ورزش

آلمان ۲ – ۰ مجارستان/ میزبان، اولین تیم حاضر در یک هشتم نهایی + فیلم

آلمان ۲ – ۰ مجارستان/ میزبان، اولین تیم حاضر در یک هشتم نهایی + فیلم

دو تیم آلمان و مجارستان در دومین بازی از دور دوم گروهی یورو ۲۰۲۴ در اشتوتگارت آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که آلمان موفق شد با دو گل حریف را شکست دهد و صعودش را به دور بعد قطعی کند.

آلمان بازی را با فشار به سمت دروازه مجارستان آغاز کرد و چند مرتبه به گلزنی نزدیک شد تا اینکه در دقیقه ۲۵ فرصت گلزنی آنها به ثمر نشست. پس از سریال اشتباهات خط دفاعی مجارستان و تأثیرگذاری ایلکای گوندوعان، توپ جلوی پای جمال موسیالا افتاد و ستاره بایرن مونیخ با ضربه‌ای تمام کننده قفل دروازه مجار‌ها را شکست.  

در نیمه اول مجارستان موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت که بهترین آنها در دقیقه ۲۶ رقم خورد، اما واکنش دیدنی نویر در دو مرحله مانع از باز شدن دروازه آلمان شد.  نویر در مرحله اول ضربه ایستگاهی دومینیک سوبوسلای را با شیرجه بلند مهار کرد که به تیرک عمودی برخورد کرد و در مرحله دوم دینش وارگا با ضربه زمینی به سمت دروازه سعی به گلزنی داشت که نویر این‌بار توپ را با پای چپش دور کرد.

در نیمه دوم آلمان برای زدن گل دوم فشار را بیشتر کرد، اما مجارستان که نسبت به بازی قبل خیلی بهتر بازی می‌کرد هم برای جبران نتیجه تلاش کرد تا اینکه آلمان توسط کاپیتانش گل دوم را هم زد. در دقیقه ۶۷ پاسکاری تماشایی بازیکنان آلمان در زمین اسکاتلند، در نهایت با بغل پای دقیق ایلکای گوندوعان به گل دوم تبدیل شد.

بعد از این گل باز هم مجارستان فرصت گلزنی داشت، اما به نتیجه نرسید و آلمان با دو گل به پیروزی رسید تا شش امتیازی شود. مجارستان هم بدون امتیاز ماند. در دیگر بازی این گروه، از ساعتی دیگر سوئیس و اسکاتلند به مصاف هم می‌روند.

منبع :خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا