اخبار روز

آغاز صدور گذرنامه برای زائران اربعین امام حسین (ع) از هفته آینده

آغاز صدور گذرنامه برای زائران اربعین امام حسین (ع) از هفته آینده

آغاز صدور گذرنامه برای زائران اربعین امام حسین (ع) از هفته آینده

به گزارش خبرنگار خالق، جواد اتابکی بعدازظهر دوشنبه در نشست ستاد اربعین استان مرکزی اظهار داشت: افزایش ارائه خدمات به موکب‌ها از برنامه‌های استان در سال جاری است و این خدمات امسال نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

دبیر ستاد اربعین حسینی استان مرکزی از افزایش ۵ هزار نفری سهمیه اعزام زائران اربعین از استان مرکزی به کشور عراق در سال جاری خبر داد و افزود: امسال زائران بیشتری به کشور عراق اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه صدور گذرنامه برای زائران اربعین امام حسین (ع) از هفته آینده آغاز می‌شود و نیاز است با اطلاع رسانی مناسب دریافت گذرنامه به روزهای پایانی موکول نشود، گفت: نقش رسانه‌ها در این خصوص بسیار مهم است و باید در این زمینه اطلاع رسانی گسترده صورت پذیرد.

اتابکی با یادآوری ورود اتوبوس‌های برون شهری با حداکثر سن پنج سال به کشور گفت: مقرر شده این اتوبوس‌ها به صورت رایگان به زائران اربعین امام حسین (ع) خدمت‌رسانی کنند و از تعرفه گمرکی آنها کم شود.

وی افزود: نیاز است با پیگیری دستگاه‌های مربوطه کالاهای اساسی از جمله برنج، شکر، آرد، گوشت و مرغ با قیمت دولتی در اختیار موکب‌ها قرار گیرد.

دبیر ستاد اربعین حسینی استان مرکزی بیان کرد: آماده‌سازی جاده‌های استان مرکزی از نظر خط‌کشی، به‌سازی و دوربین‌ها در دستور کار قرار دارد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا