خبرورزشی‌گردی| در پرسپولیس رفاقت و همدلی ندیدم/ وقتی تاثیرگذار نیستم بهتر است نباشم/ قربانی نشدم، خودم رفتم!

خبرورزشی‌گردی| در پرسپولیس رفاقت و همدلی ندیدم/ وقتی تاثیرگذار نیستم بهتر است نباشم/ قربانی نشدم، خودم رفتم!

محسن عاشوری از سال ۱۳۹۰ به کادر فنی پرسپولیس اضافه شد و یکی از دستیاران مصطفی دنیزلی هم بود اما در میانه تابستان سال ۹۱ و هنگامی که مانوئل ژوزه پرتغالی تازه هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود، ترجیح داد از سمت خود کناره‌گیری کند.

عاشوری نوزدهم مرداد همان سال در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی از این حرکت خود دفاع کرد و گفت: انسان باید همیشه این نکته را سرلوحه زندگی خود قرار بدهد که اگر تاثیر مثبتی در جایی ندارد، بهتر است آن‌جا نباشد. من بعد از یک فصل و چند هفته کار کردن در پرسپولیس به این نتیجه رسیدم که تاثیری در این تیم ندارم و جدا شدم. البته این را بگویم که جدایی‌ام هیچ ارتباطی به مسائل مالی نداشت چون با باشگاه بر سر موارد مادی به توافق کامل رسیده بودم. اصلا هم این تصور را ندارم که در پرسپولیس قربانی شدم چون ماموریتم در این تیم تمام شده بود؛ قرار بود تا انتخاب سرمربی جدید، تیم را آماده کنم و بعد از آمدن او اطلاعات مربوط را به کادر فنی بدهم. همین کار را هم کردم.

عاشوری ادامه داد: رفاقت و همدلی یکی از مهم‌ترین راهکارهای رسیدن به موفقیت است که عملا در پرسپولیس به وجود نیامده و دیده نمی‌شود. این هنر مربی جدید است که در تیمش رفاقت و اتحاد ایجاد کند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل