تحلیلگر پس از انبساط انرژی 2.5 گیگاواتی در تگزاس همچنان نسبت به Cipher صعودی است

تحلیلگر پس از انبساط انرژی 2.5 گیگاواتی در تگزاس همچنان نسبت به Cipher صعودی است

تحلیلگران در H.C. Wainwright & Co معتقدند خرید اخیر Cipher در تگزاس، عملیات استراتژیک آن را تقویت خواهد کرد.

به گفته تحلیلگران H.C.

Cipher اخیراً اعلام کرده است که یک سایت توسعه 300 مگاواتی در غرب تگزاس خریداری کرده است، که کل خط لوله انرژی خود را به بیش از 2.5 گیگاوات در 10 مکان افزایش می دهد. وین رایت.

این معامله به ارزش 67.5 میلیون دلار یا 225000 دلار به ازای هر مگاوات، همچنین شامل 3 دلار کارمزد متغیر در هر مگاوات ساعت برای پنج سال اول پس از تولید انرژی است. این خرید به دلیل ظرفیت متراژ بالا، یک پست برق کاملاً پر انرژی و 250 هکتار زمین اطراف آن قابل توجه است.

در حالی که مدیریت شرکت جزئیاتی در مورد جدول زمانی ساخت و ساز و انرژی ارائه نکرد، آنها پتانسیل سایت را برای زیرساخت های محاسباتی با عملکرد بالا و بیت کوین (BTC). 

جزئیات کسب

تحلیلگران این خرید را اقدامی استراتژیک برای تامین انرژی ارزان قیمت در غرب تگزاس می‌دانند، منطقه‌ای که به دلیل قیمت‌های انرژی جذابش شناخته می‌شود که احتمالاً بین ۲ تا ۳ سنت در هر کیلووات ساعت متغیر است. 

ساخت کامل سایت ممکن است به ۶۷.۵ میلیون دلار اضافی نیاز داشته باشد، با فرض استفاده از آن برای BTC ماشین.

شرکت تحقیقاتی رتبه خرید سهام Cipher را با هدف قیمت 7 دلار تکرار کرد که منعکس کننده 7.0 برابر ارزش بازار نسبت به درآمد در برآورد درآمد 313.5 میلیون دلاری آنها در سال 2025 است. با این حال، خطرات شامل نوسان قیمت BTC، افزایش نرخ هش شبکه و کاهش احتمالی سهامداران است.

در زمان نگارش این مقاله، سهام Cipher با نام CIFR به قیمت 3.70 دلار معامله می‌شود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل