کارگردان بازی ماراتون به دلیل سوء رفتار اخراج شد. خودی می گوید بازی «پخته شده است»

کارگردان بازی ماراتون به دلیل سوء رفتار اخراج شد. خودی می گوید بازی «پخته شده است»

خبرها برای Bungie همچنان تیره و تار هستند، به خصوص برای Marathon، بازی تیراندازی استخراج PvP آینده که در مجموعه علمی تخیلی ایجاد شده در دهه 1990 اتفاق می‌افتد.

چند ساعت پیش، جیسون شرایر داستانی را در بلومبرگ منتشر کرد تا نشان دهد چرا کارگردان بازی کریستوفر بارت اوایل سال جاری توسط کارگردان سابق بازی Valorant جو زیگلر جایگزین شد. به گفته منابع شرایر، بارت به دنبال یک تحقیق نادرست که توسط حداقل هشت کارمند زن که رفتار نامناسب مدیر بازی را گزارش کرده بودند، اخراج شد.

تحقیق تأیید کرد که بارت پیشرفت هایی داشته است و پیشنهاد کرد که به لطف قدرتش در Bungie، می تواند به پیشرفت شغل کارمندان زن کمک کند. شرایر همچنین بیانیه ای از بارت به اشتراک گذاشت:

من احساس می‌کنم که همیشه با صداقت رفتار کرده‌ام و از همکارانم که بسیاری از آنها را نزدیک‌ترین دوستانم می‌دانم، احترام و حمایت کرده‌ام. من هرگز درک نکردم که ارتباطاتم ناخواسته است و هرگز فکر نمی‌کردم که ممکن است باعث شود کسی احساس ناراحتی کند. اگر کسی تا به حال در مورد تعامل خود با من چنین احساسی داشته باشد، واقعا متاسفم.

جالب است که سایر کارمندان Bungie در ابتدا از شرایط خروج بارت اطلاعی نداشتند. آنها به این باور رسیدند که او در سال تعطیلی است، اما در واقع اینطور نبود.

در حالی که این تنها یک نفر است که تیم ماراتن را ترک می کند، حداقل طبق گفته تام هندرسون، که توئیت کرد که بازی بر اساس اطلاعات او “پخته” شده است. این بازی در ابتدا قرار بود در سال 2024 عرضه شود، اما Bungie به تعویق افتاد آن را تا سال 2025 همراه با تاخیر بازی Destiny 2: The Final Shape.

طراحی Marathon جاه طلبانه است، با توسعه دهنده برنامه ریزی برای ایجاد دنیایی از مناطق ماندگار که در آن اقدامات بازیکن در واقع اهمیت دارد و بر همه افراد دیگر در بازی تأثیر می گذارد. شاید آنها در اجرای این دید سطح بالا مشکل دارند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل