انتقاد تند رامین رضاییان از زاهدی‌فرد/ داور ماشاءالله خوش‌استیل بود و قدبلندی داشت

انتقاد تند رامین رضاییان از زاهدی‌فرد/ داور ماشاءالله خوش‌استیل بود و قدبلندی داشت

رامین رضاییان پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر، ضمن عذرخواهی از هواداران، مسئولیت این باخت را به عهده گرفت و تأکید کرد که تمام تیم در این شکست سهیم است. او بیان کرد که روز خوبی برای تیم نبود و اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودند، می‌توانستند بازی را به نفع خود تمام کنند. رضاییان وعده داد که استقلال با تلاش بیشتر و قدرتی دوچندان به مسابقات بازخواهد گشت.

او در مورد قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در این دیدار اشاره کرد که زیاد به موضوع داوری ورود نمی‌کند، اما از داور خواست که درک بیشتری از بازی داشته باشد و به سرعت آن توجه کند. رضاییان با لحنی کنایه‌آمیز به قدبلند بودن داور اشاره کرد و گفت که فوتبال ایران نیاز به سرعت بیشتری دارد. او همچنین از نبود سیستم کمک‌داور ویدیویی (VAR) در این بازی انتقاد کرد و گفت که داوری که برای بازی‌های استقلال انتخاب می‌شود باید بداند که برای یک تیم بزرگ قضاوت می‌کند و نباید سرعت بازی را از بین ببرد.

رضاییان در مورد عملکرد تیم استقلال نیز اظهار داشت که به عنوان بازیکن این تیم، خود را مسئول می‌داند و از هواداران بابت این نتیجه ناامیدکننده عذرخواهی کرد. او اذعان داشت که استقلال فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت، اما نتوانست از آن‌ها بهره ببرد. رضاییان تأکید کرد که چیزی که در نهایت اهمیت دارد، موفقیت تیم استقلال است و هواداران حق دارند از این نتایج ناراضی باشند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل