تدارک ویژه تراکتور برای میزبانی از پرسپولیس

تدارک ویژه تراکتور برای میزبانی از پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، شاگردان دراگان اسکوچیچ در پایان هفته اول مسابقات لیگ برتر با کسب پیروزی ۲ بر صفر مقابل مس رفسنجان یک برد ۳ امتیازی خارج از خانه را به دست آوردند.

تبریزی‌ها که حالا گفته می‌شود از هفته دوم لیگ برتر و در تبریز مسابقاتشان را با تجهیزات کمک داور ویدیویی برگزار می‌کنند در کنار تدارک برای میزبانی اول خود در فصل جدید اقدامات ویژه‌ای هم برای پذیرایی از تیم پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی در نظر گرفته‌اند.

از تبریز خبر می‌رسد طرفداران پرشور تراکتوری ظرف این مدت با تهیه پارچه نوشته‌های جدید منقش به تصاویر بازیکنان تازه تراکتوری شده از جمله علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی و دیگر ستاره‌های تازه وارد این تیم خود را مهیای پذیرایی از تیم پرسپولیس و بازیکنانش می‌کنند. همچنین بنر بزرگی با تصویر دراگان اسکوچیچ نیز از سوی تبریزی‌ها آماده شده تا در روز دیدار مقابل پرسپولیس آن را روی سکوها به نمایش بگذارند.

درباره گروه معروف “تی تی‌ها” نیز گفته می‌شود شعارهای حمایتی ویژه‌ای برای تشویق بازیکنان تازه وارد تراکتور و فصل گذشته تیم پرسپولیس آماده کرده‌اند تا در روز دیدار مقابل پرسپولیس آنها را در ورزشگاه یادگار امام با همین اشعار و شعارها تشویق کنند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز روز پنجشنبه اول شهریور ماه و ساعت ۱۹:۴۵ آغاز می‌شود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل