Black Myth Wukong از AMD FSR 2 بر روی TSR در PS5 استفاده می کند که احتمالاً به دلیل نسخه قدیمی Unreal Engine 5 است. Xbox Series S احتمالاً توسط بازی به چالش کشیده نخواهد شد

Black Myth Wukong از AMD FSR 2 بر روی TSR در PS5 استفاده می کند که احتمالاً به دلیل نسخه قدیمی Unreal Engine 5 است. Xbox Series S احتمالاً توسط بازی به چالش کشیده نخواهد شد

Black Myth Wukong در پلی استیشن 5 از AMD FSR 2 به جای TSR استفاده می کند، و این احتمالاً به دلیل چند عامل از جمله استفاده از اولین نسخه Unreal Engine 5 است.

کارشناسان فناوری Digital Foundry اخیراً در مورد تصمیم Game Science برای استفاده از ارتقاء دهنده AMD برای نسخه پلی‌استیشن 5 این بازی صحبت کردند، و تأکید کردند که چگونه این می‌تواند باقیمانده ساده‌ای از زمان توسعه بازی در Unreal Engine 4 باشد. Frame. نسلی که در حالت Performance استفاده می شود نیز ممکن است در تصمیم گیری نقش داشته باشد. با این حال، محتمل‌ترین دلیل می‌تواند این باشد که Black Myth Wukong از اولین نسخه Unreal Engine 5 استفاده می‌کند. در این نسخه از موتور توسعه بازی، TSR نسبت به جدیدترین آن‌ها خواستارتر است و فاقد بهینه‌سازی‌های خاص برای پلی‌استیشن 5 و Xbox Series X|S. با این حال، به نظر نمی رسد کاربران کنسول چیز زیادی را از دست بدهند، زیرا، در حالی که TSR در برخی سناریوها بهتر از FSR 2 به نظر می رسد، شبح و سوسو کمتری تولید می کند، اما هنوز هم خوب نیست.

Black Myth Wukong اکنون برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 5 در سراسر جهان در دسترس است. می‌توانید با بررسی بررسی من، درباره بازی بیشتر بدانید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل