آشپزی

خمیر ماهی سالمون دودی

خمیر ماهی سالمون دودی

این دستور العمل آسان خمیر ماهی قزل آلا دودی پیش غذای مناسبی برای میز جشن شماست، چه جشن شکرگزاری، کریسمس یا سال نو.

این یک غذای ساده و خوش طعم است که با ترکیبی از ماهی آزاد دودی و ماهی قزل آلا سرخ شده برای بافت و طعم بیشتر درست می شود.

و بهترین خبر این است که این کرم خامه ای خوشمزه تنها در 20 دقیقه آماده می شود!

smoked salmon pate served on a piece os bread
خمیر ماهی سالمون دودی 7
پرش به:

می توانید این خمیر ماهی سالمون دودی را تا 2 روز قبل درست کنید و تا زمانی که به آن نیاز دارید در یخچال نگهداری کنید.

به سادگی آن را از یخچال خارج کنید، روی آن را با سبزی خرد شده تزئین کنید و قبل از سرو به مدت 30 دقیقه به دمای اتاق برسانید.

همانند Tirokafteri (آب فتای همزده تند) و هوموس مدیترانه ای، خمیر ماهی سالمون دودی غذای مناسبی است که می توانید آن را به عنوان پیش غذا، به عنوان کاناپه روی کروتون یا به عنوان دیپ با آن سرو کنید. برخی از crudités.

برای دستور العمل های بیشتر پیش غذا برای مهمانی بعدی خود، ممکن است بخواهید تخم مرغ شیطانی آووکادو بدون مایو، ساتای مرغ تایلندی با سس بادام زمینی، و پارفه جگر مرغ – پاته.

چرا این دستور غذا جواب می دهد؟

  • تهیه این غذای مهمانی دلپذیر بسیار آسان است، به سادگی مواد خود را در یک غذاساز قرار دهید و آن را به آرامی بریزید!
  • می‌توانید خمیر ماهی سالمون دودی را به‌عنوان پیش‌غذا برای مهمانی‌های شام خود، میان‌وعده‌ای سالم در صورت احساس بی‌حالی، یا یک ناهار سبک همراه با یک کاسه خوشمزه سالاد چغندر و فتا.
  • بقایای غذا در یخچال تا 5 روز در ظرف دربسته نگهداری می شود.
  • می توانید برای صرفه جویی در زمان، این خمیر ماهی سالمون دودی را با ماهی آزاد یا باقی مانده درست کنید. از طرف دیگر، می‌توانید ماهی آزاد سرخ شده را حذف کنید و فقط از ماهی آزاد دودی برای طعم قوی‌تر استفاده کنید.

مواد تشکیل دهنده و جایگزین ها

Labelled picture of ingredients for smoked salmon pate
خمیر ماهی سالمون دودی 8
  • سالمون دودی– از مارک مورد علاقه خود استفاده کنید. تزئینات نیز با این دستور کاملاً کار می کنند و قیمت کمتری دارند.
  • ماهی قزل آلا سرخ شده – می توانید از باقی مانده ماهی آزاد یا ماهی تازه استفاده کنید. از طرف دیگر، آن را با همان مقدار ماهی سالمون دودی جایگزین کنید.
  • پنیر خامه ای – من از پنیر خامه ای نرم پرچرب با طعم ساده استفاده می کنم. شما همچنین می توانید از یک نسخه کم چرب استفاده کنید اما رب آنقدر خامه ای نخواهد بود.
  • ماست – ماست طبیعی یا یونانی ساده کمی لطافت می بخشد. می توانید آن را با خامه ترش، کرم فریشه یا سس مایونز جایگزین کنید.
  • سس ترب– با ترب مخلوط با خامه و آب لیمو درست می شود. من آنها را در شیشه های کوچک از سوپرمارکت ها می خرم. لگد مختصری به خمیر ماهی قزل آلا می دهد، اما اگر آن را ندارید، می توانید آن را حذف کنید.
  • پیازچه – قبل از اضافه کردن آنها به خمیر ماهی سالمون آنها را ریز خرد می کنم. در صورت تمایل می‌توانید از شوید، جعفری، یا کرفس استفاده کنید.
  • نمک – شما فقط به مقدار کمی نمک نیاز دارید زیرا ماهی آزاد دودی قبلاً مقداری نمک دارد. بعد از چشیدن رب آن را در آخرین لحظه اضافه کنید.

چگونه خمیر ماهی سالمون دودی درست کنیم؟

این دستور تهیه خمیر ماهی سالمون دودی بسیار آسان است و برای دستیابی به بهترین نتایج، باید چند مرحله ساده را دنبال کنید:

سالمون تازه را به مدت 15 دقیقه در آب در حال جوشیدن روی حرارت ملایم قرار دهید و بگذارید خنک شود. از همان مقدار ماهی سالمون دودی یا ماهی آزاد پخته شده استفاده کنید.

وقتی خنک شد، آن را به همراه پنیر خامه ای، ماهی آزاد دودی، ماست، سس ترب کوهی، فلفل سیاه تازه آسیاب شده و آب لیمو در یک غذاساز قرار دهید.

salmon, smoked salmon, cream cheese, horseradish and pepper are placed in a bowl of a food processor
خمیر ماهی سالمون دودی 9

آن را هم بزنید تا زمانی که مخلوط خامه ای شود. اگر می‌خواهید پاته خود را با تکه‌های درشت روستایی‌تر کنید، با استفاده از عملکرد پالس به آن ضربه بزنید.

chopped chives are added to salmon pate
خمیر ماهی سالمون دودی 10

پیازچه ریز خرد شده را اضافه کنید، خوب هم بزنید تا یکدست شود و آن را در ظرف سرو بریزید. قبل از سرو آن را با مقداری سبزی خرد شده تزئین کنید.

smokes salmon pate is transferred into a serving bowl
خمیر ماهی سالمون دودی 11

برای دستور پخت کامل و قابل چاپ به کارت دستور غذا بروید!

چگونه پات ماهی سالمون سرو کنیم؟

پات ماهی سالمون دودی زمانی بهترین است که در دمای اتاق سرو شود. این غذای مهمانی عالی است و می توانید آن را به عنوان پیش غذا همراه با چند برش باگت و روبان خیار و هویج سرو کنید.

همچنین می‌توانید آن را به‌عنوان کاناپه روی چند بیسکویت یا کروتون همراه با رولت‌های سوسیس کوتاه شیرینی‌پز سرو کنید. ، توپ های برنج ایتالیایی (آرانچینی)، و اسپرینگ رول های ترد اردک.

پات ماهی سالمون دودی برای سرو به‌عنوان غذای خام، میان‌وعده، یا به‌عنوان یک ناهار سبک با مقداری گرم بزلما (نان مسطح ترکی) یا Focaccia خمیر ترش فلفل سیاه و یک کاسه از سالاد موشک و پارمزان.

نکات برتر از سرآشپز

  • نمک را در آخرین لحظه پس از چشیدن رب اضافه کنید، زیرا سالمون دودی و پنیر خامه ای از قبل شور شده اند. حتی ممکن است نیازی به نمک نداشته باشید!
  • برای صرفه جویی در زمان از ماهی سالمون آماده استفاده کنید. همچنین، یک بسته خلال‌های سالمون دودی بخرید زیرا بسیار ارزان‌تر از خلال‌های آن هستند.
  • طعم دهنده های اضافی مانند کپر، پوست لیمو، موسیر ریز خرد شده یا سیر را اضافه کنید تا خمیر ماهی سالمون دودی جالب تر شود.

سؤالات متداول دستور غذا

چگونه باقیمانده ها را نگهداری کنیم؟

مصرف باقیمانده تا 5 روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری می شود.

آیا می توانم دودی را فریز کنم خمیر ماهی قزل آلا؟

بله، می‌توانید آن را در یک ظرف دربسته یا به خوبی در فیلم غذا بسته بندی کنید و تا 3 ماه نگه دارید. قبل از مصرف آن را یک شب در یخچال ذوب کنید.

آیا می توانم این غذا را با ماهی آزاد دودی داغ درست کنم؟

بله، برای این دستور می توانید ماهی سالمون دودی را با همان مقدار سالمون دودی داغ جایگزین کنید. .

برای دستور العمل‌های خوشمزه‌تر پیش غذا، چرا امتحان نکنید:

این دستور غذا را شما درست کردید؟ لطفاً به من اطلاع دهید که چگونه شد! نظر خود را در زیر بگذارید و @cookingorgeous در اینستاگرام و هشتگ کنید #cookingorgeous.

امیدوارم از روند تهیه این غذای خوشمزه “پات ماهی سالمون دودی” به همان اندازه که از خوردن آن لذت می برید لذت ببرید! ? 

خوشحالی! / افیه اولسون!

d8aed985db8cd8b1 d985d8a7d987db8c d8b3d8a7d984d985d988d986 d8afd988d8afdb8c 647b36569c909

پات ماهی سالمون دودی

آیلا کلولی

این دستور العمل آسان خمیر ماهی قزل آلا دودی، پیش غذای مناسبی برای میز جشن شماست، چه جشن شکرگزاری، کریسمس یا سال نو.

stop offset=”0%” stop-opacity=”1″/>

زمان آماده سازی 8 دقیقه

زمان آشپزی 12 دقیقه

زمان کل 20 دقیقه

کورس پیش غذا، میان وعده

آشپزی بریتانیایی، غربی

سرویس ها 4 افراد

کالری 220 kcal

مواد تشکیل دهنده 

 

دستورالعمل ها 

  • سالمون تازه را به مدت 15 دقیقه در آب در حال جوشیدن روی حرارت ملایم قرار دهید و بگذارید خنک شود. یا از همان مقدار ماهی سالمون دودی یا ماهی آزاد پخته شده استفاده کنید.

  • وقتی خنک شد، آن را به همراه پنیر خامه ای، ماهی آزاد دودی، ماست، سس ترب کوهی، فلفل تازه آسیاب شده و آب لیمو در ظرف غذاساز بریزید. .

  • آن را به آرامی هم بزنید تا مخلوط خامه ای شود. اگر می‌خواهید پاته‌تان با تکه‌های درشت‌تر روستایی‌تر باشد، با استفاده از عملکرد پالس به آن ضربه بزنید.

  • پیازچه های ریز خرد شده را اضافه کنید، خوب مخلوط کنید تا همه جا یکدست شود و آن را در ظرف سرو بریزید.

یادداشت

  • نمک را در آخرین لحظه پس از چشیدن رب اضافه کنید، زیرا سالمون دودی و پنیر خامه ای از قبل شور شده اند. حتی ممکن است نیازی به نمک نداشته باشید!
  • برای صرفه جویی در زمان از ماهی سالمون آماده استفاده کنید. همچنین، یک بسته خلال‌های سالمون دودی بخرید زیرا بسیار ارزان‌تر از خلال‌های آن هستند.
  • طعم دهنده های اضافی مانند کپر، پوست لیمو، موسیر ریز خرد شده یا سیر را اضافه کنید تا خمیر ماهی سالمون دودی جالب تر شود.
  • بقایای غذا در یخچال تا 5 روز در ظرف دربسته نگهداری می شود.
  • می‌توانید خمیر ماهی سالمون را در ظرفی دربسته یا به‌خوبی در فیلم چسبناک بسته‌بندی کنید و تا 3 ماه نگه دارید. قبل از مصرف آن را یک شب در یخچال ذوب کنید.

تغذیه

کالری: 220کیلو کالری کربوهیدرات ها: 3gپروتئین: 15gچربی: 16g چربی اشباع شده: 8gچربی اشباع نشده چندگانه: 2gچربی تک غیراشباع: 5gکلسترول: 62میلی گرمسدیم: 387میلی گرمپتاسیم: 286میلی گرم فیبر: 0.2 gقند: 2gویتامین پاسخ: 609IUویتامین C: 3میلی گرم کلسیم: 61 میلی گرمآهن: 1میلی گرم

این پست از پیوندهای وابسته استفاده می کند. این بدان معناست که اگر روی آنها کلیک کنید و سپس چیزی بخرید، مقدار کمی کارمزد برای فعال نگه داشتن سایت دریافت می کنیم، اما هزینه بیشتری برای شما ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا