آمار فوق العاده پرسپولیس در شروع لیگ تکرار می‌شود؟

آمار فوق العاده پرسپولیس در شروع لیگ تکرار می‌شود؟

به گزارش خبرورزشی، فصل جدید لیگ برتر درحالی از پنجشنبه شروع می شود که پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی میزبان ذوب آهن خواهد بود. قرمزهای پایتخت قرار است در اراک میزبان حریف خود  باشند  و این موضوع شاید کار را برای گاریدو و تیمش سخت کند.

پرسپولیس در میزبانی های قبلی خود در شروع لیگ، ۶ برد به دست آورد و آنها در لیگ بیست‌ و چهارم برای یازدهمین بار، فصل را به عنوان میزبان شروع می‌کنند. پرسپولیس در ۸ فصل اخیر، فقط یک بار دروازه‌اش در افتتاحیه باز شده است.

در لیگ بیست و یکم و در جریان برد سه بر یک مقابل فولاد دروازه پرسپولیس از روی نقطه پنالتی باز شد. بهترین شروع یک تیم در تاریخ لیگ برتر هم به پرسپولیس تعلق دارد که در لیگ سوم با برد درخشان ۸ بر ۲ برابر پگاه رشت، فصل را استارت زد. رکورد ویژه دیگر پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی تاریخ لیگ برتر، زدن گل است. آنها فقط در ۲ دوره لیگ برتر موفق به زدن گل در بازی افتتاحیه نشدند که در چهار فصل اخیر اتفاق افتاده است. در هر ۲ بازی که پرسپولیس موفق به گل زدن نشد، یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس حضور داشت.

حال باید دید پرسپولیس مدل اسپانیایی می تواند رکوردهای فوق العاده افتتاحیه های قبلی را تکرار کند و یا اینکه شرایط برای مدافع عنوان قهرمانی طور دیگری رقم خواهد خورد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل