چشم انداز قیمت XLM: سطح کلیدی چشم معامله گران به عنوان مراحل بعدی استلار لومن شکل می گیرد

چشم انداز قیمت XLM: سطح کلیدی چشم معامله گران به عنوان مراحل بعدی استلار لومن شکل می گیرد

  • Stellar (XLM) ممکن است پس از شکسته شدن از الگوی دوباله نزولی، 12 درصد کاهش یابد.
  • سطوح انحلال کلیدی در حدود 0.091 دلار و 0.0948 دلار می‌تواند باعث تغییرات قابل توجه قیمت شود.

Stellar (XLM) اخیراً نشانه هایی از حرکت نزولی بالقوه در پی خرابی از الگوی اقدام قیمت دوگانه. این شاخص فنی نزولی نشان می دهد که قیمت XLM ممکن است در آینده نزدیک به شدت کاهش یابد. احساسات بازار همچنان عمدتاً نزولی است، که فشار بیشتری بر استلار و سایر ارزهای دیجیتال وارد می‌کند.

الگوی دوتایی یک شکل نزولی محبوب است که پیش‌بینی می‌کند پس از شکستن خط گردن، قیمت کاهش می‌یابد. Stellar اخیراً از این الگو منحرف شده است و این باعث نگرانی معامله گران و تحلیلگران شده است، به ویژه با توجه به اینکه این ارز دیجیتال در حال حاضر زیر میانگین متحرک نمایی 200 در نمودار روزانه معامله می شود. این موقعیت زیر میانگین متحرک نمایی 200 نیز از روند نزولی پشتیبانی می کند که پیش بینی کاهش 12 درصدی قیمت XLM را با هدف قرار دادن سطح 0.083 دلار ممکن می کند. 

با این حال، فعالان بازار تشویق می شوند قبل از انجام حرکت بعدی منتظر تایید باشند. بسته شدن شمع روزانه زیر سطح 0.0915 دلار، شکست را تأیید می کند و احتمالاً فشار فروش بیشتری را ایجاد می کند. با توجه به ماهیت مخاطره آمیز قیمت فعلی.

نحله‌های احتمالی می‌تواند نوسانات قیمت بیشتری را تحریک کند

داده‌های ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای CoinGlass نشان می‌دهد آستانه انحلال که ممکن است بر قیمت XLM تأثیر بگذارد. از طرف دیگر، سطوح انحلال عمده نزدیک به 0.091 دلار است، در حالی که در حالت صعودی، حدود 0 دلار است. 0948. با توجه به اهرم بالایی که معامله گران در این سطوح استفاده می کنند، حتی یک تغییر کوچک قیمت می تواند منجر به انحلال شود. 

به عنوان مثال، اگر XLM به $0 کاهش یابد. 091، حدود 280000 دلار موقعیت های خرید در معرض انحلال قرار دارند. از طرف دیگر، اگر قیمت تا 0 دلار افزایش یابد. 0948، 170000 دلار در موقعیت های فروش می تواند بسته شود. با توجه به اینکه جو بازار هنوز نسبتاً حساس است، این وضعیت را حتی خطرناک تر می کند. 

با این حال، نقشه انحلال مبادلات CoinGlass نشان می دهد که احساسات نزولی غالب نبوده است. این بدان معناست که حتی اگر یک شکست بحرانی وجود داشته باشد، برگشت قیمت ممکن است همچنان یک گزینه باشد. 

معیارهای روی زنجیره، چشم انداز مثبت اندکی را نشان می دهد

به‌جز داده‌های انحلال، یکی دیگر از شاخص‌های مهم روی زنجیره نرخ تامین مالی با بهره باز (OI) است. این اندیکاتور که احساسات بازار است برای استلار اندکی مثبت است و درصد آن 0.0019% است. این نرخ مثبت سرمایه ممکن است دلالت بر این داشته باشد که معامله‌گران می‌توانند با وجود بازار نزولی عمومی، منتظر حرکت صعودی قیمت باشند. 

با این حال، کل سود باز XLM در 24 ساعت گذشته 2.3 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش علاقه معامله گران است. این کاهش در بهره آزاد ممکن است نشان دهنده این باشد که معامله گران اعتماد خود را به بازار از دست می دهند زیرا آنها تصمیم می گیرند موقعیت های خود را در چنین شرایطی نقد کنند. در زمان نگارش این مقاله، استلار (XLM) در حدود سطح 0.0938 دلار معامله می‌شود که طی 24 ساعت گذشته کاهش 0.2 درصدی را تجربه کرده است. 

از سوی دیگر، به عنوان قبلا توسط CNF گزارش شده بود، Simplex، یک پردازنده محبوب پرداخت ارزهای دیجیتال، اعلام کرد که USD Coin (USDC) را به شبکه Stellar اضافه خواهد کرد. این ادغام با Simplex و StellarOrg به این معنی است که مشتریان اکنون می توانند USDC را در شبکه Stellar با تراکنش های سریع و ارزان خریداری کنند.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل