۴۵ دقیقه به سمت رامین رضاییان بطری پرتاب شد/ مسئولیت شکست با ماست، از هواداران عذرخواهی می‌کنیم

۴۵ دقیقه به سمت رامین رضاییان بطری پرتاب شد/ مسئولیت شکست با ماست، از هواداران عذرخواهی می‌کنیم

روزبه چشمی پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر، ضمن ابراز تاسف از این نتیجه و عذرخواهی از هواداران، مسئولیت این شکست را برعهده گرفت و گفت که کادر فنی و بازیکنان، همگی در این ناکامی سهم دارند. او اشاره کرد که استقلال پس از مدت‌ها طعم شکست را چشیده و آخرین شکست تیم به هفته سوم فصل گذشته برمی‌گردد.

چشمی در مورد ناراحتی هواداران استقلال از عملکرد تیم در دو هفته اخیر گفت که انتقادات هواداران طبیعی است و به حق، زیرا استقلال در دو بازی اخیر نتوانسته نتایج مطلوبی کسب کند. او تأکید کرد که جواد نکونام، سرمربی تیم، پس از بازی مسئولیت شکست را بر عهده گرفت و بازیکنان نیز باید مسئولیت‌پذیر باشند. چشمی گفت: “ما نباید می‌باختیم و مقصر این شکست منِ بازیکن نیز هستم. هیچ‌کس نباید از این مسئولیت فرار کند، حتی بازیکنان جوان. “

هافبک استقلال همچنین اشاره کرد که هرچند نسبت به فصل گذشته دو امتیاز کمتر کسب کرده‌اند، اما تیم‌هایی هستند که شرایط بدتری دارند. با این حال، او تصریح کرد که هیچ توجیهی برای این نتایج وجود ندارد و باید مشکلات تیم را برطرف کنند. چشمی از هواداران خواست که همچنان از تیم و کادر فنی حمایت کنند و تأکید کرد که خالی کردن پشت همدیگر، شرایط تیم را بدتر خواهد کرد.

چشمی در ادامه به مسئله داوری اشاره کرد و از اینکه بازی استقلال بدون سیستم VAR برگزار شد، انتقاد کرد. او گفت که بازی‌های استقلال با توجه به تعداد زیاد هواداران، باید با سیستم VAR برگزار شود. چشمی افزود که داوری در این بازی مشکلاتی داشت و اگر VAR بود، می‌توانست به داور کمک کند.

در پایان، چشمی درباره جو ملتهب ورزشگاه شهدای فولاد اهواز گفت که در ۴۸ ساعت اخیر همه چیز به ضرر استقلال بوده، از حکم‌هایی که علیه تیم صادر شده تا اتفاقات داخل زمین و روی سکوها. او اشاره کرد که در نیمه دوم، بطری‌های آب به سمت رامین رضاییان پرتاب می‌شد، اما بازی متوقف نشد؛ در حالی که وقتی بطری به بازیکن حریف پرتاب شد، بازی بلافاصله متوقف شد. چشمی تأکید کرد که با افزایش دشمنان، اتحاد تیم بیشتر خواهد شد و شرایط بهبود می‌یابد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل