اخبار روزفناوری

خاطرات برنامه‌نویس جدید برای یک مکان آرام: جاده پیش رو منتشر شد

خاطرات برنامه‌نویس جدید برای یک مکان آرام: جاده پیش رو منتشر شد

A Quiet Place: The Road Ahead یک بازی ترسناک آینده است که در همان دنیای ترسناک A Quiet Place است. این بازی برای انتشار در 17 اکتبر 2024 برای رایانه شخصی تنظیم شده است، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S. این بازی توسط استودیوی Stormind Games ساخته و توسط Saber Interactive منتشر شده است. امروز، دفتر خاطرات توسعه‌دهنده جدیدی منتشر شد که در مورد اهمیت طراحی صدا و نحوه استفاده از آن در A Quiet Place: The Road Ahead صحبت می‌کند.

در زمینه، A Quiet Place به معنای ساکت ماندن تا حد امکان انسانی است، در غیر این صورت توسط موجودات وحشتناک اسیر و کشته خواهید شد. در این بازی، الکس، فردی مبتلا به آسم را بازی می کنید، در حالی که در کنار دوست پسرش، مارتین، برای زندگی خود می جنگید. موجوداتی که با آنها می جنگید کاملاً نابینا هستند، اما شنوایی فوق العاده حساسی دارند و می توانند کوچکترین صداها را بشنوند. شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید ساکت بمانید و در دنیایی پر از موانع و اشیاء مختلف که پتانسیل ایجاد سر و صدا با هر ظرفیتی را دارند، پیمایش کنید.

این دفتر خاطرات برنامه‌نویس برای A Quiet Place: The Road Ahead برخی از اشیایی را که باید با آن‌ها تعامل داشته باشید، به نمایش می‌گذارد، علیرغم این واقعیت که می‌توانند فوق‌العاده پر سر و صدا باشند و موقعیت شما را از بین ببرند. این شامل دروازه های زنگ زده، کمدها و حتی قدم زدن در شهر می شود.  در دفتر خاطرات توسعه‌دهنده، دیگو سامباتارو، طراح صدا در استورمیند گیمز، شما را با اهمیت صدا در این بازی آشنا می‌کند و این که چگونه می‌تواند بقای شما را بسازد یا از بین ببرد.

“دنیایی که ما ساخته‌ایم دنیای واقعی ما را منعکس می‌کند، جایی که مواد مختلف نه تنها انواع مختلفی از نویز را ایجاد می‌کنند، بلکه آن صدا با بلندی متفاوتی ایجاد می‌شود.” سامباتارو در ادامه به توضیح مواد مختلف و تاثیر آنها بر روی گیم پلی می‌پردازد: “اگر روی شن راه می‌روید، صدا در زمین پخش می‌شود و باعث ایجاد گام‌های آرام می‌شود. راه رفتن روی خاک فشرده ممکن است کمی بلندتر باشد. و زنگ زده باشد. فلز… خوب، شما می خواهید به آرامی حرکت کنید تا سطح صدا را پایین نگه دارید.”

دیگو سامباتارو توضیح می‌دهد که هر حرکتی که انجام می‌دهید باید عمدی و دقیق باشد، زیرا صداها همه حجم‌های متفاوتی دارند. در A Quiet Place: The Road Ahead، شما نمی دانید چه زمانی بیشتر شما را می ترسانند و تعادل شما را از بین می برند. دفتر خاطرات سازنده بازی A Quiet Place: The Road Ahead کمتر از سه دقیقه طول می کشد، اما برخی از عناصر گیم پلی را به نمایش می گذارد که می توانید انتظار داشته باشید در طول مدتی که در بازی هستید با آنها تعامل داشته باشید و اینکه چگونه صدا بر شما و بقای شما تأثیر می گذارد.

همانطور که او در ادامه توضیح می‌دهد، فقط نویز سطحی نیست که باید نگران آن باشید. برگ ها، آب، شیشه و مواد دیگر ممکن است در سطوح پراکنده شوند که هر کدام صدای خود را دارند که ممکن است توجه موجودات را به خود جلب کند. با این حال، تنها راه رفتن نیست که باید نگران آن باشید. حتی کارهایی مانند باز کردن درها و تلاش برای غارت غارت می تواند در عرض چند ثانیه به زندگی شما پایان دهد.

“هر حرکتی که قبلاً پیش پا افتاده بود اکنون برای زندگی شما خطرناک است. می خواهید در یا کشو را باز کنید؟ بهتر است این کار را با دقت و بی سر و صدا انجام دهید.” متأسفانه، شما نمی توانید با باز نکردن چیزها نیز خلاص شوید. همانطور که دیگو سامباتارو در دفتر خاطرات توسعه‌دهنده توضیح داده است، برای تعامل با برخی از آن‌ها در سفرتان از طریق A Quiet Place: The Road Ahead ضروری است.

d8aed8a7d8b7d8b1d8a7d8aa d8a8d8b1d986d8a7d985d987d986d988db8cd8b3 d8acd8afdb8cd8af d8a8d8b1d8a7db8c db8cdaa9 d985daa9d8a7d986 66d87b62bb41d

یک مکان آرام: Road Ahead در 14 اکتبر 2024 با قیمت 29.99 دلار در دسترس خواهد بود. پیش‌سفارش‌ها امروز در دسترس است، که به شما چند منبع اضافی برای تقویت سفر خود در بازی می‌دهد.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا