Metaplanet از SBI VC Trade برای نگهداری بیت کوین استفاده می کند 

Metaplanet از SBI VC Trade برای نگهداری بیت کوین استفاده می کند 

شرکت سرمایه گذاری ژاپنی Metaplanet Inc. برای تقویت استراتژی انباشت بیت کوین خود با SBI VC Trade، یکی از شرکت های تابعه SBI Group، شریک شده است.

طبق یک اعلام، این همکاری تلاشی برای دوبرابر کردن استراتژی انباشت بیت کوین Metaplanet از طریق تعامل با سهامداران پیشرو در صنعت مانند هلدینگ SBI است. 

به عنوان بخشی از همکاری با SBI Group، Metaplanet به خدمات حضانت شرکتی با تمرکز بر انطباق و کارایی مالیاتی دسترسی خواهد داشت. علاوه بر این، این مشارکت می تواند متاپلنت را ببیند که از بیت کوین به عنوان وثیقه برای تامین مالی استفاده می کند.

SBI VC Trade یک پلت فرم معاملاتی رمزنگاری کاملاً دارای مجوز است که توسط آژانس خدمات مالی ژاپن تنظیم می شود. راه‌حل‌های نگهداری و معاملاتی را برای مشتریان نهادی، مانند صندوق‌های تامینی، مدیر دارایی‌ها و شرکت‌هایی مانند Metplanet ارائه می‌دهد.

Metaplanet افزود: «این با دیدگاه ما از ارائه‌دهنده خدمات مالی مدرن مطابقت دارد و انعطاف‌پذیری را به استراتژی شرکتی ما اضافه می‌کند و مکمل تلاش‌های مداوم ما در تأمین مالی سهام و بدهی است».

در اطلاعیه‌های بعدی، شرکت تأثیر شراکت اخیر را بر “رویدادهای مالی یا مادی” خود افشا خواهد کرد.

میکرواستراتژی آسیا

این اعلامیه زمانی منتشر می‌شود که Metaplanet به افزایش سرمایه گذاری خود در بیت کوین ادامه داد (BTC< /a>) در واکنش به رکود اقتصادی ژاپن و کاهش ارزش ین. شایان ذکر است، بانک ژاپن اخیراً معیار خود را بالابرده نرخ بهره از محدوده منفی یا نزدیک به صفر به 0.25 درصد در تلاش برای تقویت ین. 

این شرکت از زمان انتشار عمومی در مورد آنچه که استراتژی اول بیت کوین خود می نامد، 360.368 بیت کوین تقریباً 3.45 میلیارد ین، با آخرین خرید در 20 اوت. 

پیش از این، شرکت افشای قصد دارد 70 میلیون دلار از طریق پیشنهادات حقوق سهام جمع آوری کند و 80٪ از آن وجوه را به خرید بیت کوین اختصاص دهد. استراتژی انباشت بیت کوین Metaplanet منجر به لقب MicroStrategy آسیایی شده است. هجوم این شرکت به بیت کوین همچنین به معنای رشد سهام آن که تا به امروز بیش از 662 درصد رشد داشته است.

روش های Metaplanet شبیه روش MicroStrategy، بزرگترین دارنده شرکتی بیت کوین در جهان است. طی سال‌های گذشته، 226,331 بیت‌کوین جمع‌آوری کرده است و به دنبال خرید حتی بیشتر از طریق فروش سهام کلاس A خود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل