نزدک گزینه های بیت کوین نقطه ای را راه اندازی می کند: تغییر دهنده بازی برای سرمایه گذاری های کریپتو

نزدک گزینه های بیت کوین نقطه ای را راه اندازی می کند: تغییر دهنده بازی برای سرمایه گذاری های کریپتو

  • Nasdaq درخواستی را برای راه اندازی گزینه های شاخص بیت کوین (XBTX) به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارسال کرده است. 
  • طبق گفته جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ، اولین تایید ممکن است در سه ماهه چهارم سال مشاهده شود. < /span>

با اعلام اینکه نزدک درخواست خود را با کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای راه‌اندازی گزینه‌های شاخص بیت‌کوین نزدک (XBTX) اعلام کرد، بازار کریپتو رونق زیادی دریافت کرد. ).

براساس گزارش می کند، این ابتکار با مشارکت خالق CME CF Bitcoin Index Real-Time Index (BRTI)، CF Benchmarks اجرا شد. انتظار می رود این یک معامله فعلی در صرافی های ارز دیجیتال و همچنین گزینه های نقطه ای برای تکمیل گزینه های CME مرتبط با معاملات آتی بیت کوین باشد. 

سوی چانگ، مدیر عامل CF Benchmark، در توضیح این موضوع توضیح داد که این مشتقات تنظیم‌شده اعتماد سرمایه‌گذاران را بهبود می‌بخشد و تا حد زیادی به رشد بازار گسترده کمک می‌کند. 

تنظیم گزینه‌های نقطه‌ای به BRRNY (نرخ مرجع بیت‌کوین CME CF – نوع نیویورک) بر اساس قراردادهای آتی و آپشن‌های BTC بسیار موفق ارائه شده است. توسط CME. این مشتقات رمزنگاری تنظیم‌شده با هم به سرمایه‌گذاران اعتماد به نفس می‌دهد تا راه‌های ظریف‌تری را برای قرار گرفتن در معرض بزرگترین دارایی دیجیتال به کار گیرند و مکمل ETF‌های نقطه‌ای هستند که قبلاً در بین سرمایه‌گذاران بسیار محبوب بوده‌اند.

گزارش‌های متعدد همچنین تأیید می‌کنند که چندین برنامه در رابطه با گزینه‌های مرتبط با تعیین ETF بیت کوین. با این حال، اخیراً چهار برنامه توسط Cboe، NYSE، Nasdaq و BOX پس گرفته شد. 

تحلیلگر بلومبرگ در گزینه های بیت کوین صحبت می کند

به گفته جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ، تشکیل پرونده و تایید ممکن است در سه ماهه چهارم سال جاری انجام شود. مهلت SEC برای تصمیم گیری 21 سپتامبر است. اما از زمانی که من این را توییت کردم، سه صرافی برنامه‌های خود را برای فهرست کردن گزینه‌های ETF بیت کوین پس گرفتند. فعلاً چیز زیادی از آن نمی خوانم. پرونده های مبادله ای که مهم IMO هستند، مواردی هستند که ETF ها را فهرست می کنند – Nasdaq، NYSE، و CBOE.

گزینه ها مشتقات قابل معامله در بورس هستند که به دارندگان امکان خرید می دهند. یا یک دارایی را تا یک تاریخ معین به قیمت تعیین شده بفروشید. مزیت این است که معامله گران از یک فرصت کم هزینه برای افزایش قدرت خرید خود استفاده می کنند. برای سرمایه گذاران نهادی، این می تواند یک محافظ مهم در برابر تورم باشد. 

در حالی که منتظر تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار هستند، سرمایه گذاران به محصولات دیگری مانند ETF های مرتبط با بیت کوین و گزینه های موجود در آن صندوق ها متوسل شده اند. به گفته مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه گذاری Bitwise، بازار در حال حاضر تصویر نقدینگی را که گزینه ها می توانند ارائه دهند، از دست داده است. 

مهم است که گزینه های بیت کوین برای عادی سازی کامل این کلاس دارایی در دسترس باشد. ما بخشی از تصویر نقدینگی را که گزینه‌های ETF ارائه می‌کنند از دست داده‌ایم.

بیت کوین (BTC) انتظار می رود به عنوان سرمایه گذاران به تایید احتمالی SEC واکنش مثبت نشان دهد. منتظر یک عامل تعیین‌کننده قیمت قوی‌تر باشید تا وارونگی صعودی را وادار کند. 

در زمان انتشار، BTC پس از کاهش 5% در 24 ساعت گذشته و 13% در 30 روز گذشته بر اساس داده‌های ما، حجم معاملات بیت‌کوین در حال حاضر به میزان ۵۸% افزایش یافته است و ۴۴.۵ میلیارد دلار تغییر کرده است. 

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، اعتقاد بر این است که این امر، همراه با محبوبیت بیت کوین در سنگاپور، در کوتاه مدت باعث بازگشت صعودی خواهد شد. 

 


توصیه شده برای شما:

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل