بازی بعدی GRAFT Is Harebrained ‘Post-Cyberpunk’ Survival Horror RPG، در حال توسعه برای رایانه شخصی

بازی بعدی GRAFT Is Harebrained ‘Post-Cyberpunk’ Survival Horror RPG، در حال توسعه برای رایانه شخصی

پیروی از تریز قبلی الف>، Harebrained اکنون از بازی بعدی خود، یک RPG ترسناک بقا «پست سایبرپانک» با عنوان GRAFT رونمایی کرده است. در حال توسعه برای رایانه شخصی (هم بر روی Steam و هم در فروشگاه Epic Games منتشر خواهد شد)، موضوع آن حول ایده تغییر شکل بدن شخصیت بازیکن و کاری است که با آنها انجام می دهد.

در GRAFT، بازیکنان در یک ایستگاه فضایی در حال فروپاشی به‌اندازه یک قاره به نام Arc حرکت می‌کنند، جایی که بقایای تمدنی که زمانی پیشرفته بود اکنون در تاریکی و پوسیدگی قرار دارد. به عنوان یک بازمانده در دنیایی در حال مرگ، باید قسمت هایی از دشمنان را پاکسازی و پیوند بزنید تا توانایی های خود را متحول کرده و تقویت کنید.
هر پیوند نه تنها شکل فیزیکی شخصیت بازیکن را تغییر می دهد، بلکه قطعاتی از آگاهی صاحب قبلی خود را نیز به آنها تزریق می کند و ایجاد می کند. ترکیبی از بقا، دگرگونی، و کشف خود – همه اینها در حالی که با مذمومات وحشتناک مبارزه می کنید.

  • آرک سرشار از فناوری های فراموش شده و شگفتی های نگران کننده است. در جستجوی راهی برای خروج از شکاف های عظیم، دخمه های تکنو دخمه پرپیچ و خم، و دالان های خودتثبیت شونده عبور کنید. بر این اسرار باستانی مسلط شوید و اسرار نهفته در درون را کشف کنید.
  • بقا فقط مبارزه با وحشت هایی نیست که در سایه ها پنهان شده اند. این همچنین در مورد هدایت روابط خائنانه با سایر بازماندگان است. اتحاد ایجاد کنید، اعتماد ایجاد کنید و با این واقعیت روبرو شوید که هر کسی که هنوز زنده است می تواند هم متحد و هم یک تهدید باشد. انتخاب های شما سفر شما را شکل می دهد و سرنوشت کسانی را که با آنها روبرو می شوید تعیین می کند.
  • در مبارزه‌های ترسناک بقای احشایی با آزمایش‌های باستانی، افتضاح‌های هیولایی، و عوامل بی‌امان یک هوش مصنوعی جنون شرکت کنید. منابع خود را مدیریت کنید و نبردهای خود را عاقلانه انتخاب کنید تا در هنگام عبور از خطرات Arc زنده بمانید.
  • بدن در حال تکامل شما یک سلاح قدرتمند است. با هر گرافتی که به دست می آورید – چه از دست دشمنان جدا شده و چه در اعماق Arc پنهان شده باشید – توانایی ها و قدرت های جدیدی به دست می آورید. اما هر گرافت تکه‌هایی از هویت صاحب سابق خود را به همراه دارد و خاطرات، انگیزه‌های شما و حتی خود شما را شکل می‌دهد. هر انتخابی که انجام می دهید تأثیر عمیقی بر شخصیت شما خواهد داشت.

این بازی در حال حاضر برای عرضه در سال 2026 برنامه ریزی شده است، بنابراین مدتی طول می کشد تا شاهد یک ویدیوی طولانی از گیم پلی بازی باشیم. در همین حال، با ما همراه باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل