اخبار روزاقتصاد

Avalanche مهم‌ترین ارتقای شبکه را از زمان Mainnet اعلام کرد – آیا این به افزایش AVAX کمک می‌کند؟

Avalanche مهم‌ترین ارتقای شبکه را از زمان Mainnet اعلام کرد – آیا این به افزایش AVAX کمک می‌کند؟

  • Avalanche ارتقاء بزرگی را به نام Avalanche9000 اعلام کرده است که هدف آن افزایش مقیاس پذیری و کارایی با زنجیره های قابل تنظیم و تسریع در استقرار زیرشبکه های Layer-1 است.
  • ارتقای Avalanche9000 با اصلاح زنجیره C اولیه و گسترش معماری چند زنجیره ای، قابلیت های شبکه را افزایش می دهد.

Blockchain کریپتو Avalanche اخیراً یک ارتقاء بزرگ بلاک چین را اعلام کرد زیرا این پلتفرم با عملکرد بالا به دنبال رشد آینده در اکوسیستم کریپتو است. تیم توسعه‌دهنده Avalanche راه‌اندازی Avalanche9000 آینده را اعلام کرد و در نتیجه آن را «بزرگ‌ترین ارتقاء شبکه» از زمان راه‌اندازی شبکه اصلی پلتفرم در سپتامبر ۲۰۲۰ نامید.

پست وبلاگ رسمی اشاره می کند که Avalanche9000 به زودی در شبکه آزمایشی در دسترس خواهد بود. همانطور که می دانیم، زنجیره بلوکی Avalanche بسیار مقیاس پذیر و سازگار است و در نتیجه به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه های غیرمتمرکز (dApps) را به طور موثر بسازند و در عین حال از تراکنش های سریع و هزینه های کم بهره مند شوند.

علاوه بر این، پلتفرم اکنون مایل است یک شبکه چند زنجیره ای بسازد که از زنجیره ها یا زیرشبکه های لایه 1 متصل بهره مند شود و در نتیجه مقیاس بندی کل شبکه را تسهیل کند. معرفی Avalanche9000 استقرار زیرشبکه‌های Avalanche را سرعت می‌بخشد و در نتیجه آن‌ها را از نظر اقتصادی برای کاربران مقرون‌به‌صرفه می‌کند تا لایه‌های 1 خود را در بلاک چین Avalanche راه‌اندازی کنند. این ارتقا همچنین دارای زنجیره‌های قابل تنظیم است که زمان رسیدن به بازار را برای پروژه‌ها تسریع می‌کند. علاوه بر این، پست وبلاگ رسمی اشاره می کند:

با وضوحی که معماری چند زنجیره ای مقیاس پذیرترین مسیر رو به جلو است، Avalanche9000 راه حلی زیبا ایجاد می کند که به هر زنجیره ساخته شده امکان می دهد از معماری لایه 1 بهره مند شود و نسبت به بهمن اولیه دو برابر شود. بینایی.

همراه با شبکه آزمایشی Avalanche9000، بلاک چین همچنین ابزارها و اسنادی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا L1 های خود را در شبکه راه اندازی کنند. این ارتقا همچنین شامل تغییرات قابل توجهی در شبکه خواهد بود که در پیشنهادات مختلف به همراه مشوق های توسعه دهندگان و راه اندازی شرکای جدید به تفصیل شرح داده شده است.

آیا Avalanche 9000 توسعه بلاک چین را متحول خواهد کرد؟

هدف پشت راه‌اندازی Avalanche9000 افزایش قابلیت‌های شبکه در عین ارائه یک اکوسیستم قوی با استفاده از ترکیبی از شبکه گسترده لایه 1 (L1)، زنجیره اولیه و پیام‌رسانی بین زنجیره‌ای Avalanche است.

زنجیره اولیه، یعنی زنجیره C، به‌عنوان قطب اقتصادی و بنیادی شبکه کار می‌کند و در عین حال جریان نقدینگی یکپارچه را در تمام لایه‌های 1 تسهیل می‌کند.

توسعه‌دهندگان می‌توانند از ابزارهای از پیش ساخته شده موجود در C-Chain برای هر Avalanche L1 جدید استفاده کنند و زیرساخت‌ها و یکپارچه‌سازی ابزار را ساده‌تر کنند. Avalanche اشاره کرد که C-Chain با تحقیق و توسعه مداوم با تمرکز بر بهبود عملکرد و تجربه توسعه دهندگان به تکامل خود ادامه خواهد داد.

Avalanche9000 ارتقاهای قابل توجهی را برای Avalanche L1s معرفی می کند، از جمله:

  • قابلیت سفارشی‌سازی: کنترل کامل بر روی اقتصاد سهام، نشانه‌های گاز و موارد دیگر.
  • غیرمتمرکز: مجموعه‌های اعتبارسنجی باز و بدون مجوز.
  • انطباق با مقررات: محدودیت‌های جغرافیایی داخلی و مجوزهای سفارشی.
  • عملکرد: مقیاس پذیری با هر ماشین مجازی.

شبکه Avalanche L1s قبلاً توسط سازمان‌های برجسته از جمله Deloitte، Gunzilla، DeFi Kingdoms، Shrapnel، MapleStory و SK Planet استقرار موفقیت‌آمیزی داشته است. در توسعه اخیر، فرانکلین تمپلتون، مدیر دارایی، صندوق بازار پول خود را به شبکه بلاک چین Avalanche، گزارش شده CNF.

AVAX کریپتو بومی Avalanche در حال حاضر با قیمت 21.51 دلار با ارزش بازار 8.7 میلیارد دلار معامله می شود. به عنوان گزارش شده توسط Crypto News Flash، انتشار توکن AVAX یکی از دلایل عمده فشار فروش مداوم بر آلت کوین بوده است.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا