Galaxy Z Fold 6 ‘Special Edition’ ممکن است یک ارتقاء قابل توجه دوربین را ارائه دهد که در مدل استاندارد وجود ندارد

Galaxy Z Fold 6 ‘Special Edition’ ممکن است یک ارتقاء قابل توجه دوربین را ارائه دهد که در مدل استاندارد وجود ندارد

مدتی است در مورد کار سامسونگ بر روی نسخه باریکتر گلکسی Z Fold 6 می شنویم. قرار بود این مدل «Slim» نام داشته باشد اما بعداً به «نسخه ویژه» تبدیل شد و دلیل آن هم این است که نوع آن تنها 1.5 میلی‌متر باریک‌تر از مدل استاندارد Fold 6 است. این افزوده جدید قرار است رقابت شدیدی را که دائماً با نمایشگرهای بزرگتر و نازکتر ارائه می شود، انجام دهد. در حالی که ضخامت 10.6 میلی متری آن انقلابی نیست، ارتقاء دوربین گنجانده شده ممکن است در واقع همان چیزی باشد که جامعه فناوری بیشتر منتظر آن است.

«نسخه ویژه» آینده Galaxy Z Fold 6 مملو از به‌روزرسانی‌های دوربین است که کاربران از پیدا نکردن آن در Galaxy Z Fold 6 ناراحت بودند

در حالی که نقطه فروش Galaxy Z Fold 6 Special Edition ظاهراً کاهش ضخامت گوشی بود، کاهش قابل توجهی مشاهده نشد و همچنان ضخیم تر از Honor’s Magic V3 که آمده است با ضخامت رکوردشکنی 9.2 میلی متر. با این حال، این نسخه هنوز هم باریک‌تر از گلکسی زد فولد 6 است و این تنها تکرار نیست، زیرا گفته می‌شود نسخه جدید با دوربین زیر نمایشگر ارتقا یافته عرضه می‌شود. علاوه بر این بهبود، همچنین گفته می‌شود که یک بهبود برجسته دوربین عقب را نیز ارائه می‌کند که کاربران مدت‌هاست از آن درخواست می‌کنند.

در تصویری که ایوان بلاس در X، قبلا توییتر به اشتراک گذاشته است، Galaxy Z Fold 6 Special Edition بالاخره ممکن است عرضه شود. با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که چنین ارتقایی در نسخه اولترای Fold 6 که در آن زمان شایعه شده بود، ارائه می‌شود. در حالی که هنوز چیزی در مورد دوربین تله فوتو و فوق عریض اعلام نشده است، ما نمی‌دانیم که آیا آن نیز بهبودهایی خواهد داشت.

Samsung با مدل‌های تاشو خود گام‌های افزایشی برمی‌دارد و کاربران با توجه به چابکی بازار و اینکه چگونه دیگران به طور فعال نوآوری و بهبود را به ارمغان می‌آورند، درخواست پیشرفت‌های بیشتری را داشته‌اند. تا کنون، هر نسل از تاشو هنوز با دوربین اصلی بسته بندی شده در دستگاه های پرچمدار Galaxy S مطابقت ندارد، زیرا حتی آخرین مدل، Galaxy Z Fold 6، دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است.

با توجه به قیمت گران‌تر گوشی‌های تاشو جدید با هوش مصنوعی، کاربران از عدم دریافت ارتقاء حسگر مورد نیاز شکایت کرده‌اند، که سامسونگ پیشنهاد می‌کند به دلیل ساخت تاشو و سخت‌افزار گنجاندن آن در سخت‌افزار است. اکنون، کاربران امیدوارند که به بهبود دوربین مورد نظر خود در نسخه باریک Z Fold 6 دست یابند، و اگر اینطور باشد، غول فناوری کره جنوبی ممکن است مجبور شود تغییرات مورد نیاز را برای مدل تاشو نسل بعدی خود اعمال کند.< /p>

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل