وحید امیری به پست اصلی‌اش برمی‌گردد

وحید امیری به پست اصلی‌اش برمی‌گردد

به گزارش خبرورزشی، در حالی که گمانه زنی ها از ترکیب اصلی امشب پرسپولیس حاکی از سیستم 4-3-3 و حضور وحید امیری در پستی که در جام جهانی 2018 برای تیم ملی بازی کرده بود، بجای سروش رفیعی محروم در مرکز خط میانی حکایت می کرد، در خبری که دقایقی پیش از اردوی پرسپولیس داشتیم ظاهرا کاپیتان پرسپولیس به پست سالهای اخیر خود در این تیم یعنی مهاجم سایه و بازیکن آزاد برمی گردد.

وحید امیری کاپیتان باتجربه پرسپولیس که در دو بازی ابتدایی این تیم در لیگ جاری در پست دفاع چپ به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی هم داشت، حال با حضور میلاد محمدی در این منطقه از زمین آزاد شده و حالا به عنوان بازیکن آزاد قرار است به تمام نقاط زمین سرکشی کند.

امیری که نشان داده هرچه به دروازه حریفان نزدیک تر باشد، خطرناک تر است امروز و در رویارویی با فولاد به عنوان زوج علی عیلپور راهی میدان می شود تا به وقت حمله با قدرت حمل توپ، سرعت و ارسال‌های خوب خودش خلق موقعیت کند و هنگامی که توپ دست بازیکنان فولاد است نیز با پرس و فشار روی بازیکن پا به توپ مانع از بازیسازی خط دفاعی فولاد شود. کاری که تیم‌های گل محمدی خوب بلدند و سعی می کنند با بازیسازی از خط دفاعی در خط حمله خلق موقعیت کنند.

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا گاریدو با وجودی که به تازگی به پرسپولیس ملحق شده به خوبی متوجه ارزش‌های فنی این بازیکن شده و از وحید امیری در پست‌های مختلف بهره ببرد.

گفتنی است که عیسی آل کثیر احتمالا در بازی امروز روی نیمکت خواهد نشست.
 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل