اخبار روزفناوری

رندرهای فاش شده حاکی از آن است که گلکسی تب اس 10 تغییرات عمده ای در طراحی مشاهده نخواهد کرد، رویکرد سامسونگ به ارتقاء تدریجی خواهد ماند

رندرهای فاش شده حاکی از آن است که گلکسی تب اس 10 تغییرات عمده ای در طراحی مشاهده نخواهد کرد، رویکرد سامسونگ به ارتقاء تدریجی خواهد ماند

سامسونگ پس از عرضه تاشو خود، تمرکز خود را به سری S آینده و گلکسی تب اس 10 معطوف کرده است که به زودی رونمایی خواهد شد. تبلت نسل قبلی به دلیل صفحه نمایش 11 اینچی OLED خود محبوبیت زیادی کسب کرد که حمل آن را آسان و برای سرگرمی عالی می کرد. اکنون، به نظر می رسد که این شرکت به شدت در حال کار بر روی خط تولید S10 است و چسبیدن به انواع پلاس و اولترا و انتخاب صفحه نمایش بزرگتر. یک افشای جدید نشان می‌دهد که هیچ تغییری در طراحی برای تبلت آینده وجود نخواهد داشت و در عوض، این تبلت صرفاً یک نسخه اصلاح‌شده‌تر از نسل قبلی خواهد بود.

Galaxy Tab S10 همان بریدگی و چیدمان دوربین دوگانه را با Tab S9 خواهد داشت و شاهد هیچ گونه تکرار طراحی اصلی نخواهد بود

به نظر می‌رسد سامسونگ با تمرکز بر مدل‌های بزرگ‌تر سری گلکسی تب S10 خود و کنار گذاشتن مدل پایه، با توجه به انواع پلاس و اولترا، در مسیر جدیدی حرکت می‌کند.  کاربران انتظار داشتند که مدل‌های ممتاز جدید مملو از تغییرات عمده باشند، اما با ناامیدی آنها، این شرکت به تکرارهای کوچک با هدف بهبود محصول و نه اختراع مجدد آن پایبند است.

نویسنده معروف، ایوان بلاس، پست شده در X، قبلا توییتر، رندر Galaxy Tab S10 Ultra، به ما نگاهی اجمالی به طرحی می دهد که مدل رده بالا به آن مجهز است. اولین چیزی که متوجه می شوید این است که مانند مدل های قبلی بریدگی بالای نمایشگر را حفظ می کند و هیچ تغییر محسوسی در این قسمت ایجاد نشده است. به طور مشابه، سامسونگ به چیدمان دوربین دوگانه Tab S9 Ultra پایبند است و هیچ ارتقایی در تنظیمات دوربین وجود ندارد. در تصویر به اشتراک‌گذاشته‌شده، پشت تبلت را نیز می‌بینید که از همان الگوی نسل قبلی پیروی می‌کند و لوازم جانبی مشابه S9 Ultra است.

منبع: ایوان بلاس< /figcaption>

رندر فاش شده Galaxy Tab S10 Ultra را با رنگ خاکستری نمایش می دهد و انتظار می رود که تبلت آینده دارای صفحه نمایش 14.6 اینچی با حاشیه های برجسته مانند آنچه در تصویر است باشد. یکی از تفاوت های قابل توجه دو درگاه USB نوع C در پایین تبلت است که قبلا وجود نداشت. لیست قبلی FCC شارژ سریع 45 واتی را که تب اس 10 اولترا با آن عرضه می کرد ارائه می کرد و همچنین انتظار داریم سامسونگ با مدیاتک دایمنسیتی 9300 چیپست برای مدل‌های ممتاز خود در تلاش برای تنوع بخشیدن به زنجیره تامین خود ، بر خلاف الگوی معمول استفاده از چیپست اسنپدراگون کوالکام برای تامین انرژی تبلت ها.

d8b1d986d8afd8b1d987d8a7db8c d981d8a7d8b4 d8b4d8afd987 d8add8a7daa9db8c d8a7d8b2 d8a2d986 d8a7d8b3d8aa daa9d987 daafd984daa9d8b3db8c 66d86f7c2e491

Galaxy Tab S10 به احتمال زیاد با اندروید 14 مبتنی بر One UI 6.1.1 راه اندازی می شود و در ماه اکتبر در کنار Galaxy S24 FE رونمایی می شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا