بایننس شاهد خروج 3.7 میلیارد دلاری BTC و ETH در 30 روز بود

بایننس شاهد خروج 3.7 میلیارد دلاری BTC و ETH در 30 روز بود

پس از آخرین ادعاها، بایننس، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال، شاهد تعداد زیادی خروج بیت کوین و اتریوم بود.

طبق داده های ارائه شده توسط Coinglass، در مجموع 51398 بیت کوین (BTC) توکن هایی که بایننس در ماه گذشته باقی مانده اند. داده‌ها نشان می‌دهد که اکثریت خروجی‌ها، یعنی حدود 48000 سکه، در 27 اوت اتفاق افتاده است، زیرا بسیاری از کاربران فلسطینی از دارایی‌های مسدود شده در بورس شکایت داشتند.

موجودی بیت کوین در بایننس – 29 اوت | منبع: Coinglass

علاوه بر این، بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، بیش از 275200 اتریوم را مشاهده کرد (ETH) توکن‌ها در 30 روز گذشته از صرافی خارج می‌شوند. این پلتفرم تنها در 24 ساعت گذشته شاهد خروج 86486 ETH بوده است.

مقدار کل بیت کوین و اتریوم که طی ماه گذشته بایننس را ترک کرد، در زمان گزارش تقریباً 3.7 میلیارد دلار ارزش داشت. 

با وجود خروجی ها، داده ها نشان می دهد که بایننس همچنان دومین دارنده بیت کوین و اتریوم با کل موجودی 566113 بیت کوین و 3.44 میلیون اتریوم است. Coinbase در حال حاضر با 824,887 BTC و 4.44 میلیون ETH، طبق داده های Coinglass در جدول پیشرو است.

بیشتر این خروجی‌ها پس از آن صورت گرفت که ری یوسف، بنیانگذار و مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال Paxful، ادعا کرد که بایننس دارایی های کاربران فلسطینی خود را مصادره کرد. 

بایننس به crypto.news گفت که تنها تعداد محدودی از کاربران به دلیل سیاست‌های مبارزه با پولشویی و تامین مالی ترور صرافی تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. 

بسیاری از کاربران طرفدار فلسطین در X هشتگ جدیدی به نام #BoycottBinance را به اشتراک گذاشته اند. برخی حتی شروع به حذف حساب‌های Binance کرده‌اند و از صرافی انتقاد می‌کنند. به تجمیع بروید وجوه کاربران فلسطینی.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل