Call of Duty: Black Ops 6 Zombies با دو نقشه راه اندازی می شود

Call of Duty: Black Ops 6 Zombies با دو نقشه راه اندازی می شود

Call of Duty Zombies همیشه به‌طور باورنکردنی محبوب بوده و در چندین بازی ظاهر می‌شود. بازیکنان برای اولین بار در طول Call of Duty: World At War در سال 2008 با حالت بازی آشنا شدند. از آن زمان، این حالت در بسیاری از بازی های دیگر Call of Duty ظاهر شده است که آخرین نسخه آن Call of Duty: Modern Warfare 3 است. < a href="https://wccftech.com/call-of-duty-black-ops-6-showcased-in-codnext-showcase/">Call of Duty: Black Ops 6 با زامبی های موجود راه اندازی می شود ، و در طول COD بعد مشخص شد که با دو نقشه راه اندازی خواهد شد.

این دو نقشه به ترتیب Liberty Falls و Terminus Island نام دارند. این نقشه‌ها شاهد بازگشت زامبی‌های مبتنی بر گرد خواهند بود و آبشار لیبرتی یک نقشه متروکه ویرجینیای غربی است. با این حال، بازیکنان در حین کاوش و زنده ماندن، دنیایی ساخته شده را تجربه خواهند کرد که داستان افرادی را که قبلاً در Liberty Falls زندگی می کردند، برجسته می کند. همچنین برخی از ماموریت‌های جانبی برای بازیکنان وجود دارد که می‌توانند برای آبشار لیبرتی و جزیره ترمینوس آن‌ها را انتخاب کنند و تکمیل کنند.

برای Liberty Falls، بازیکنان می توانند نوستالژی هجومی را تجربه کنند، زیرا آمریکا دهه 90 را در بر می گیرد. به عنوان مثال، بازیکنان می توانند یک فروشگاه کمیک، یک فروشگاه ویدیویی و یک سالن بولینگ را کشف کنند. دو نقشه‌ای که به Black Ops 6 Zombies می‌رسند بسیار متفاوت از یکدیگر هستند، به طوری که Liberty Falls تا حدودی شادتر و سرزنده‌تر است و جزیره Terminus تاریک و تاریک است.

اگرچه ممکن است به نظر برسد که حالت بازی Black Ops 6 Zombies بسیار کمی به بازی اضافه می کند، سلاح های جدید زیادی نیز برای استفاده وجود دارد، مانند Thrustodyne M23 و Wunderwaffe DG-2، که هر دو دارای قابلیت های قدرتمندی هستند. و می تواند به راحتی امواج زامبی ها را پاک کند.

همچنین یک ماشین Perk جدید برای استفاده بازیکنان وجود دارد که در آن بازیکنان می‌توانند Melee اختصاصی خود را با امتیازی به نام Melee Macchiato شارژ کنند. با این حال، این همه چیز نیست. هنگامی که در اطراف دو نقشه در Zombies پرسه می‌زنید، می‌توانید تله‌های منحصربه‌فردی را نیز در هر دو نقشه پیدا کنید، مانند “Trigger the Aetherella Trap in the Liberty Falls Comic Shop.”

در طول این غواصی عمیق در COD Next، آنها همچنین به تغییرات کیفیت زندگی که در Call of Duty: Black Ops 6 Zombies روی خواهد داد اشاره کردند. اکنون هزینه‌های درب بین بازیکنان تقسیم می‌شود، بنابراین دیگر نگران این نباشید که بازیکن دیگری بدون شما جلو بیاید. همچنین به ازای هر بازیکن، افت های مخصوص بازیکن و سه بار خود-احیایی وجود خواهد داشت. به‌روزرسانی‌های جزئی زیادی برای لذت‌بخش‌تر کردن تجربه زامبی‌ها در حال انجام است و همه آنها در یک وبلاگ جدید برای خلاصه کردن رویدادهای نمایشگاه COD Next.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل