گزارش شده که Rocksteady به دنبال جوخه انتحاری مورد اخراج قرار گرفته است: Kill the Justice League Flop

گزارش شده که Rocksteady به دنبال جوخه انتحاری مورد اخراج قرار گرفته است: Kill the Justice League Flop

بر اساس گزارشی که به تازگی توسط Eurogamer. طبق گزارش ها، بخش عمده اخراج ها در بخش تضمین کیفیت استودیو است که تعداد کارمندان آن از 33 به 15 نفر کاهش یافته است. علاوه بر این، حداقل یکی از اعضای غیر QA استودیو به طور علنی در رسانه های اجتماعی فاش کرده است که در حین کار اخراج شده است. مرخصی پدری.

منابع درون Rocksteady که توسط Eurogamer ذکر شده است تصدیق می‌کنند که این دور از اخراج به ناچار کیفیت توسعه بازی را کاهش می‌دهد و همچنین کار بیشتر توسعه‌دهندگان باقی‌مانده را بر دوش می‌کشد.

علت را می توان به راحتی در شکست جدیدترین بازی این استودیو، جوخه انتحار: لیگ عدالت را بکش، پیدا کرد. Rocksteady نه سال بعد از Batman: Arkham Knight (اگر شما Batman: Arkham VR را حساب کنید هشت سال طول کشید) و با وجود تمام این مدت، بازی نهایی بسیار ناامیدکننده بود. در Wccftech، بازی دریافت کرد نمره متوسط ​​5 از 10 از ناتان برچ:

Suicide Squad: Kill the Justice League دارای جذابیت کلاسیک Rocksteady، ارائه تصاویری زیبا، پیمایش روان و نبرد، و برخی از واکنش‌های سریع است، اما کل تجربه با طراحی ماموریت‌های تکراری و دلهره‌آور درگیر می‌شود. عناصر سرویس زنده خالی، و داستانی با احساس بد که تا حدی احساس نارضایتی می کند. شاید بدتر از همه، حتی چیزی که در عنوان بازی وعده داده شده است – مبارزه و اعزام لیگ عدالت – به طور خاص سرگرم کننده یا خاطره انگیز نیست. کسانی که واقعاً می‌خواهند ببینند که Arkhamverse چه می‌شود، ممکن است نتوانند در برابر برداشتن آن مقاومت کنند، اما من پیشنهاد می‌کنم قبل از اینکه خود را در معرض این تیم خسته‌کننده قرار دهید، منتظر یک تخفیف شدید باشید.

عملکرد آن به همان اندازه بد بود، باعث شد برادران وارنر 41 درصد کاهش درآمد بازی را نسبت به سال گذشته در مقایسه با راه‌اندازی فوق‌العاده Hogwarts Legacy در فوریه 2023، که به پرفروش ترین بازی 2023. Rocksteady تلاش کرده است تا Squad Suicide: Kill the Justice League را پس از راه اندازی بهبود بخشد، اما تأثیر کمی بر استقبال کلی آن داشته است.

طبق شایعه قبلی، بخشی از استودیو در حال حاضر در حال کمک به ساخت نسخه کارگردان هاگوارتز Legacy. خبر خوب این است که حتی پس از این اخراج‌ها، به نظر نمی‌رسد Rocksteady در خطر واقعی تعطیلی قرار داشته باشد، و زمزمه‌هایی وجود دارد که به آنچه که بهترین عملکرد را دارد برمی‌گردد: بازی‌های بتمن.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل