زنجیره BNB برنامه های کاربردی را برای فصل 8 با ارزش ترین سازنده (MVB) با همکاری بایننس Labs و CMC Labs باز می کند.

زنجیره BNB برنامه های کاربردی را برای فصل 8 با ارزش ترین سازنده (MVB) با همکاری بایننس Labs و CMC Labs باز می کند.

دبی، امارات متحده عربی، 29 اوت 2024، Chainwire

BNB Chain، اکوسیستم بلاک چین مبتنی بر جامعه که شامل بزرگترین بلاک چین قرارداد هوشمند، دارای برنامه‌های کاربردی برای فصل 8 برنامه MVB (با ارزش ترین سازنده)، با هدف حمایت از رشد پروژه ها در اکوسیستم زنجیره BNB. اکنون برنامه شتاب دهنده 4 هفته ای که به طور مشترک توسط Binance Labs اجرا می شود. بازوی سرمایه و انکوباسیون Binance—و CMC Labs، شتاب دهنده انحصاری CoinMarketCap برنامه برای استارت‌آپ‌ها، اکنون به دفعات بیشتر برگزار می‌شود و به یک فصل در هر فصل افزایش می‌یابد.

مهلت درخواست برای فصل 8 MVB 18 سپتامبر 2024 ساعت 23:59 UTC است. پروژه‌ها می‌توانند در اینجا اعمال شوند. بررسی درخواست، مصاحبه‌های موسس، و تصمیم‌گیری‌های پذیرش به‌صورت متوالی انجام می‌شود و پروژه‌های پذیرفته‌شده رسماً از طریق ایمیل مطلع خواهند شد. 

MVB برای پروژه های مراحل اولیه ساخت پروژه های نوآورانه Web3 در زنجیره BNB است و برای ارائه یک برنامه درسی متناسب با موضوعات کلیدی برای رفع نیازهای پروژه Web3 در مراحل اولیه طراحی شده است. این شامل چت های کنار آتش و راهنمایی 1:1 با BNB Chain، تیم سرمایه گذاری آزمایشگاه های بایننس، و آزمایشگاه های CMC و همچنین دسترسی به منابع در سراسر اکوسیستم زنجیره BNB است. شرکت کنندگان MVB همچنین به زنجیره BNB بسته Launch-as-a-Service (LaaS) که شامل خدمات رایگان تا 300000 دلار آمریکا و فرصت‌هایی برای سرمایه‌گذاری از آزمایشگاه‌های Binance است.

فصل 7 MVB صدها درخواست دریافت کرد که کمتر از 2٪ در این برنامه پذیرفته شدند. 13 تیم پروژه شامل DeFi، زیرساخت، بازی و هوش مصنوعی انتخاب شدند و Binance Labs در پایان فصل در چهار پروژه برجسته سرمایه گذاری کرد. 

پروژه ها برای اعمال MVB باید معیارهای زیر را داشته باشند:

  • بیشتر حجم تجارت و تراکنش در زنجیره BNB گرفته شده است
  • قرارداد هوشمند برای کسب و کار اصلی در زنجیره BNB مستقر شده است
  • توکن پروژه در ابتدا در زنجیره BNB راه اندازی شد

گالا ون، مدیر توسعه اکوسیستم در زنجیره BNB گفت: “در زنجیره BNB، ماموریت ما این است که یک میلیارد کاربر بعدی Web3 را همراهی کنیم. از طریق برنامه با ارزش‌ترین سازنده (MVB)، استارت‌آپ‌ها و توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازیم تا به موفقیت واقعی تجاری دست یابند و از شکاف عبور کنند. با استفاده از منابع اکوسیستم زنجیره BNB، MVB پشتیبانی گسترده ای را ارائه می دهد و پروژه ها را قادر می سازد تا رشد و مقیاس کنند.»

الکس اوداگیو، مدیر سرمایه گذاری در بایننس لبز گفت: “در آزمایشگاه بایننس، ما به ارائه پشتیبانی همیشه سبز از نسل بعدی مبتکران وب 3 که به صورت معنادار و معنادار هستند، متعهد هستیم. فناوری های پایدار از طریق برنامه MVB، ما این پروژه‌های مرحله اولیه را که پتانسیل شکل‌دهی آینده بلاک چین را دارند، به منابع، راهنمایی و فرصت‌هایی که برای مقیاس‌بندی و موفقیت در فضای Web3 نیاز دارند، مجهز می‌کنیم.

< /blockquote>

راش، مدیر عامل CoinMarketCap گفت: “CMC Labs از شراکت با Binance Labs و BNB Chain به عنوان یک شریک استراتژیک برای فصل 8 برنامه MVB Accelerator هیجان زده است. . MVB 8 فرصتی منحصر به فرد برای سازندگان آینده دار Web3 فراهم می کند تا به تخصص، منابع و سرمایه گذاری رهبران صنعت دسترسی پیدا کنند. ما مشتاقانه منتظر حمایت از پروژه های انتخاب شده هستیم.» 

برای پروژه هایی که علاقه مند به بخشی از فصل 8 MVB هستند، لطفاً اینجا. کاربران می توانند BNB Chain، Binance Labs و CoinMarketCap در X برای آخرین اخبار MVB 8.

*پذیرفته شدن در MVB معادل سرمایه گذاری بایننس Labs نیست.

درباره زنجیره BNB

BNB Chain یک انجمن است اکوسیستم بلاک چین که موانع پذیرش Web3 را از بین می برد. از این موارد تشکیل شده است:

  • BNB Smart Chain (BSC): هاب DeFi ایمن با کمترین هزینه گاز نسبت به L1 سازگار با EVM. به عنوان زنجیره حاکمیت اکوسیستم عمل می کند. 
  • opBNB: قوی> مقیاس پذیری L2 که برخی از کمترین هزینه های گاز را نسبت به هر L2 و سرعت پردازش سریع ارائه می دهد.
  • BNB Greenfield: نیازهای ذخیره سازی غیرمتمرکز را برآورده می کند برای اکوسیستم و به کاربران اجازه می دهد تا بازارهای داده خود را ایجاد کنند.

تنظیم یک نوار بالا برای امنیت، AvengerDAO< انجمن /a> از کاربران زنجیره BNB محافظت می کند در حالی که زنگ قرمز ارائه می کند اسکنر ریسک بلادرنگ برای Dapps. این اکوسیستم همچنین طیفی از جوایز پولی و اکوسیستمی را به عنوان بخشی از ارائه می‌کند. برنامه پشتیبانی سازنده.

برای اطلاعات بیشتر، کاربران می توانند زنجیره BNB را در X< دنبال کنند /a> یا می توانید از طریق کتابخانه Dapp شروع به کاوش کنید.

درباره آزمایشگاه های Binance

به عنوان بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر و انکوباتور بایننس، Binance Labs به توانمندسازی پروژه های مراحل اولیه و هدایت رشد و توسعه اکوسیستم Web3 اختصاص دارد. از زمان تأسیس در سال 2018، آزمایشگاه بایننس به طور مداوم بر بلندمدت تمرکز کرده است و بدون توجه به چرخه های بازار، پشتیبانی استراتژیک و تأمین مالی پروژه ها را ارائه کرده است.

به عنوان یک رهبر سرمایه گذاری خطرپذیر زنجیره ای و بخش در فضای Web3، بایننس Labs از همه چیز، از زیرساخت گرفته تا لایه های کاربردی، با تمرکز مداوم بر نوآوری فناوری با بازار محصول معنی دار پشتیبانی می کند. مدل‌های درآمد مناسب و پایدار.

پرتفولیوی بایننس لبز بیش از 250 پروژه از بیش از 25 کشور در شش قاره را پوشش می دهد. بیش از 65 شرکت نمونه کار بایننس لبز پروژه هایی هستند که برنامه های انکوباسیون را پشت سر گذاشته اند. برای اطلاعات بیشتر، کاربران می‌توانند آزمایشگاه‌های Binance را در X دنبال کنند. 

درباره آزمایشگاه‌های CMC

آزمایشگاه‌های CMC برنامه شتاب دهنده انتخابی CoinMarketCap برای استارت آپ ها است که از کارآفرینان Web3 با طیف وسیعی از خدمات تخصصی، از جمله کمپین های بازاریابی، تقویت اجتماعی، محتوای سفارشی و فرصت های شبکه سازی با اکوسیستم های سطح بالا، VC ها، بازارسازان و مربیان پشتیبانی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، کاربران می توانند از آزمایشگاه های CMC دیدن کنند.

تماس با

BNB Chain
[ایمیل محافظت شده]

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل