نهنگ اتریوم (ETH) که ETH را با قیمت 20 دلار خرید و به قیمت 4000 دلار فروخت، ETFSwap (ETFS) را با قیمت 0.01831 دلار خریداری کرد.

نهنگ اتریوم (ETH) که ETH را با قیمت 20 دلار خرید و به قیمت 4000 دلار فروخت، ETFSwap (ETFS) را با قیمت 0.01831 دلار خریداری کرد.

در اقدامی جسورانه که توجه جامعه کریپتو را به خود جلب کرده است، یک نهنگ اتریوم (ETH) که به خرید ETH به قیمت 20 دلار و فروش به قیمت 4000 دلار معروف است، در ETFSwap (ETFS) سرمایه گذاری می کند. برای کسانی که هنوز شک دارند، قدم این سرمایه گذار باتجربه دلیل کافی برای علاقه مندی به ETSwap (ETFS) است. برای یادگیری بیشتر به خواندن ادامه دهید. 

نهنگ های رمزنگاری در حال حرکت برای خرید ETFSwap (ETFS) با تبدیل شدن به جدیدترین کانون برای رشد انفجاری

خرید اخیر ETFSwap (ETFS) توسط نهنگ اتریوم (ETH) ثابت می کند که توکن در مسیر رشد انفجاری قرار دارد. ETFSwap (ETFS) به سرعت خود را در مرکز فضای DeFi قرار داده است زیرا ترکیبی منحصر به فرد از مالی سنتی و غیرمتمرکز را ارائه می دهد. این فراتر از آن چیزی است که اکثر پروژه‌های DeFi با ترکیب فناوری بلاک چین با صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) ارائه می‌دهند.

با ETFSwap (ETFS)، سرمایه‌گذاران می‌توانند دارایی‌های دنیای واقعی را به شکل توکن شده معامله کنند. این ETF Screener و ETF Tracker مبتنی بر هوش مصنوعی پیشرفته دارد که به معامله گران کمک می کند تا پیچیدگی های بازارهای ارزهای دیجیتال را بررسی کنند. این ابزارها می توانند حجم زیادی از داده ها را تجزیه و تحلیل کنند، روندها را شناسایی کنند و توصیه های دقیقی را برای سرمایه گذاران جدید و با تجربه ارائه دهند. 

به عنوان یک پلتفرم غیرمتمرکز، ETFSwap (ETFS) امکان داد و ستد بدون مجوز ETF های توکن شده را می دهد تا به کاربران کنترل و شفافیت بیشتری بدهد. همچنین، معامله گران برای شروع سرمایه گذاری تحت هیچ فرآیند KYC قرار نمی گیرند.  علاوه بر این، این واقعیت که هیچ واسطه ای وجود ندارد، پلت فرم را بسیار کارآمد می کند. 

ETFSwap (ETFS) قراردادهای دائمی پیشرفته را با اهرمی تا 10x ارائه می دهد. گزینه ای که معامله گران را قادر می سازد تا سود قابل توجهی کسب کنند. امنیت یک اولویت اصلی برای ETFSwap (ETFS) است. به این ترتیب، این پلت فرم اقدامات قوی را برای محافظت از دارایی ها و داده های کاربران اجرا کرده است. خیلی بیشتر، ETFSwap (ETFS)  با بانک‌های سرمایه‌گذاری تنظیم‌شده مطابق با MiCa کار می‌کند تا اطمینان حاصل کند که اوراق بهادار دنیای واقعی هر دارایی توکن‌شده را پس می‌دهند.

در پیگیری بیشتر اعتماد و امنیت، ETFSwap (ETFS) تحت تأیید KYC توسط SolidProof. همچنین تحت یک ممیزی قرارداد هوشمند از CyberScope، مشابه بسیاری از رمزارزهای بالقوه موفق. با توجه به تمام این ویژگی ها و خرید نهنگ، واضح است که ETFSwap (ETFS) مانند اتریوم (ETH) در روزهای اولیه خود، ابزاری را ارائه می دهد.  

ETFSwap (ETFS) چیز بزرگ بعدی در دنیای کریپتو امروز است که هر توکن ETFS را به قیمت 0.01831 دلار می فروشد. مرحله پیش فروش آن بیش از 3.2 میلیون دلار جمع آوری کرده است، اما معامله گران هنوز برای خرید آن عجله دارند. بهترین راه برای سرمایه‌گذاران برای استفاده از پتانسیل این دارایی این است که با خرید ETFSwap (ETFS) قبل از پایان پیش‌فروش، از این نهنگ کریپتو پیروی کنند. 

افزایش شهاب سنگ اتریوم (ETH) از 0.30 دلار در هر توکن به بیش از 4000 دلار

اتریوم (ETH) با قیمت 0.30 دلار در سال 2015 راه اندازی شد. این قیمت در اواسط سال 2016 به حدود 20 دلار رسید و در سال 2021 بیش از 4000 دلار ارزش داشت. رشد چشمگیر آن ناشی از پلی بود که بین کریپتو و اینترنت ایجاد کرد.

اتریوم (ETH) به دلیل توانایی خود در اجرای قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز (dApps) به یک پیشگام تبدیل شد. در نتیجه، توجه گسترده توسعه دهندگان، سرمایه گذاران و علاقه مندان به فناوری را به خود جلب کرد. مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال در روزهای اولیه خود، بسیاری اتریوم (ETH) را به عنوان یک ارز دیجیتال دیگر نادیده گرفتند. با این حال، کسانی که ارزش آن را تشخیص دادند و زودتر آن را خریدند، خیلی دیرتر به سودهای کلانی دست یافتند.

نتیجه گیری در مورد اینکه چگونه ETFSwap (ETFS) آماده است تا سفر حماسی اتریوم (ETH) را منعکس کند

اتریوم (ETH) از یک شیت کوین به یک نیروگاه جهانی تبدیل شد، و اکنون، ETFSwap (ETFS) در مسیری قرار دارد که همان مسیر را دنبال کند. رویکرد این پلتفرم برای ادغام امور مالی سنتی با DeFi، آن را به یک رقیب قدرتمند در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. 

سرمایه‌گذاری اخیر در ETFSwap (ETFS) توسط نهنگ برجسته اتریوم (ETH) نشان‌دهنده آینده روشن پلتفرم است. سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند از انقلابی که ETFSwap (ETFS) ایجاد می‌کند سرمایه‌گذاری کنند، باید این توکن را هم‌اکنون خریداری کنند، زیرا پیش‌فروش به سرعت در حال فروش است.

برای اطلاعات بیشتر درباره پیش فروش ETFS:

از پیش فروش ETFSwap دیدن کنید

به انجمن ETFSwap بپیوندید

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل