سومین مشتری بزرگ NVIDIA – Super Micro Computer (SMCI) – فقط یک روز پس از یک گزارش تحقیقاتی کوتاه، از فایل 10-K خودداری می کند

سومین مشتری بزرگ NVIDIA – Super Micro Computer (SMCI) – فقط یک روز پس از یک گزارش تحقیقاتی کوتاه، از فایل 10-K خودداری می کند

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

زمان بندی نمی توانست بدتر از این باشد. در چیزی که اکنون به عنوان یک نوع اعتبار برای گزارش تحقیقاتی اخیر منتشر شده علیه آن تفسیر می شود، سهام Super Micro Computer (SMCI) امروز پس از اینکه سازنده سرورهای با کارایی بالا از تشکیل پرونده نظارتی مهم خودداری کرد تا امکان بررسی داخلی بیشتر را فراهم کند، سقوط می کند. از گزارش های مالی آن.

در واقع، Super Micro Computer یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کرد. لحظاتی پیش، اعلام کرد که “گزارش سالانه خود را در مورد فرم 10-K برای سال مالی منتهی به 30 ژوئن 2024 به موقع ارسال نمی کند…”

این بیانیه به این نکته ادامه می‌دهد:

“زمان بیشتری لازم است تا مدیریت SMCI ارزیابی خود را از طراحی و اثربخشی عملیاتی کنترل‌های داخلی بر گزارشگری مالی از 30 ژوئن 2024 تکمیل کند.”

بلوک نقل قول>

پیامدهای این توسعه شوک به وضوح مشخص است، با کاهش تقریباً 20 درصدی سهام SMCI در زمان نگارش مقاله.

گزارش کوتاه تحقیقات هیندنبورگ در برابر سوپر میکرو کامپیوتر

همانطور که قبلاً ذکر شد، توسعه امروز تنها یک روز پس از تحقیقات Hindenburg انجام می شود – یک فروشنده کوتاه فروش پرکار با سابقه درخشان در از بین بردن شرکت های مخفی مانند نیکولا موتورز-را دریافت می‌کند. – منتشر شد اثری سخت < یک href="https://hindenburgresearch.com/smci/">گزارش علیه Super Micro Computer، که در میان موارد دیگر ادعا می کند:

  1.  SEC از SMCI به دلیل «نقض حسابداری گسترده» در سال 2020 که منجر به تسویه حساب 17.5 میلیون دلاری شد، هزینه کرد. با این حال، شرکت مدیران ارشد مسئول این تخلفات را در یک دوره سه ماهه دوباره استخدام کرد.
  2. این استخدام مجدد مدیران اخراج شده منجر به شکایتی شد که در آوریل 2024 تنظیم شد و اظهار داشت که Super Micro Computer شیوه های تشخیص درآمد نامناسب خود را تنها سه ماه پس از توافق با SEC مجدداً راه اندازی کرده است.
  3. برای دستیابی به معیارهای دقیق مربوط به فروش، تیم فروش SMCI ظاهراً کانال توزیع خود را با فشار دادن محصولات به توزیع کنندگان بر اساس پیش بینی های تقاضای متورم مصنوعی و ظاهراً محموله های جزئی را برای افزایش تعداد کل محموله ها اجرا می کند.
  4. مدیر مالی Super Micro Computer که در سال 2018 پس از حذف شرکت از فهرست برکنار شد، بعداً توسط نهادی که متعلق به برادر مدیر عامل SMCI است دوباره استخدام شد.
  5. SMCI در طول سه سال گذشته نزدیک به یک میلیارد دلار به تامین کنندگان غیرمستقیم مانند Ablecom و Compuware پرداخت کرده است.
  6. “99.8٪ از صادرات Ablecom به ایالات متحده از سال 2020” و “حدود 99.7٪ از صادرات Compuware ایالات متحده” به Super Micro Computer بوده است.
  7. در سال 2006، SMCI به جرم صادرات قطعات ممنوعه به ایران اعتراف کرد.
  8.   طبق گزارش‌ها، این شرکت محدودیت‌های ایالات متحده علیه روسیه را نیز نقض کرده است.

پس، چرا این ادعاها اهمیت دارند؟ خوب، برای مثال، SMCI سومین مشتری بزرگ NVIDIA است.

خروج از نسخه موبایل