بازی Call of Duty: Black Ops 6 و Warzone دارای محتوای “Carry-Forward” است

بازی Call of Duty: Black Ops 6 و Warzone دارای محتوای “Carry-Forward” است

دوره دسترسی اولیه برای Call of Duty: Black Ops 6 نزدیک است. برای هیجان زده کردن طرفداران، ویترین CODNEXT در حال حاضر در واشنگتن دی سی در این نمایشگاه، آنها به سازندگان محتوا این فرصت را می‌دهند تا جنبه‌های چندنفره بازی را امتحان کنند و آن‌ها را به صورت زنده به نمایش بگذارند، در حالی که توسعه‌دهندگان درباره برخی از ویژگی‌های اصلی ظاهر شده در بازی جدید صحبت می‌کنند. Call of Duty: Black Ops 6 قصد دارد carry-forward برای اولین بار در Modern Warfare 3 معرفی شد.

گفته می‌شود که Black Ops 6 دارای محتوای حمل‌ونقل است، اما مانند Modern Warfare و Modern Warfare 2 از آن استفاده نمی‌شود. در یک پست وبلاگی توسط Activision، تأیید شده است که هر گونه محتوای ممتاز از Modern Warfare 2 یا Modern Warfare 3 به Black Ops 6 منتقل نمی شود، به جز Woods Operator Pack، که برای خرید در Modern Warfare 3 و Black Ops 6 در دسترس است.

با این حال، محتوای اصلی حمل‌ونقل مربوط به Warzone خواهد بود که موجودیتی مجزا از بقیه بازی‌های Call of Duty است. پیش از این، Warzone بخشی از Modern Warfare 2 و 3 و همچنین Black Ops 6 بود، اما نیازی به خرید سایر بازی‌های پریمیوم نخواهد داشت و بازی کاملا رایگان خواهد بود. در پست وبلاگ، Activision به طرفداران Call of Duty قول داده است که تمام محتوای Modern Warfare و Modern Warfare 3 حتی پس از انتشار Black Ops 6 در دسترس بازیکنان باقی خواهد ماند. پس از انتشار، Black Ops 6 در فصل 1 و محتوای بازی قبلی ادغام خواهد شد.

انتقال این محتوا به فصل جدید Warzone به این معنی است که بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که بتوانند به همه پوسته‌های اپراتور، کامو، نقشه‌های سلاح و موارد دیگر دسترسی داشته باشند. سلاح‌های Modern Warfare 2 و Modern Warfare 3 در فصل جدید Warzone و همچنین محتوای جدید Black Ops 6 در دسترس خواهند بود.

یکی از بزرگ‌ترین اعلامیه‌های Warzone اضافه شدن نقشه منطقه 99 Resurgence است که امروز در COD Next به نمایش گذاشته شد. این نقشه در مقایسه با نگاه اجمالی کوچکی که بازیکنان Warzone در اوایل هفته دریافت کردند، آشکارسازی کاملی خواهد داشت.

نمایش COD NEXT تاکنون بسیار موفق بوده است. بسیاری از ویژگی‌های جدید بازی تیراندازی آینده را به نمایش می‌گذارد که قرار است کمپینی مستقیماً پس از Call of Duty: Cold War برگزار شود. علاوه بر نمایشگاه COD Next، طرفداران هیجان‌زده نیز می‌توانند Call of Duty Endowment Bowl V را تماشا کنند تا از تیم‌های ورزش الکترونیکی مورد علاقه خود حمایت کنند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل