افسانه سیاه: Wukong دو الحاق DLC قبل از انتشار دنباله دریافت می کند – شایعه

افسانه سیاه: Wukong دو الحاق DLC قبل از انتشار دنباله دریافت می کند – شایعه

اسطوره سیاه: طبق شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است، Wukong دو الحاقیه DLC قبل از انتشار دنباله خود دریافت خواهد کرد.

همانطور که Lunatic Ignus در سرور Discord خود، توسعه دهنده Game Science نشان داد قصد دارد دو الحاقیه DLC را برای اولین بازی خود منتشر کند. این بسط‌ها روی چه چیزی تمرکز خواهند کرد، فاش نشده است، اما منبع افشاکننده فایل‌های صوتی بودا، امپراتور Jade و Nezha را کشف کرد که گفته می‌شود نقش بیشتری در بازی بعدی استودیو خواهند داشت. به گفته این افشاگر، انتشار دو الحاقیه منطقی است، زیرا Game Science در ابتدا می خواست Black Myth: Wukong دارای 13 فصل باشد که در نهایت کاهش یافت.

افشاکننده نمی‌توانست دقیقاً بگوید این الحاقات DLC چه زمانی منتشر می‌شوند، اما آنها گفتند که پس از انتشار پورت Xbox و نسخه‌های فیزیکی منتشر می‌شوند. احتمالاً در تابستان 2025، احتمالاً در 20 آگوست، که اولین سالگرد بازی است، اطلاعیه‌ای منتشر خواهد شد.

Lunatic Ignus در چند ماه گذشته تا حدودی قابل اعتماد بوده است، بنابراین می‌تواند حقیقتی در آنچه امروز فاش کرده است وجود داشته باشد. با این حال، مانند هر شایعه دیگری، ما باید آنچه را که در مورد افسانه سیاه: ووکونگ و دنباله آن، با اسم رمز اسطوره سیاه: جیانگ ضیا فاش شده است، تا زمانی که یک اعلامیه رسمی منتشر شود، کمی طول بکشد، با توجه به اینکه ممکن است کمی طول بکشد. این بازی دو هفته پیش منتشر شد.

Black Myth: Wukong اکنون برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 5 در سراسر جهان در دسترس است. نسخه Xbox Series X|S بازی در حال حاضر در دست ساخت است، اما شایعه شده است که به دلیل مشکل فنی حیاتی. می‌توانید با بررسی بررسی من، درباره بازی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل