Visions of Mana Studio به عنوان NetEase و Tencent به سرمایه گذاری ژاپنی خود پایان می دهند.

Visions of Mana Studio به عنوان NetEase و Tencent به سرمایه گذاری ژاپنی خود پایان می دهند.

بر اساس گزارش. تقریباً همه کارمندان از اوایل بهار امسال اخراج شده اند و برنامه این است که Ouka به زودی به طور کامل تعطیل شود. این استودیو فقط چهار سال پیش توسط پیشکسوتان صنعت که قبلاً در Bandai Namco و CAPCOM کار می کردند، تأسیس شد.

بلومبرگ همچنین می‌گوید که این تنها یک نمونه از کاهش گسترده‌تر سرمایه‌گذاری در استودیوهای ژاپنی توسط NetEase و همچنین ناشر بزرگ چینی دیگر، Tencent است. طبق گزارش‌ها، هر دو شرکت چینی از پیشرفت سرمایه‌گذاری‌های ژاپنی فعلی خود ناامید شده‌اند و به دنبال موفقیت افسانه سیاه: ووکونگ، به این فکر می کنند که آیا نباید بیشتر در داخل کشور سرمایه گذاری کنند. در عوض رابین ژو، تحلیلگر برنشتاین به بلومبرگ گفت:

ممکن است به نقطه‌ای نزدیک می‌شویم که Tencent و NetEase شروع به بررسی دقیق‌تر بازده خود می‌کنند. در سطح جهانی، صنعت بازی های ویدئویی پس از کووید کاهش یافته است و بسیاری از ناشران بزرگ تعداد کارمندان خود را کاهش داده اند یا سرمایه گذاری های خود را کاهش داده اند. به طور حکایتی، تمایل توسعه دهندگان ژاپنی برای کنترل دقیق آنچه که می توان با IP خود انجام داد، گاهی اوقات منبع اصطکاک بوده است.

Visions of Mana به‌تازگی روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری S|X و نینتندو سوییچ عرضه شد. که توسط Square Enix منتشر شده است، امتیاز 7.5 از 10 را در اینجا در Wccftech کسب کرده است. در اینجا گزیده ای از بررسی نوشته شده توسط Kai Tatsumoto آمده است:

به طور کلی، Visions of Mana ورودی محکمی در داستان های داستانی درخت مانا است که طرفداران RPG اکشن از آن استقبال خواهند کرد. در حالی که برخی از مسائل مربوط به سرعت و افزایش کلی طول بازی وجود دارد، بازیکنان شکایت کمی در مورد طول عنوان برای سری‌هایی که به طور سنتی بین 15 تا 20 ساعت به پایان می‌رسد، نخواهند داشت. شاید این به یاد ماندنی ترین داستان درخت مانا نباشد، اما مطمئنا لذت بخش ترین نبرد تا به امروز را ارائه می دهد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل