حمایت مدیران ارزهای دیجیتال از کمپین کامالا هریس – آخرین اخبار ارزهای دیجیتال

حمایت مدیران ارزهای دیجیتال از کمپین کامالا هریس – آخرین اخبار ارزهای دیجیتال

Bijie.com گزارش داد:

ریاست بالقوه معاون رئیس جمهور ایالات متحده کامالا هریس می تواند موضع مطلوب تری نسبت به ارزهای دیجیتال داشته باشد. به گزارش رویترز، چهره‌های برجسته در صنعت ارزهای دیجیتال و یک گروه حامی در حال سازماندهی جمع‌آوری کمک مالی با هدف جمع‌آوری 100000 دلار برای حمایت از کمپین هریس و تشویق مقررات بیشتر طرفدار ارزهای دیجیتال هستند.

Content hidden 1 رویداد برنامه ریزی شده برای 13 سپتامبر 2 نگرانی از موضع نامشخص هریس 3 مزایای خاص برای صنعت ارزهای دیجیتال

این رویداد قرار است در 13 سپتامبر برگزار شود

سازمان قصد دارد در 13 سپتامبر یک گردهمایی بزرگ در واشنگتن برگزار کند. این رویداد با بلیط هایی از 500 تا 5000 دلار طراحی شده است تا سرمایه گذاران برجسته، حامیان صنعت و چهره های کلیدی در فضای ارزهای دیجیتال را گرد هم آورد. برای اطلاع از آخرین اخبار فناوری به NEWSLINKER مراجعه کنید.

اگرچه هریس در مقایسه با دونالد ترامپ نسبت به مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال سکوت کرده است، اما خودی ها می گویند که او ممکن است رویکرد بازتر و انعطاف پذیرتری داشته باشد. بسیاری در صنعت بر این باورند که موضع معتدل او در مورد مقررات ارزهای دیجیتال می تواند مزایای قابل توجهی داشته باشد.

نگرانی در مورد موضع نامشخص هریس

با این حال، برخی از جامعه ارزهای دیجیتال در مورد موضع نامشخص هریس در مورد این موضوع ابراز نگرانی کرده اند. با این حال، جمع آوری کمک مالی به عنوان یک فرصت کلیدی برای رهبر صنعت در نظر گرفته می شود که به طور بالقوه بر هریس برای اتخاذ یک سیاست ارز دیجیتال فعال تر تأثیر می گذارد.

علائق خاص صنعت ارزهای دیجیتال

رهبران و حامیان صنعت، جمع آوری کمک های مالی را به عنوان چراغ امیدی برای بهبود مقررات می بینند. در اینجا برخی از مزایای مورد انتظار آمده است:

– وضوح و پشتیبانی بهتر از مقررات رمزگذاری. – افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران از طریق سیاست‌های مطلوب‌تر در مورد رشد و نوآوری بالقوه در صنعت ارزهای دیجیتال ایالات متحده، سیاست‌گذاران را برای شکل‌دهی به مقررات آینده تحت تأثیر قرار دهید.

این ابتکار نشان دهنده تعهد صنعت به حمایت از یک محیط نظارتی است که رشد و نوآوری را ترویج می کند. در حالی که مشخص نیست که هریس در صورت انتخاب شدن، چگونه به سیاست ارزهای رمزنگاری شده نزدیک خواهد شد، این سرمایه‌گذار بر حرکت‌های پیشگیرانه صنعت در شکل‌دهی آینده آن تاکید می‌کند.

می توانید اخبار ما را در تلگرام، توییتر (X) و Coinmarketcap دنبال کنید. سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این مقاله به منزله توصیه سرمایه گذاری نیست. سرمایه گذاران باید بدانند که ارزهای رمزنگاری شده بسیار پرنوسان و در نتیجه ریسک هستند و باید تحقیقات خود را انجام دهند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل