آتلیه یومیا: کیمیاگر خاطرات و سرزمین مورد نظر منتشر می شود مارس 2025

آتلیه یومیا: کیمیاگر خاطرات و سرزمین مورد نظر منتشر می شود مارس 2025

جدیدترین بازی در فرنچایز محبوب Atelier توسط KOEI TECMO Europe و توسعه دهنده، Gust، فاش شده است. عنوان بازی جدید این فرنچایز Atelier Yumia: The Alchemist of Memories & The Envisioned Land خواهد بود. به مناسبت معرفی این بازی آینده، KOEI TECMO دیروز یک تریلر سه دقیقه ای منتشر کرد تا برخی از گیم پلی اکشنی را که مردم می توانند از غواصی در این بازی انتظار داشته باشند، به نمایش بگذارد.

این تریلر برخی از شخصیت‌های اصلی را نشان می‌دهد که بازیکنان می‌توانند در حین بازی JRPG ببینند، مانند ویکتور فون دورر، عضو Order of Eustella، و Isla von Duerer، که هر دو مسئول نظارت بر بازی هستند. کیمیاگر.

تریلر بخشی از داستان و هدف کیمیاگر را از طریق روایت توضیح می دهد. وظیفه بازیکن این است که مانا را که در جهان گرفتار شده است آزاد کند، زیرا غلظت بالای مانا می تواند اثرات مخربی داشته باشد. سپس تریلر برخی از پلتفرم‌سازی‌هایی را که می‌توانید در طول بازی انجام دهید و حل معما برای رسیدن به هدف خود را نشان می‌دهد.

بازی بازیکنان را از مناظر زیادی عبور می‌دهد و بازیکن می‌تواند با استفاده از موتور سیکلت یا پیاده در مناطق مختلف بازی سفر کند. این تریلر سه دقیقه‌ای همچنین شرور اصلی را نشان می‌دهد که در کنار ویکتور و ایسلا، فردی که مسئول ایجاد فاجعه مانا است، با او روبرو خواهید شد.

برای کسانی که ممکن است علاقه مند باشند بدانند چه زمانی می توانند Atelier Yumia: The Alchemist of Memories & The Envisioned Land را به دست بیاورند، این بازی برای انتشار در 21 مارس 2025 تنظیم شده است. اگرچه ممکن است زمان زیادی به نظر برسد. ، زمان می گذرد و تاریخ به سرعت نزدیک می شود.

این عنوان جدید بر روی نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X|S و رایانه شخصی از طریق استیم منتشر خواهد شد. صداگذاری بازی به زبان ژاپنی خواهد بود و زیرنویس آن به زبان های ژاپنی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی یا آلمانی خواهد بود. در حال حاضر، پیش خرید این بازی در دسترس نیست، بازی هنوز صفحه فروشگاه رسمی در Steam یا موارد مشابه ندارد.

با این حال، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت بازی، یا با پیوستن به سرور KOEI TECMO Discord که در آن می‌توانید هر گونه اطلاعیه جدید درباره JRPG آینده را به‌روز کنید. این وب‌سایت تفاوت‌های خرید نسخه فیزیکی یا دیجیتالی را توضیح می‌دهد و برخی از پاداش‌هایی که بازیکنان می‌توانند در بازی به عنوان پاداش خرید اولیه دریافت کنند. این شامل دو لباس، یکی برای Yumia و Flammi، و یک قطعه تجهیزات منحصر به فرد “Training Wrist Weight” است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل