پرداخت های رمزنگاری با پیش ثبت نام کارت بای بیت به برزیل می آید

پرداخت های رمزنگاری با پیش ثبت نام کارت بای بیت به برزیل می آید

دبی، امارات متحده عربی، 3 سپتامبر 2024، Chainwire

Bybit، دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات ، مفتخر است راه اندازی کارت بای بیت در برزیل را اعلام کند. این نقطه عطفی در ماموریت جهانی این شرکت برای توانمندسازی کاربران ارزهای دیجیتال است. اکنون، کاربران برزیلی می توانند پرداخت های رمزنگاری شده را در زندگی روزمره خود در میلیون ها تاجر در سراسر جهان ادغام کنند.

جوایز پیش ثبت نام و ارجاع

برای شروع راه‌اندازی، Bybit به کاربران برزیلی فرصتی برای کسب جوایز قابل توجه از طریق یک برنامه ارجاع در طول دوره پیش‌ثبت‌نام ارائه می‌دهد. از 2 سپتامبر، کاربران می توانند یک پیوند ارجاع در صفحه رویداد ایجاد کنند و از دوستان دعوت کنند تا در Bybit ثبت نام کنند و برای کارت Bybit پیش ثبت نام کنند. 10 کاربر برتر با واجد شرایط ترین داوران واجد شرایط دریافت تا 5000 R$ پاداش کارت خواهند بود.

رویداد پیش‌ثبت‌نام کارت Bybit در 2 سپتامبر 2024 در ظهر UTC آغاز می‌شود. کاربران Bybit در برزیل اکنون می‌توانند پیش‌ثبت‌نام کنند و از مزایای هزینه‌های کریپتو و فرصت برنده شدن تا 5000 R$ پاداش کارت لذت ببرند.

ویژگی های کلیدی کارت Bybit

  • دسترسی راحت به پول نقد: برداشت پول نقد از هر دستگاه خودپرداز در سراسر جهان که از Mastercard پشتیبانی می کند برای راحتی بیشتر.
  • گزینه‌های کارت انعطاف‌پذیر: برای پرداخت‌های در حال حرکت، انتخاب بین کارت‌های مجازی و فیزیکی سازگار با Apple Pay و Google Pay.
  • جوایز سودآور: لذت بردن از یک برنامه وفاداری با ارائه 2٪ بازپرداخت نقدی برای همه خریدها، با سطوح VIP تا 10٪ بازگشت نقدی (شرایط اعمال می شود).
  • از چندین دارایی دیجیتال، از جمله USDT، BTC، ETH، و موارد دیگر پشتیبانی کنید.

Joan Han، مدیر فروش و بازاریابی در Bybit، گفت: «برزیل همیشه در خط مقدم پذیرش رمزنگاری بوده است و ما از آوردن کارت بای بیت به جامعه برزیلی خود هیجان زده هستیم. “این کارت بیش از راحتی را نشان می دهد – این دروازه ای است به آینده ای که در آن بلاک چین به طور کامل در اقتصاد ادغام شده است.”

کارت بای بیت نیز اخیراً در آرژانتین راه اندازی شد و موفقیت زیادی داشت. تنها در عرض دو ماه از راه‌اندازی، 75 درصد از کاربران Bybit در آرژانتین برای کارت نوآورانه درخواست دادند.

#Bybit / #TheCryptoArk

درباره Bybit

Bybit دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات است، ارائه خدمات به بیش از 40 میلیون کاربر Bybit که در سال 2018 تأسیس شد، یک پلتفرم حرفه‌ای را ارائه می‌کند که در آن سرمایه‌گذاران و معامله‌گران رمزارز می‌توانند موتور تطبیق فوق‌العاده سریع، خدمات مشتریان 24 ساعته و پشتیبانی جامعه چندزبانه را پیدا کنند. بای بیت شریک افتخار قهرمانان سازنده سازندگان و رانندگان فرمول یک است: تیم اوراکل ردبول ریسینگ.

برای جزئیات بیشتر درباره Bybit، کاربران می‌توانند از Bybit Press دیدن کنند. 

برای سوالات رسانه، کاربران می‌توانند با این موارد تماس بگیرند: [ایمیل محافظت شده]

برای اطلاعات بیشتر، کاربران می توانند به این آدرس مراجعه کنند: https://www.bybit.com

برای به‌روزرسانی، کاربران می‌توانند این موارد را دنبال کنند: انجمن‌های Bybit و رسانه های اجتماعی

تماس با

رئیس روابط عمومی
تونی او
Bybit
ایمیل محافظت شده]

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل