اخبار روزفناوری

شبیه سازی Bloodborne به طور پیوسته بهبود می یابد، سایه ها، جلوه های ذرات به درستی نمایش داده می شود. Modder روی سایه های پویا کار می کند

شبیه سازی Bloodborne به طور پیوسته بهبود می یابد، سایه ها، جلوه های ذرات به درستی نمایش داده می شود. Modder روی سایه های پویا کار می کند

شبیه‌سازی Bloodborne در رایانه شخصی از طریق شبیه‌ساز shadPS4 به طور پیوسته بهبود می‌یابد و اکنون سایه‌ها را به درستی نمایش می‌دهد.

همانطور که BrutalSam در دو ویدیوی اخیر و موددر معروف Fromsoftserve گزارش شده است ، آخرین پیشرفت های انجام شده در shadPS4 به شبیه ساز اجازه می دهد تا سایه ها و جلوه های خونی را به درستی نمایش دهد. علاوه بر این، بازی اکنون تقریباً با دقت 1080p، 30 فریم در ثانیه، با SSAO مناسب، تاری حرکت و مه‌آلودگی دور اجرا می‌شود. جلوه های ذرات نیز نمایش داده می شوند، اما در حال حاضر تأثیر قابل توجهی بر عملکرد دارند.

< /p>

انگار همه اینها کافی نیست، Fromsoftserve همچنین روی افزودن سایه‌های پویا کار می‌کند، که در حال حاضر به درستی کار نمی‌کنند، زیرا افت آیتم در حال حاضر بسیار روشن به نظر می‌رسد. با این وجود، احتمال زیادی وجود دارد که موددر بتواند این مشکل را برطرف کند و بازی را در رایانه شخصی بهبود بخشد. موددر همچنین دو اسکرین شات مقایسه ای را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد Bloodborne با نمایش سایه های مناسب چقدر بهتر به نظر می رسد.

شکی وجود ندارد که بدون یک ریمستر رسمی، بازی Bloodborne بر روی رایانه شخصی به بهترین راه برای لذت بردن از انحصاری پلی استیشن 4 پس از حل همه مشکلات شبیه سازی تبدیل خواهد شد. Fromsoftserve همچنین در حال کار بر روی بسته بافت ارتقا یافته است که کیفیت بصری بازی را در رزولوشن های بالا بیشتر بهبود می بخشد. .

d8b4d8a8db8cd987 d8b3d8a7d8b2db8c bloodborne d8a8d987 d8b7d988d8b1 d9bedb8cd988d8b3d8aad987 d8a8d987d8a8d988d8af d985db8c db8cd8a7d8a8d8af 66d87b532e5dd

اطلاعات بیشتر در مورد shad شبیه‌ساز، که رویای Bloodborne را روی رایانه شخصی به واقعیت تبدیل می‌کند، می‌توانید در وب‌سایت رسمی آن پیدا کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا