SOL در ماه آگوست فراز و نشیب هایی را تجربه کرد.

SOL در ماه آگوست فراز و نشیب هایی را تجربه کرد.

Bijie.com گزارش داد:

قیمت Solana (SOL) تاسف‌بار بوده است زیرا نوسانات همچنان سود را سرکوب می‌کند.

با ورود بازار ارزهای دیجیتال به سپتامبر، روند SOL نزولی‌تر خواهد شد.

سولانا حمایت سازمانی را از دست می دهد

قیمت سولانا معمولاً از بیت کوین و اتریوم پیروی می کند، اما سرمایه گذاران نهادی اخیراً به طور فزاینده ای بر آن تأثیر می گذارند. متأسفانه، تأثیر منفی بود زیرا این سرمایه گذاران موضع نزولی داشتند.

در طول ماه اوت، دارندگان کیف پول های بزرگ به برداشت سرمایه گذاری های خود ادامه دادند. SOL تا 24 آگوست خروجی 34.3 میلیون دلاری را تجربه کرد که آن را به کمترین محبوبیت دارایی ارز دیجیتال در این دوره تبدیل کرد.

این جریان‌های خروجی احتمالاً تا سپتامبر ادامه خواهند داشت.

با این حال، SOL داستان ها و برنامه های جذاب تری برای سرمایه گذاران نسبت به اتریوم دارد، مانند میم کوین ها. بنابراین، با وجود دورنمای تاریک فعلی، عملکرد قیمت آن ممکن است بهتر از اتریوم باشد.

موقعیت‌های باز

علاقه آشکار سولانا در روزهای اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. سود آزاد SOL در 27 آگوست بالغ بر 817 میلیون دلار بود، اما تاکنون به حدود 652 میلیون دلار کاهش یافته است. این تغییر نشان دهنده جریان های ورودی کمتر و معامله گران کمتری است که در معاملات سولانا شرکت می کنند، که نشان دهنده کاهش شور و شوق بازار است.

Solana در هفت روز گذشته بیش از 13 درصد کاهش داشته است که بزرگترین کاهش در بین پنج ارز دیجیتال برتر است و تنها پس از Toncoin (TON) که در مدت مشابه بیش از 20 درصد سقوط کرده است.

پیش بینی قیمت SOL: خوب یا بد؟

Solana [SOL] طی هفت روز گذشته به کاهش قیمت خود ادامه داده است و قیمت آن در زمان نگارش این مقاله به حدود 130 دلار کاهش یافته است.

قیمت سولانا ممکن است یک مسیر واحد را دنبال نکند، اما در عوض بین حرکت‌های صعودی و نزولی در نوسان است، همانطور که در ماه اوت انجام شد. محدوده بین 160 تا 126 دلار یک منطقه تثبیت قوی در طول پنج ماه گذشته بوده است.

انتظار می‌رود SOL در این محدوده باقی بماند و امکان حرکت بالای 169 دلار وجود دارد. با این حال، ادغام گسترده تر آن بین 186 و 126 دلار ممکن است از شکست کامل جلوگیری کند.

چشم انداز خنثی نزولی تنها در صورتی تغییر خواهد کرد که حمایت 186 دلاری انجام شود، که می تواند راه اندازی یک ETF Solana را آغاز کند، اگرچه انتظار نمی رود این اتفاق به این زودی رخ دهد.

خلاصه

تصویر فنی فعلی سولانا سیگنال‌های نزولی را نشان می‌دهد. در همین حال، کاهش بهره باز بیشتر به کاهش مشارکت بازار اشاره دارد. حرکت‌های آتی به توانایی حفظ سطوح حمایتی کلیدی بستگی دارد، به طوری که شکست مناطق اصلی مقاومت کلیدی برای معکوس کردن روند نزولی فعلی است.

شایان ذکر است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یک فعالیت پرخطر است. ما باید در تصمیمات سرمایه گذاری محتاط باشیم و تحقیقات و ارزیابی ریسک کافی را انجام دهیم. در عین حال، ما همچنین باید خونسردی خود را حفظ کنیم، تحت تاثیر نوسانات بازار قرار نگیریم و تصمیماتی اتخاذ کنیم که مطابق با استراتژی های سرمایه گذاری خودمان باشد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل