Ripple قراردادهای هوشمند و ویژگی‌های نوآورانه NFT را به XRP Ledger معرفی می‌کند

Ripple قراردادهای هوشمند و ویژگی‌های نوآورانه NFT را به XRP Ledger معرفی می‌کند

  • توسعه‌های جدید Ripple با هدف گسترش قابلیت‌های دفتر کل XRP، فعال کردن ویژگی‌های جدید مانند NFT، DEX، و AMM است.
  • Ripple با همکاری با هوش مصنوعی و شرکت متاورس Futureverse برای ادغام Ripple Custody برای دسترسی ایمن DeFi از طریق بلاک چین Ottó، دامنه خود را گسترش می‌دهد.

استارت‌آپ بلاک‌چین ریپل در هفته بلاک چین ۲۰۲۴ اعلامیه‌های مهمی را با هدف تقویت پایه‌های زیرساخت ارزهای دیجیتال و در نتیجه پذیرش بیشتر سازمانی از بلاک چین اعلام کرده است.

ریپل اکنون در تلاش است تا با معرفی قراردادهای هوشمند به شبکه اصلی و درون اکوسیستم، قابلیت برنامه‌ریزی XRP Ledger را ارتقا دهد. این همچنین به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا از قابلیت‌های توسعه‌یافته XRP Ledger استفاده کنند، در نتیجه نوآوری را در پلتفرم تسریع می‌کنند، طبق CNF گزارش.

در نتیجه، Ripple یک رویکرد دو جانبه را برای افزایش قابلیت برنامه ریزی اتخاذ می کند. ابتدا قراردادهای هوشمند به همراه زنجیره جانبی XRPL EVM در ماه های آینده به شبکه اصلی XRP Ledger معرفی خواهند شد. این دو پیشرفت در ایجاد یک اکوسیستم قوی و همه کاره که طیف وسیعی از کاربردها را برآورده می کند، مکمل یکدیگر خواهند بود.

علاوه بر این، معرفی قراردادهای هوشمند همچنین ویژگی‌های لایه 1 جدیدی مانند NFTs، Escrow، کانال‌های پرداخت، خطوط اعتماد مجاز، و همچنین DEX و AMM را فعال می‌کند. معرفی این ویژگی‌های جدید، همراه با سرعت بالا و هزینه کم XRP Ledger، آن را برای هدایت همه چیز از امور مالی سنتی تا برنامه‌های نوآورانه جدید مناسب می‌سازد. با این حال، جامعه ریپل همچنین خواستار دور شدن از کنترل متمرکز XRP Ledger و در پیش گرفتن مسیر غیرمتمرکز شدن است، گزارش شده Crypto News Flash.

قلاب‌های آزمایشگاه‌های XRPL که استانداردهای قرارداد هوشمند فعلی را تعریف می‌کنند، پایه‌ای حیاتی برای بهبود ویژگی‌های Mainnet ایجاد می‌کنند. این چارچوب بیشتر به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا ضمن تنظیم قراردادهای هوشمند برای رفع نیازهای خاص، از نقاط قوت اصلی لجر استفاده کنند.

Ripple با شرکت‌های فناوری هوش مصنوعی و Metaverse همکاری می‌کند

علاوه بر بازارهای مالی، ریپل در حال گسترش بال های خود به سایر صنایع نوظهور مانند هوش مصنوعی (AI) و Metaverse است. در نتیجه، با Futureverse، یک شرکت فناوری هوش مصنوعی و متاورس، برای ادغام Ripple Custody و در نتیجه ایمن سازی دارایی های دیجیتال خود شریک شده است.

Futureverse دسترسی ایمن و تأیید شده توسط KYC به DeFi را از طریق بلاک چین اختصاصی Ottó تسهیل می کند. برای اطمینان از دریافت و ذخیره ایمن ارزهای دیجیتال قبل از ضرب در Otó، Futureverse از Ripple Custody استفاده می کند.

واضح است که ریپل به دنبال تصاحب بخشی از بازار نگهبانی رمزارز است که انتظار می‌رود تا سال 2030 به 10 تریلیون دلار افزایش یابد. استارت‌آپ بلاک چین این کار را با ارائه یک چارچوب حاکمیتی پیشرفته و در عین حال محافظت انجام خواهد داد. تعداد زیادی از دارایی های دیجیتال، از جمله استیبل کوین ها و دارایی های توکن شده مانند اوراق قرضه، سهام، کالاها و املاک و مستغلات. جالب اینجاست که ریپل همچنین بر اساس CNF گزارش.

در اعلامیه دیگری، ابتکار تحقیقات بلاک چین دانشگاه ریپل (UBRI) از دانشگاه یونسی کره به عنوان پنجاه و هشتمین شریک جهانی خود استقبال کرد. ریپل با بیش از 60 میلیون دلار متعهد به برنامه UBRI به پیشرفت برتری دانشگاهی و تحقیقات پیشرفته از طریق پشتیبانی استراتژیک، منابع فنی و کمک های مالی ادامه می دهد.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل