وقتی نکونام «امید» می‌دهد/ در ۵۲ روز نشد، در ۱۷ روز می‌شود؟

وقتی نکونام «امید» می‌دهد/ در ۵۲ روز نشد، در ۱۷ روز می‌شود؟

به گزارش خبرورزشی، استقلال در شبی که به وضوح سردرگم بود، نتوانست از پس همنام اهوازی برآید و با یک گل بازی را به استقلال خوزستان واگذار کرد. هرچند جواد نکونام مطابق انتظار در نشست خبری بعد از بازی به سوال هیچ خبرنگاری پاسخ نداد و بعد از حرف‌هایش کنفرانس را ترک کرد اما حداقل جسارت عذرخواهی را داشت و این جزو معدود دفعاتی بود که سرمربی استقلال به ضعف خود اشاره کرد. با این حال لابه‌لای حرف‌های نکونام، یک ادعا مطرح شد که شاید پرداختن به آن جالب باشد.

نکو وعده قدرتمند شدن در آینده را داد و گفت: «با توجه به تغییراتی که داشته‌ایم تعطیلات لیگ می‌تواند در هماهنگ شدن به ما کمک کند و تیممان را بازسازی کنیم.» با این حال باید به ایشان یادآوری کرد بیش از یک سال از حضورش روی نیمکت استقلال می‌گذارد و حداقل از این بابت نسبت به دو مدعی دیگر لیگ یعنی پرسپولیس و تراکتور و حتی رقیب پنجشنبه شب، اوضاع بهتری دارد. این به کنار، آقای سرمربی به تعطیلات حدودا دو هفته‌ای لیگ برتر چشم دوخته در حالی که برای آماده سازی تیمش بیش از اینها زمان داشت.

۵۲ روز قبل تمرینات استقلال برای فصل جدید آغاز شد. درست است که بازیکنان جدید به تناوب به تمرین اضافه شدند اما کادرفنی چیزی حدود دو ماه برای هماهنگی فصل تازه زمان داشته و یک اردوی مفصل را هم در ترکیه برگزار کرد. حالا لیگ تعطیل شده و ۲۶ شهریور استقلال در یک بازی حساس باید به مصاف الغرافه برود. یعنی کاری که جواد در بیش از ۵۰ روز از انجام آن عاجز بود، در کمتر از ۱۷ روز آن هم بدون ملی پوشانش می‌تواند انجام دهد؟ نمایش استقلال اصلا دلچسب نیست و این گزاره را می‌توان به تمام فصل گذشته نیز تعمیم داد. اصلا هواداران برای همین از دست هافبک سابق‌شان شاکی هستند اما آیا نکونام می‌تواند در این بازه زمانی کاری کند هم مهره‌هایش باهم هماهنگ شوند و هم سبک بازی تیمش دلنواز باشد؟ ببینیم و تعریف کنیم!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل