رشد چشمگیر POPCAT از رمزارزهای اصلی و میم کوین ها پیشی می گیرد

رشد چشمگیر POPCAT از رمزارزهای اصلی و میم کوین ها پیشی می گیرد

  • POPCAT با سودهای چشمگیر بازار میم کوین را رهبری می کند و از رقبای اصلی در حجم معاملات و علاقه سرمایه گذاران بهتر عمل می کند.
  • شمول POPCAT در قراردادهای دائمی بایننس، علاقه نهنگ ها را جلب می کند و موقعیت آن را در بازار تقویت می کند.

بازار ارزهای دیجیتال سپتامبر با یک روند نزولی طولانی در میان ارزهای دیجیتال اصلی آغاز شد، اما یک میم کوین جهش چشمگیری داشته است تا جایگاه اول را به عنوان برنده پیشرو امروز به خود اختصاص دهد.

توکن میم مبتنی بر گربه، POPCAT، هم در بازار ارزهای رمزپایه اولیه و هم در بخش میم کوین باعث رشد مجدد شده است.

قیمت POPCAT طی 24 ساعت گذشته 9.82٪ افزایش یافته و به 0.5821 دلار رسیده است. این رشد قابل توجه از عملکرد رقبای خود، از جمله MEW، DOGS، PEPE، و MYRO، و همچنین ارزهای دیجیتال بزرگ مانند بیت کوین، اتریوم، BNB و Solana پیشی گرفته است.

رشد انفجاری POPCAT برتری بازار را بر رقبا برجسته می‌کند 

حجم معاملات روزانه POPCAT نیز به طرز چشمگیری افزایش یافت و با بیش از 178 درصد افزایش به 89.119 میلیون دلار رسید. افزایش فعالیت معاملاتی نشان‌دهنده علاقه سرمایه‌گذاران به این توکن است. ارزش بازار POPCAT نیز افزایش یافته است و در حال حاضر حدود 570.41 میلیون دلار است.

شاخص نقدینگی توکن حدود 15 درصد است که نشان می‌دهد این توکن مم چقدر نقد است و سطح بالایی از علاقه سرمایه‌گذاران به معامله آن را نشان می‌دهد.

در مقایسه، توکن رقیب POPCAT، MEW، از نظر ارزش افزایش یافته است، اما تقریباً 1.49٪ بیش از همان دوره زمانی، که در مقایسه با رشد POPCAT کمرنگ است. این تفاوت شدید در عملکرد، شتاب قابل توجه بازار POPCAT را نشان می دهد.

پیش از این، طبق CNF، POPCAT و DOGS هر دو پیش از تجربه ریزش های کوتاه مدت، به صورت روزانه جزو برندگان برتر بودند. DOGS، یک توکن میم جدید در شبکه TON، پس از فهرست شدن در Binance مورد توجه قرار گرفت.

افزایش قیمت POPCAT با فهرست شدن در قراردادهای دائمی Binance، که باعث جلب توجه سرمایه گذاران نهنگی شد که به دنبال جمع آوری این سکه میم بودند. این توسعه مسیر صعودی توکن را بیش از پیش تقویت کرد، زیرا سرمایه‌گذاران بزرگ‌تر سهم قابل توجهی در افزایش قیمت آن داشتند.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل