حرکات بعدی Toncoin – چگونه نهنگ ها می توانند و چگونه نمی توانند TON را صعودی کنند

حرکات بعدی Toncoin – چگونه نهنگ ها می توانند و چگونه نمی توانند TON را صعودی کنند

Bijie.com گزارش داد:

    احساسات بازار پیرامون سکه طی چند روز گذشته بهبود یافته است. با افزایش تجمع TON، نهنگ ها به TON اعتماد دارند.

بازار ارزهای دیجیتال اخیراً دچار یک شکست بزرگ شده است و باعث شده است که قیمت اکثر ارزهای رمزپایه سقوط کند. با این حال، به نظر می رسد Toncoin [TON] بهتر از دیگران عمل می کند زیرا توانست نمودار روزانه خود را سبز رنگ کند.

اما آیا این روند ادامه خواهد داشت؟ بیایید ببینیم

تونکوین دوباره سبز می شود

داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که قیمت Toncoin در هفت روز گذشته بیش از 5 درصد کاهش یافته است. اما در 24 ساعت گذشته، همه چیز بهبود یافته است زیرا به نظر می رسد سکه در حال بهبود است.

در زمان نگارش این مقاله، TON با قیمت 5.39 دلار معامله می شود و دارای ارزش بازار بیش از 13.6 میلیارد دلار است که آن را نهمین ارز دیجیتال بزرگ می کند.

نوسانات قیمت باعث می شود که اکثر سرمایه گذاران TON متحمل ضرر شوند. تجزیه و تحلیل AMBCrypto از داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که کمی بیش از ۶ میلیون آدرس TON سودآور هستند که کمی بیش از ۱۲٪ از کل آدرس‌های TON را تشکیل می‌دهند.

افزایش قیمت در 24 ساعت گذشته واقعاً تأثیر مثبتی بر احساسات نسبت به سکه داشته است. بر اساس مشاهدات ما از داده های Santiment، احساسات وزنی TON به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

این نشان دهنده افزایش احساسات صعودی پیرامون آن در بازار است.

با این حال، حجم اجتماعی آن کم است که نشان دهنده کاهش محبوبیت آن است.

آیا TON همچنان صعودی خواهد بود؟

AMBCrypto سپس سایر مجموعه‌های داده را بررسی کرد تا احتمال صعود TON در روزهای آینده را درک کند. بر اساس تحلیل ما، فشار فروش روی توکن افزایش یافته است که ممکن است قیمت آن را کاهش دهد.

این از افزایش عرضه در مبادلات و کاهش عرضه خارج از مبادلات مشهود است. این واقعیت که سرمایه گذاران TON را تخلیه کردند، بیشتر به دلیل افزایش جریان ورودی ارز خارجی بود.

بر اساس داده های Coinglass علاوه بر این، نسبت بلند/کوتاه TON نیز کاهش یافته است. این نشان می دهد که موقعیت های فروش در بازار بیشتر از موقعیت های خرید است.

با این وجود، بازیکنان بزرگ در فضای ارزهای دیجیتال به TON اطمینان دارند، زیرا عرضه توسط آدرس‌های برتر افزایش می‌یابد.

علاوه بر این، تجزیه و تحلیل ما از داده های Hyblock Capital نشان می دهد که ارزش نهنگ Toncoin در مقابل دلتای خرده فروشی 99.49 است. مقادیر نزدیک به 100 صعودی است زیرا نشان می دهد نهنگ ها برای مدت طولانی تری در معرض بازار بوده اند.


آیا نمونه کار شما سبز است؟ مشاهده TON Profit Calculator


در حالی که نهنگ‌ها به TON اطمینان دارند، AMBCrypto سپس نگاهی به نمودار روزانه توکن انداخت. شاخص فنی MACD مزیت نزولی را در بازار نشان می دهد. شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال حرکت است که نشان دهنده قیمت های پایین تر است.

با این وجود، Chaikin Money Flow (CMF) از گاوهای نر حمایت کرد زیرا مثبت شد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل