اخبار روزاقتصاد

چهارمین بانک بزرگ سوئیس ZKB خدمات رمزنگاری را راه اندازی کرد

چهارمین بانک بزرگ سوئیس ZKB خدمات رمزنگاری را راه اندازی کرد

بانک کانتونال زوریخ، چهارمین بانک بزرگ سوئیس، خدمات خرید و فروش رمزنگاری و نگهبانی را راه‌اندازی کرده و عرضه‌های مالی خود را گسترش داده است.

بانک کانتونال زوریخ، چهارمین بانک بزرگ سوئیس، دارای به طور رسمی وارد بازار کریپتو شد و به مشتریان خود امکان داد و ستد و ذخیره بیت کوین را ارائه کرد (BTC) و اتریوم (ETH).

در 4 سپتامبر بیانیه مطبوعاتی، پیشنهاد جدید در پلتفرم های دیجیتال موجود خود، از جمله ZKB eBanking و ZKB Mobile Banking ادغام شده است. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که بانک با Crypto Finance AG، یکی از شرکت‌های تابعه Deutsche Börse Group، برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال شریک شده است.

الکساندرا اسکریبا، رئیس مشتریان نهادی و شرکت‌های چندملیتی در ZKB، می‌گوید مشتریان و بانک‌های شخص ثالث به کیف پول خود نیاز نخواهند داشت و لازم نیست نگران ذخیره کلیدهای خصوصی خود باشند، زیرا بانک هر دو فرآیند را انجام خواهد داد.

ورود ZKB به فضای رمزنگاری فقط به مشتریان خود محدود نمی شود، زیرا این بانک همچنین راه حلی برای تجارت به کسب و کار ارائه می دهد که سایر بانک های سوئیس را قادر می سازد تا خدمات تجارت و نگهداری رمزارز را ارائه دهند. طبق بیانیه مطبوعاتی، Thurgauer Kantonalbank، یک بانک کانتونی سوئیس، اولین بانک شریکی است که این سرویس را پذیرفته است.

آخرین اقدام ادامه آخرین تلاش‌های ZKB برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال است، زیرا در سال‌های اخیر، این بانک فناوری بلاک چین را به طور گسترده مورد بررسی قرار داده است، از جمله مشارکت در انتشار اولین اوراق قرضه دیجیتالی جهان در SIX Digital Exchange در سال 2021 و نقش آن به عنوان مدیر ارشد مشترک در پروژه آزمایشی بانک ملی سوئیس در سال 2023 برای انتشار اوراق قرضه دیجیتال با ارز دیجیتال بانک مرکزی.

ابتکار ZKB در بحبوحه گسترش گسترده‌تر خدمات رمزنگاری در میان موسسات مالی سوئیس انجام می‌شود. در اواخر ژوئن، بانک دوستدار رمزنگاری Sygnum، مستقر در زوریخ، خدمات تجارت به تجارت خود را به بیش از 20 نهاد از جمله PostFinance، ZugerKB و LuzernerKB گسترش داد و به بخش قابل توجهی از جمعیت سوئیس اجازه دسترسی به بازارهای رمزنگاری را داد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا