توسعه دهنده Dune Awakening اذعان کرد که Xbox Series S یک چالش بهینه سازی خواهد بود

توسعه دهنده Dune Awakening اذعان کرد که Xbox Series S یک چالش بهینه سازی خواهد بود

توسعه دهندگان اغلب از کنسول Xbox Series S به عنوان یک محدودیت و/یا یک بهینه سازی قابل توجه نام می برند چالش در طول توسعه بازی. انتخاب مایکروسافت برای ارائه سخت‌افزار ارزان‌تر اما بسیار کم‌توان (Xbox Series S تنها دارای 20 واحد محاسباتی با کلاک 1.565 گیگاهرتز برای قدرت محاسباتی تخمینی 4 TFLOPS است، در حالی که X دارای 52 واحد محاسباتی با کلاک 1.825 گیگاهرتز برای قدرت محاسباتی تخمینی است. از 12.16 TFLOPS) هنوز هم طرفدارانی دارد که چهار سال بعد از آن بحث می کنند که آیا ارزشش را داشت یا خیر. فروش کنسول ایکس باکس همچنان در حال کاهش است و توسعه دهندگان همچنان به مسائل بهینه سازی بازی های خود برای Xbox Series S اشاره می کنند.

آخرینی که این کار را انجام داده اسکات جونیور، مدیر تولید Funcom است که ما مصاحبه شد به عنوان بخشی از Dune Awakening Gamescom Q&A. در مصاحبه دیگری در کنوانسیون کلن، جونیور به VG247 گفت که یکی از دلایل تاخیر بازی در کنسول ها در مقایسه با رایانه شخصی، نیاز به بهینه سازی برای کنسول ضعیف مایکروسافت است. .

بنابراین، این یکی از دلایلی است که ما ابتدا روی رایانه شخصی عرضه می‌شویم. قبل از عرضه بر روی ایکس باکس، بهینه سازی های زیادی باید انجام دهیم. اما بله، Xbox Series S یک چالش است.

Unreal کارهای زیادی را برای ما انجام می دهد. کاری که ما بیشتر انجام می‌دهیم بهینه‌سازی دارایی‌ها و استفاده از فناوری‌های مختلف، خواه FSR باشد یا چیز دیگری، برای تکرار فریم‌ها است. ما می‌خواهیم بازی در سطح بالا خیره‌کننده به نظر برسد، چه 3070 یا 4090 داشته باشید، اما همچنین می‌خواهیم خوب به نظر برسد… من فکر نمی‌کنم هنوز مشخصات حداقل خود را منتشر نکرده‌ایم، اما می‌دانید ، کارت های قدرتمند چند سال پیش باید بتوانند بازی را اجرا کنند. باید خوب به نظر برسد – نمی‌تواند از گزینه‌های فوق‌العاده استفاده کند، اما همچنان زیبا به نظر می‌رسد.

در Gamescom 2024، ما همچنین شنید از GSC Game World که توسعه دهنده اوکراینی اکنون در حال بهینه سازی است. STALKER 2 برای Xbox Series S پس از اینکه با موفقیت آن را به 60 فریم در ثانیه بر روی X رساند. بازی در حال حاضر با سرعتی در حدود 35 فریم در ثانیه اجرا می شود، اما آنها قصد دارند آن را (با کمک تیم مایکروسافت) قبل از در 20 نوامبر راه اندازی می شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل