تریلر جدید Astro Bot توانایی های او را به نمایش می گذارد

تریلر جدید Astro Bot توانایی های او را به نمایش می گذارد

بازی Astro Bot چندان دور نیست و تاریخ انتشار آن در 6 سپتامبر 2024 است. بازیکنان می توانند از بازی‌های قبلی پلی‌استیشن انتظار ارجاع‌های فراوانی دارید که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به شدت درگیر نوستالژی‌های کنسول‌های قبلی شوند. امروز، Sony Interactive Entertainment اولین تریلر از پنج تریلر مجموعه “Behind the Scenes of ASTRO BOT” را منتشر کرد.

علاوه بر تریلر، یک وبلاگ جدید با نام تجاری در وب سایت پلی استیشن که توسط Nicolas Doucet، رئیس استودیو تیم Asobi نوشته شده است، از تریلر جدید و ویترین های خود رونمایی کرد. برخی از ویژگی هایی که بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند در بازی ببینند.

< /p>

این تریلر تنها دو دقیقه است، اما گیم‌پلی سریعی را به نمایش می‌گذارد که مردم می‌توانند از بازی آینده Astro Bot انتظار داشته باشند. یکی از ویژگی‌های اصلی که ظاهر می‌شود، میمونی است که به پشت Astro متصل می‌شود و بازوهای بلندی دارد که به Astro اجازه می‌دهد بالا برود، تاب بخورد و از ضربات دست غول‌پیکر برای حمله به دشمنان و تکمیل پازل‌ها استفاده کند.

مجموعه زره Muteki نیز آشکار شده است، که به Astro اجازه می‌دهد تا در مناطق سیخ‌دار بدون آسیب بچرخد، در فضاهای تنگ قرار بگیرد یا مانند گلوله توپ در هوا پرتاب شود. در آخر، بازیکنان می‌توانند از زره Muteki برای تبدیل شدن به اندازه یک ماوس استفاده کنند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا جهان را از چشم یک موجود بسیار کوچک کشف کنند.

در مجموع، 300 ربات وجود دارد که بازیکنان می‌توانند در سرتاسر جهان آن‌ها را نجات دهند، که همگی هدف خود را برای کمک به Astro در راه خود انجام می‌دهند. از بین 300 ربات، 150 تای آن ها کمئو پلی استیشن هستند که به شما این امکان را می دهد تا ربات های کوچکی را ببینید که لباس و استایلی شبیه شخصیت های معروف فرنچایزهای قبلی دارند. ربات‌های Cameo لحظاتی از بازی‌های مربوطه خود را بازسازی می‌کنند و به کسانی که Astro Bot بازی می‌کنند این امکان را می‌دهند که حس نوستالژی داشته باشند و تمام لحظات خوبی را که با پلی‌استیشن گذرانده‌اند به یاد بیاورند.

این تریلر و پست وبلاگ با هم به بسیاری از سوالات داغ برای کسانی که می خواهند درباره Astro Bot و قدرت های قهرمان او بیشتر بدانند پاسخ می دهد. در طول سفر خود در بازی، می‌توانید از قدرت‌هایی مانند استفاده از تبر کریتوس در سطحی خاص و متناسب با فرنچایز God of War استفاده کنید.

قدرت‌های قهرمان زیادی وجود دارد که Astro می‌تواند در طول بازی از آن‌ها استفاده کند،  اما همانطور که پست وبلاگ می‌گوید، در حال حاضر مخفی نگه داشته شده است تا بازیکنان آن را تجربه کنند زیرا «یکی از بهترین ویژگی‌ها برای بازی» است. خود را کشف کنید.”

علاوه بر تریلر و پست وبلاگ، سریال جدید پشت صحنه برای Astro Bot نیز معرفی شده است. قسمت اول امروز منتشر می شود. این فقط دو دقیقه طول می کشد، اما برخی از کارهایی را که برای ساخت بازی انجام شده را به نمایش می گذارد.

در این قسمت، اعضای تیم Asobi در مورد آنچه در گیم‌پلی Astro Bot قرار می‌گیرد صحبت می‌کنند تا آن را روان‌تر کنند. در این مصاحبه کوتاه، آنها در مورد چگونگی مواجهه با چالش‌های مختلف هنگام ساخت بازی تا حد امکان و اینکه چگونه ایجاد حس خوب بازی بسیار مهم بود، صحبت کردند. با ایجاد حس خوب برای بازی و همچنین خوب تماشا کردن، زیرا “این تفاوت بین یک بازی خوب و یک بازی عالی است”، همانطور که توسط Nicolas Doucet گفته شده است.

وقتی از هیرونوری یاتوکو پرسیده شد که مهمترین چیز هنگام ایجاد یک پلتفرمر چیست، طراح اصلی بازی پاسخ داد: “تمپو. شما ملودی خود را از طریق ریتم حرکات ایجاد می کنید.” علاوه بر این، ماسایوکی یامادا، برنامه نویس اصلی بازی، به این گفته اضافه می شود. او معتقد است که واکنش‌ها مهم‌ترین چیز است: “من فکر می‌کنم زمانی که یک دکمه را فشار می‌دهید مهم‌تر است، بازی فوراً واکنش نشان می‌دهد. و اگر چوب را به سمت دیگری بکوبید، اتفاق درست باید بیفتد.”

Astro Bot برای انتشار در ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ تنظیم شده است. ویدیوهای بیشتر پشت صحنه روند توسعه پشت این انحصاری پلی استیشن آینده را به نمایش خواهند گذاشت.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل