Ybarra: کنسول ها هرگز نمی میرند. کسانی که شکست می‌خورند، روایتی را که برایشان مناسب است پیش می‌برند

Ybarra: کنسول ها هرگز نمی میرند. کسانی که شکست می‌خورند، روایتی را که برایشان مناسب است پیش می‌برند

در چند سال گذشته، بارها شنیده‌ایم که چگونه کنسول‌ها در شرف مرگ هستند، اما مایک یبارا، رئیس سابق بلیزارد اینترتینمنت نه تنها فکر می‌کند که اینطور نخواهد بود، بلکه کسانی که شکست می‌خورند، روایتی را ارائه می‌کنند که مناسب است. آن‌ها، حفاری نه چندان پنهانی در مایکروسافت انجام می‌دهند.

در اوایل امروز در X، رئیس سابق Blizzard Entertainment درباره رویکرد سونی به بازی‌های انحصاری صحبت کرد و گفت که این اگر قصد دارید در اتاق نشیمن برنده شوید، استراتژی صحیحی را دنبال کنید. در این زمینه، سونی نه تنها می داند که چگونه موفق شود، بلکه چگونه آنها را از دیگران انتخاب کند و قطعاً نتیجه می دهد. یبارا ادامه داد، اگر او جای سونی بود، این استراتژی را دوچندان می کرد زیرا خون در آب همه جا را فرا گرفته است.

همانطور که یکی دیگر از کاربران X تاکید کرد، امروزه روایت این است که اتاق نشیمن آینده نیست و کنسول ها در حال مرگ هستند. مایک یبارا پاسخ داد که به نظر او، کنسول‌ها هرگز نمی‌میرند، و این کسانی هستند که شکست می‌خورند که روایت را پیش می‌برند. برای آنها مناسب است. این یک بررسی نه چندان ظریف در مایکروسافت است، که استراتژی‌اش در مورد کنسول‌ها و انحصاری‌هایش اخیراً در همه جا وجود داشته است و عدم اطمینان زیادی ایجاد کرده است.

همانطور که مایک یبارا گفت، سونی همیشه قادر به تولید آثار انحصاری خودش بوده و در عین حال عناوین دیگر توسعه دهندگان را نیز تضمین می کند. همین امسال، بازی‌هایی مانند Final Fantasy VII Rebirth، ظهور رونین و Stellar Blade بر روی پلی استیشن 5 منتشر شده است و این کنسول را به یکی از بهترین عناوین عرضه شده در چند سال گذشته تبدیل کرده است. از سوی دیگر، به نظر می رسد استراتژی مایکروسافت تقریباً به طور کامل انحصاری کنسول را نادیده گرفته است و چندین نسخه انحصاری سابق را روی پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ منتشر کرده است. یکی از موردانتظارترین بازی‌هایی که امسال برای Xbox Series X و Xbox Series S عرضه می‌شود، Indiana Jones and the Great Circle، تنها برای چند ماه انحصاری مایکروسافت خواهد بود، زیرا این بازی در کنسول سونی در بهار 2025. با نسل جدید کنسول نه چندان دور در در آینده، دیدن رویکرد مایکروسافت و اینکه آیا این شرکت همچنان به این روایت ادامه می‌دهد که زمان کنسول‌ها رو به پایان است، بسیار جالب خواهد بود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل