بهترین 3 قاتلان دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) برای خرید در سال 2024

بهترین 3 قاتلان دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) برای خرید در سال 2024

Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) برترین سکه‌های میم هستند و از زمان راه‌اندازی خود برخی از سودآورترین توکن‌ها بوده‌اند. با این حال، تحلیلگران می گویند این سه توکن، RCO Finance (RCOF)، TRON (TRX) و Notcoin (NOT)، می‌توانند به DOGE و SHIB در سال 2024 پول بیشتری بدهند. 

چه چیزی باعث می‌شود RCOF، TRX، و NOT جایگزین‌های مناسبی برای دو میم کوین برتر باشند؟ با ما همراه باشید تا متوجه شوید.

دوج کوین و شیبا اینو پس از افزایش موقت، شتاب خود را از دست می دهند

DOGE یک ترن هوایی در جهان را تجربه کرده است. هفته گذشته توکن به 0.115 دلار افزایش یافت پس از رکود عمومی بازار در اوایل آگوست، اما از آن زمان به 0.105 دلار بازگشته است. 

میم کوین در 30 روز گذشته 21 درصد از دست داده است، با برخی از تحلیلگران پیش بینی می شود که رکود DOGE ممکن است برای چند ماه آینده ادامه یابد. 

SHIB نیز همین الگو را تجربه کرده است، به طور موقت تا 0.000016 دلار افزایش یافت و سپس دوباره به 0.000014$. با این حال، SHIB در نمودار 30 روزه کمی بهتر عمل کرد و 13% از دست داد.

تحلیلگران همچنین پیش‌بینی می‌کنند که مبارزات قیمتی Shiba Inu می‌تواند تا سه ماهه چهارم 2024 ادامه یابد. <. /p>

RCO Finance یک جایگزین فوق‌العاده است چون Shiba Inu و Dogecoin Fall است

RCO Finance به دلیل ارائه‌های انقلابی، پیش‌فروش پرسود، و پتانسیل رشد قابل توجه پلت فرم معاملاتی غیرمتمرکز پروتکل به کاربران اجازه می دهد تا RWA هایی مانند کالاها، سهام، اوراق قرضه و غیره را با رمزنگاری خود و بدون مراجعه به کارگزاران معامله کنند. 

مشاور Robo AI پروتکل همچنین به کاربران کمک می کند تا سود معاملاتی خود را با بینش های مبتنی بر داده های خود به حداکثر برسانند. این ویژگی از الگوریتم های پیشرفته برای تجزیه و تحلیل بازار و شناسایی فرصت هایی برای تولید این بینش ها استفاده می کند. 

به‌علاوه، پیش‌فروش RCO Finance به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که با خرید RCOF، توکن بومی، ۱۰ برابر سرمایه‌گذاری خود را انجام دهند. 

در نهایت، RCO Finance ویژگی‌های نوآورانه دیگری نیز ارائه می‌کند، مانند کارت بدهی، که به دارنده اجازه می‌دهد تراکنش‌ها را در DeFi و TradFi انجام دهد. کاربران همچنین می توانند توکن های خود را برای کسب سود قرض دهند. 

درآمدهای روزانه TRON به ATH جدید افزایش می یابد

A گزارش جدید نشان داد که درآمد روزانه TRON برای اولین بار به 3.4 میلیون دلار رسید. این رقم از درآمد روزانه اتریوم و سولانا که به ترتیب 1.36 میلیون دلار و 541000 دلار بودند، پیشی گرفت. 

SunPump، تولیدکننده سکه‌های جدید TRON، دلیل این افزایش درآمد روزانه شبکه است. از زمان راه اندازی، مولد سکه میم 20.4 میلیون TRX (3.3 میلیون دلار) درآمد ایجاد کرده است. 

با توجه به اینکه چگونه PumpFun Solana آمار شبکه و رشد قیمت خود را افزایش داد، کارشناسان می‌گویند SunPump TRON می‌تواند محرک اصلی رشد شبکه در ماه‌های آینده باشد. اگر SunPump به این سرعت به رشد خود ادامه دهد، TRX ممکن است در سال 2024 به 0.768 دلار برسد. > اندکی پس از راه اندازی در می 2024، Notcoin یک برنامه رایت را برای کاهش عرضه توکن و افزایش قیمت NOT آغاز کرد. جدیدترین NOT burn round< /span> شاهد سوختن 16 میلیون توکن بود. 

اما به دلیل شرایط نامناسب بازار، قیمت‌های NOT در همان سطح باقی ماندند. دستگیری پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام در فرانسه در 24 آگوست، به دلیل ادغام این پروژه با شبکه TON متعلق به تلگرام، قیمت Notcoin را تا 21 درصد در هفت روز گذشته کاهش داد.

با وجود این. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که با شروع برنامه رایت کاهش عرضه نوت‌کوین و افزایش قیمت آن به 0.040 دلار، نوت‌کوین بازگشتی دوباره پیدا کند. /h3>

توکن اصلی RCO Finance، RCOF، مجموعاً 800 میلیون عرضه دارد. 50 درصد از این عرضه به فروش عمومی، 20 درصد به توسعه اکوسیستم و 12 درصد به نقدینگی/بازارسازی اختصاص دارد. 

بازاریابی و فروش خصوصی هر کدام 5% دریافت می کنند، در حالی که تیم و مشاوران به ترتیب 4% و 2% دریافت می کنند. 2٪ آخر به پاداش های اکوسیستم اختصاص می یابد. 

RCOF به قیمت 0.0343 دلار در مرحله 2 پیش فروش در حال انجام به فروش می رسد. اگر RCOF را اکنون بخرید، زمانی که توکن در زمان راه اندازی به 0.40 دلار برسد، 1066 درصد سود کسب خواهید کرد.

علاوه بر این، دارندگان توکن از تخفیف در کارمزد معاملات و حق رای در حاکمیت برخوردار می شوند. پیشنهادات آنها همچنین می توانند توکن های خود را به اشتراک بگذارند و تا 88٪ APY کسب کنند. دارندگان RCOF حق دریافت سود سهام عادی را دارند که از 1٪ تا 6٪ از توکن های نگهداری شده متغیر است. 

این دستاوردهای حماسی، پیشنهادات نوآورانه، و مزایای هیجان انگیز، RCO Finance را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال جایگزین Dogecoin و Shiba Inu تبدیل کرده است. 

برای اطلاعات بیشتر درباره پیش فروش RCO Finance:

از پیش فروش RCO Finance دیدن کنید

به انجمن مالی RCO بپیوندید

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط اطلاعات آماری. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل