بگذارید تا چند سفارشی سازی انجام دهید. و منظور ما به معنای واقعی کلمه یک یا دو دقیقه است، زیرا این تنها چیزی است که شما نیاز دارید زیرا استفاده از گزینه‌ها بسیار آسان است.

Stratum Settings: Elements

به Stratum > Settings بروید و در صفحه اصلی Elements همه ویجت‌های Stratum را به همراه کلیدهایی برای فعال یا غیرفعال کردن آنها مشاهده خواهید کرد. به‌طور پیش‌فرض همه عناصر فعال هستند، اما اگر می‌دانید به عنصری نیاز ندارید، آن را خاموش کنید.

Stratum Settings: Style

سپس روی برگه سبک کلیک کنید تا پالت رنگ عنصر پیش‌فرض خود را تنظیم کنید. این کار برندسازی سایت شما را آسان می‌کند، زیرا رنگ‌های پیش‌فرض سفارشی که انتخاب می‌کنید به‌طور خودکار هنگام درج عناصر Stratum استفاده می‌شوند.

Stratum Settings: API

در نهایت، اینجا نیز جایی است که تنظیمات API را برای افزودن کلیدهای اینستاگرام و Google Maps پیدا خواهید کرد. بنابراین اگر قصد دارید از فید اینستاگرام خود استفاده کنید یا نقشه ای برای مکان فروشگاه خود درج کنید، فراموش نکنید که اطلاعات خود را اضافه کنید.

با انجام این کار – زمان ایجاد یک صفحه است!

استفاده از Stratum برای ایجاد طرح‌بندی

Stratum Elementor Widgets

ما در بالا به آن اشاره کردیم، اما پس از نصب، تمام عناصر سازنده Stratum خود را در داشبورد Elementor خواهید یافت. استفاده از ویجت‌های Stratum برای شما مانند هر عنصر دیگر Elementor آسان است – فقط کلیک کنید، بکشید و ویرایش کنید.

این یک صفحه اصلی سریع است که من شروع به استفاده از آکاردئون تصویر Stratum و جداول قیمت کردم.

Stratum Create Quick Page

می‌دانم که این یک طرح‌بندی اولیه است، اما به معنای واقعی کلمه کمتر از 5 دقیقه طول کشید (و این شامل زمان آپلود تصاویر و افزودن مقداری محتوا می‌شود). و با تمام عناصر موجود می توانید به راحتی از Stratum برای ساخت صفحات اصلی دیگر برای سایت خود استفاده کنید.

Stratum About

به عنوان مثال، می‌توانید با استفاده از جدول زمانی عمودی، برگه‌های پیشرفته و نقشه‌های Google یک صفحه درباره ایجاد کنید.

Stratum Promo

و یک صفحه تبلیغاتی محصول را با تغییر دهنده محتوا اضافه کنید (این از الگوهای Elementor استفاده می کند، بنابراین ابتدا محتوای خود را ایجاد کنید تا بتوانید هنگام استفاده از سوئیچر آن را انتخاب کنید)، توصیفات و فید اینستاگرام (یک یادآوری سریع دیگر برای افزودن اینستاگرام خود برای استفاده از این ویجت در تنظیمات اصلی Stratum علامت بزنید).

Stratum Portfolio

یا با استفاده از گالری سنگ تراشی، نوار لغزنده پیشرفته (که شامل عنوان، متن و روی دکمه است) یا ویجت نقطه اتصال تصویر با جزئیات مرتبط، صفحات ویترین یا نمونه کارهای تجاری را طراحی کنید.

می توانید با Stratum کارهای زیادی انجام دهید! برای دیدن نمونه‌های بیشتری از آنچه Stratum ارائه می‌کند یا نحوه عملکرد ویجت‌های مختلف، نمایش زنده Stratum را بررسی کنید.

افزونه های Elementor سازگارتر

Stratum Mega Menu

اگر تصمیم دارید Elementor + Stratum را امتحان کنید، ممکن است بخواهید به برخی از افزونه های دیگر MotoPress نیز نگاهی بیندازید. این شامل منوی مگا استراتوم و همچنین رزرو هتل و رزرو قرار ملاقات. همه اینها به طور کامل با Stratum سازگار هستند و عملکرد عالی و خاص به سایت شما اضافه می کنند. بنابراین، اگر منوهای بزرگ یا فرم‌های رزرو چیزی هستند که به آن نیاز دارید، باید در نظر بگیرید!


برای جمع بندی – Elementor یک صفحه ساز عالی برای وردپرس است و به نظر ما دلیلی وجود ندارد که برای ارتقا به Pro تحت فشار باشیم. مخصوصاً وقتی افزونه هایی مانند Stratum در دسترس هستند.

ما Stratum را به دلیل ادغام آسان و گزینه‌های آن دوست داریم، و با در دسترس بودن نسخه Lite غنی ​​از ویژگی، گزینه شگفت‌انگیزی برای افراد و آژانس‌ها با هر اندازه بودجه است. امیدواریم Stratum را امتحان کنید، اما اگر سؤال یا نظری دارید به ما اطلاع دهید. مایلیم نظرات شما را در مورد افزونه Stratum Widgets بشنویم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا