کوین بیس اولین تراکنش رمزنگاری هوش مصنوعی به هوش مصنوعی خود را انجام می دهد

کوین بیس اولین تراکنش رمزنگاری هوش مصنوعی به هوش مصنوعی خود را انجام می دهد

مدیر عامل شرکت

Coinbase اولین تراکنش رمزنگاری خود را بین ربات‌های هوش مصنوعی (AI) در 30 آگوست شاهد بود. >برایان آرمسترانگ

اعلام کرد در پستی در X.

او توضیح داد که یک عدد بزرگ مدل زبان (LLM) از توکن‌های رمزنگاری برای خرید توکن‌های هوش مصنوعی از یک ربات هوش مصنوعی دیگر استفاده کرد. ربات‌ها برای انجام وظایف خاص – در این مورد، برای انجام تراکنش‌های رمزنگاری ایجاد شده‌اند.

در حالی که ربات‌های هوش مصنوعی نمی‌توانند حساب بانکی داشته باشند، می‌توانند کیف پول‌های رمزنگاری داشته باشند. این ربات‌های هوش مصنوعی اکنون می‌توانند تراکنش‌هایی با انسان‌ها، بازرگانان و سایر هوش مصنوعی‌ها انجام دهند. آرمسترانگ خاطرنشان کرد:

“این تراکنش‌ها فوری، جهانی و رایگان هستند.”

طبق گفته آرمسترانگ، عوامل هوش مصنوعی در حال حاضر نیستند. موثر است زیرا حتی وقتی کاری به آنها محول می شود و ساعت ها یا روزها به تنهایی رها می شوند، به نظر نمی رسد که نمی توانند آن را انجام دهند. او گفت:

“امروز اگر به یک عامل هوش مصنوعی وظیفه ای بدهید و چند روز یا چند ساعت دیگر برگردید، کار مفیدی انجام نمی شود.”

آرمسترانگ توضیح داد که این به دلیل محدودیت های فناوری است. در حالی که شرکت‌های خاصی مانند هوش مصنوعی Devin روی آن کار می‌کنند، هنوز تا رسیدن به هدف فاصله دارند.

او همچنین معتقد است که عوامل هوش مصنوعی ناکارآمد هستند زیرا نمی‌توانند تراکنش‌هایی را برای به دست آوردن منابع مورد نیاز انجام دهند. به عنوان مثال، اگر از یک عامل هوش مصنوعی بخواهید برای شما بلیط هواپیما رزرو کند، به دلیل نداشتن کارت اعتباری یا هیچ روش پرداختی، با شکست مواجه می شود. این همچنین از تبلیغ پست خود در X یا سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی از طریق تبلیغات جلوگیری می‌کند.

آرمسترانگ معتقد است که داشتن عوامل هوش مصنوعی که می‌توانند تراکنش‌ها را انجام دهند، یک تغییر بازی خواهد بود و می‌تواند برای همه مفید باشد. این امر به ویژه در مورد مشاغلی که می توانند از عوامل هوش مصنوعی استفاده کنند تا سبد خرید خود را فعال کنند پرداخت هوش مصنوعی است.

توسعه ربات های هوش مصنوعی در حال انجام تراکنش ها

Coinbase تنها در تلاش برای دادن قدرت به هوش مصنوعی نیست. برای انجام معاملات به عنوان مثال، در اوایل این ماه، شرکت توسعه بلاک چین Skyfire اعلام کرد راه اندازی یک پلت فرم پرداختی که هوش مصنوعی را قادر می سازد پول خرج کند.

در ماه ژوئن، Biconomy، یک شرکت زیرساخت Web3، شروع به کار روی ربات های هوش مصنوعی کرد. این به کاربران امکان می‌دهد فعالیت‌های معاملاتی را به عوامل هوش مصنوعی محول کنند، آنها می‌توانند تراکنش‌های زنجیره‌ای را انجام دهند.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل