پرسپولیس – فولاد؛ گزارش زنده / توقف پنج دقیقه ای به خاطر برخورد دو محمدی!

پرسپولیس – فولاد؛ گزارش زنده / توقف پنج دقیقه ای به خاطر برخورد دو محمدی!

 به گزارش خبرورزشی، تیم های پرسپولیس و فولاد باید از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم می رفتند اما بازی با ۱۲ دقیقه تاخیر آغاز شد.

پرسپولیس – فولاد

ورزشگاه: سردار آزادگان قزوین، جمعه نهم شهریور ماه، هفته سوم لیگ برتر بیست و چهارم، ساعت ۱۹:۳۰

داور: پیام حیدری

کمکها: فرهاد فرهادپور و دانیال باشنده

داور وی ای آر؛ امیر عرب براقی / کمک: امیر محمدی

پرسپولیس: الکسی گندوز، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، ایوب العملود، میلاد محمدی، مسعود ریگی و سینا اسدبیگی، استون اورونوف، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و علی علیپور

سرمربی: خوان کارلوس گاریدو

فولاد: یوسوپوف، وحید حیدریه، علی نعمتی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، محمد عباسی، پوریا سرآبادانی، احسان پهلوان، ساسان انصاری، محمدرضا سلیمانی و محمد جواد محمدی

سرمربی: یحیی گل محمدی

پیش بینی خود از بازی را برای ما در بخش نظر شما، کامنت کنید…

ساعت ۱۹:۳۰ / در حالی که همه چیز برای آغاز بازی آماده بود، یحیی گل محمدی به حضور هواداران حریف پشت نیمکت فنی فولاد اشاره کرد و داور هم در پی اعتراض سرمربی فولاد، از ناظر برگزاری بازی خواست شرایط آغاز بازی را فراهم کند.

افشین پیروانی و یحیی گل محمدی کنار هم در حال خوش و بش هستند و داور هم منتظر ایستاده تا حسن نوشه ور تایید کند تماشاگران طرفدار پرسپولیس از جایگاه طرفداران فولاد که پشت نیمکت این تیم است، بلند شده اند!

گزارش لحظه به لحظه بازی پرسپولیس و فولاد

دقیقه 16: مسعود ریگی از داور بازی کارت زرد گرفت اما در اتاق وی ای آر، داوران در حال بررسی صحنه هستند تا اگر برخورد پای ریگی با صورت ساسان انصاری، خطرناک تشخیص داده شود، داور هافیک پرسپولیس را با کارت قرمز جریمه کند!

دقیقه 15: در پی برخورد مسعود ریگی وسط زمین با هافبک فولاد خوزستان، ساسان انصاری روی زمین به خود می پیچید و داور دستور داد برانکارد و کادر درمان به زمین بیایند!

دقیقه ۳: کنار خط طولی محوطه جریمه پرسپولیس پای میلاد محمدی ناخواسته با پای محمد جواد محمدی برخورد کرد و برای آن که داوران وی ای آر در اتاق سیستم کمک داور ویدیویی این صحنه را بررسی کنند، بازی ۵ دقیقه متوقف شد اما در نهایت امیر عرب براقی و همکارش این برخورد محمدی ها را خطا ندانستند و پیام حیدری دستور به ادامه بازی داد!

۱۹:۴۲ / آغاز بازی با ۱۲ دقیقه تاخیر

نتایج بازی های همزمان؛ هم ملوان گل زد هم سپاهان

ملوان یک – چادرملو یک

گل: رضا غندی پور برای ملوان و سانتوس برای چادرملو

سپاهان یک – شمس آذر قزوین صفر

گل: کاوه رضایی

نساجی صفر- گل گهر صفر

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل