توپ پر ۷ پرسپولیسی برای انتقام/ ستاره‌هایی که یک مورد مشترک دارند!

توپ پر ۷ پرسپولیسی برای انتقام/ ستاره‌هایی که یک مورد مشترک دارند!

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس و تراکتور جدا از رقابتی که اکثرا در لیگ با هم دارند، در تابستان امسال بیشترین چالش را با هم داشتند ‌و هنوز هم این چالش‌ها ادامه دارد. تراکتور سه ستاره اصلی و تاثیرگذار پرسپولیس را جذب کرد تا بیشترین ضربه را در نقل و انتقالات به مدافع عنوان قهرمانی بزند.

ستاره‌هایی که در همان بازی اول نشان دادند هنوز هم کیفیت بالای خود را حفظ کردند ‌و اصرار تراکتوری‌ها برای جذب آن‌ها بی دلیل نبوده است. تراکتور در حالی در اولین بازی خود مقابل مس رفسنجان به برتری دو گله رسید که دو ستاره سابق پرسپولیس یعنی ترابی و اسماعیلی فر دو پاس گل به همبازیان خود دادند و دیگر پرسپولیسی سابق یعنی بیرانوند هم عملکرد خوبی داشت و در اولین بازی خود برای تیم جدیدش کلین شیت کرد.

۳ ستاره سابق پرسپولیس کارشان را در تراکتور طوفانی شروع کردند و با توپ پر آماده حساس ترین و حیثیتی ترین بازی فصل می‌شوند. پرسپولیس و تراکتور در حالی پنجشنبه همین هفته به مصاف هم می‌روند که بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر به همراه چند ستاره سابق دیگر پرسپولیس مثل عبدی، خلیل زاده، نادری و شیری انگیزه وحشتناکی برای درخشش مقابل تیم سابق خود خواهند داشت.

این بازی برای این نفرات مهم ترین بازی فصل است و قطعا هرچه که دارند می‌گذراند تا بتوانند پرسپولیس را شکست دهند. نکته جالب در خصوص تقابل این ۷ نفر با پرسپولیس این است که هیچ کدام از این ستاره‌ها با خوبی و در آرامش از پرسپولیس جدا نشدند. جدایی همه آن‌ها پرحاشیه ‌و چالش برانگیز بوده و حالا این نفرات برای بازی پنجشنبه بمب انگیزه هستند و می‌خواهند از تیم سابق خود انتقام بگیرند. 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل