هدف از راه‌اندازی توکن XBG جدید XBorg، توانمندسازی سرمایه‌گذاران با قفل‌های 100% و شفافیت در زنجیره است.

هدف از راه‌اندازی توکن XBG جدید XBorg، توانمندسازی سرمایه‌گذاران با قفل‌های 100% و شفافیت در زنجیره است.

XBorg%C2%A0%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D9%87%E2%80%8C%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%D9%86%E2%80%8C%D8%A2%D9%81%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%B3%D9%88%DB%8C%D8%B3%E2%80%8C%D8%A8%D9%88%D8%B1%DA%AF%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B3%D8%A7%D9%84%20%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%20%D8%B1%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%D8%B4%D8%AF%D8%8C%20%D8%A8%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20بازی از طریق یک پروتکل هویت بازیکن که با فعال کردن مالکیت داده، تجارب آنلاین را افزایش می‌دهد.

در این مصاحبه، کانر کرستن، رئیس بخش رشد و بازاریابی XBorg، به چالش‌ها می‌پردازد. توکن‌های اطراف در سال 2024 راه‌اندازی می‌شوند و عملکرد ضعیف را به اشباع بازار و تأثیر مخرب پروژه‌های بیش‌ازحد نسبت می‌دهند. او تأکید می‌کند که چگونه ارزش‌گذاری‌های بالا با عرضه‌های کم گردش، خریداران جدید را منصرف می‌کند و منجر به فشار فروش طولانی‌مدت و کاهش تدریجی قیمت می‌شود.

کرستن از نقش صرافی های متمرکز و سازندگان بازار، استدلال می کنند که الزامات فهرست بندی دقیق و کنترل نامتناسب بر عرضه توکن، فشار فروش را تشدید می کند و اعتماد جامعه را تضعیف می کند. او رویکرد پایدارتری را برای راه‌اندازی توکن پیشنهاد می‌کند و از ارزش‌گذاری‌های پایین‌تر و کاهش دوره‌های سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه‌گذاران متعهد و تقویت رشد بلندمدت حمایت می‌کند.

استراتژی منحصربه‌فرد با توکن XBG، که در آگوست ۲۰۲۴ راه‌اندازی شد، رد می‌کند. مسیرهای تبادل سنتی متمرکز به نفع راه اندازی کاملاً زنجیره ای با باز کردن قفل 100٪ سرمایه گذار – حرکتی که برای توانمندسازی جامعه و کاهش فشار فروش در آینده طراحی شده است. XBorg معتقد است که در صورت موفقیت، این رویکرد می‌تواند روند جدیدی را در راه‌اندازی توکن ایجاد کند، و پروژه‌ها را با گزینه‌های اضافی برای همسویی با جوامع خود و تقویت پایه‌ها فراهم کند.

پس از راه‌اندازی، XBG از 0.15 دلار به 0.05 دلار قبل از بازیابی سقوط کرد. به حدود 0.08 دلار. لوئیس رجیس، مدیر عامل Xborg، نظر داد که چگونه تنها 13٪ از توکن های فروخته شده پس از TGE،

آیا می توانید پیشینه ای مختصر در مورد XBorg به ما ارائه دهید؟

به نظر شما چرا اکثر راه‌اندازی‌های توکن 2024 عملکرد ضعیفی داشته‌اند؟

وجود دارد توکن های بسیار بیشتری در سال 2024 نسبت به سال 2021 برای انتخاب وجود دارد، اما نه لزوماً سرمایه بیشتر. این بدان معنی است که جلب توجه و جذب سرمایه به عنوان یک نشانه جدید به طور فزاینده ای دشوار است. یکی دیگر از دلایلی که راه اندازی توکن در سال 2024 عملکرد ضعیفی داشته است، می تواند این باشد که چند پروژه بیش از حد در اوایل سال پس از کمپین های گسترده SocialFi راه اندازی شدند. این کمپین‌ها توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند و مقدار قابل توجهی از عرضه توکن را به کشاورزانی که معمولاً هنگام راه‌اندازی از آن خارج می‌شوند، رها می‌کند و به قیمت توکن لطمه می‌زند.

 

آیا متا با FDV پایین شناور، خریداران جدید را بازدارنده است؟ /p>

توکن‌های جدید با ارزش‌های بالا با عرضه کم عرضه شده‌اند. این بدان معناست که این توکن ها چندین سال بازگشایی توکن در پیش دارند که به طور بالقوه خریداران جدید را از دستیابی به توکن های جدید باز می دارد. در نتیجه، اکثر توکن‌های جدید در هنگام راه‌اندازی با فشار فروش همراه با فشارهای کوچک فروش در هر باز کردن مواجه می‌شوند. بدون خریداران حاشیه‌ای، این توکن‌ها به آرامی به صفر می‌رسند و سرمایه‌گذاران را از خرید توکن‌های جدید منصرف می‌کند.

 

آیا الزامات فهرست CEX های برتر به صنعت آسیب می زند؟

ما معتقدیم. توکن های زیادی می خواستند در سه ماهه اول سال 2024 راه اندازی شوند، که پویایی قدرت را بین صرافی های متمرکز پیشرو و پروژه های آتی منحرف کرد. این منجر به الزامات غیر واقعی شد و تیم هایی که مایل به انجام تقریباً هر کاری برای ثبت نام در صرافی های برتر بودند. این بیشتر به جامعه، سرمایه‌گذاران اولیه یا خزانه‌داری آنها به قیمت یک فهرست بزرگ آسیب می‌زند، که به نوبه خود بر فضای کلی تأثیر منفی می‌گذارد.

 

آیا بازارسازها و CEX ها فشار فروش غیرضروری را اضافه می کنند؟

زمانی که در صرافی‌های متمرکز برتر فهرست می‌شوند، معمولاً از پروژه‌ها خواسته می‌شود که یک IDO را با ارزش بسیار پایین‌تری نسبت به قیمت فهرست‌شان انجام دهند که معمولاً 10 برابر کمتر است. این توکن های IDO در زمان راه اندازی به طور کامل باز می شوند. علاوه بر این، صرافی‌ها و بازارسازان درصدی از عرضه توکن پروژه را برای خود درخواست می‌کنند. با این حال، آنها نیاز دارند که پروژه ها دارای عرضه در گردش راه اندازی 5 درصد یا کمتر باشند. بنابراین، بیشتر توکن‌هایی که در زمان راه‌اندازی در گردش هستند، توسط سازندگان بازار، صرافی‌ها و شرکت‌کنندگان IDO نگهداری می‌شوند. جامعه پروژه فقط یک باز کردن قفل کوچک دریافت می کند و در بیشتر راه اندازی توکن های 2024 تحت تأثیر منفی قرار گرفته است.

 

آیا memecoin ها مطالعه موردی خوبی برای پروژه های سودمند/فراد هستند؟

وقتی هر چیزی به اندازه memecoin ها موفقیت دارد؟ داشته اند، باید برخی از آموخته ها وجود داشته باشد. ممکوین‌ها نشان داده‌اند که راه‌اندازی با عرضه با گردش بالا، عدم بازگشایی توکن در آینده، و یک جامعه قوی دستوری برای موفقیت است. اگر پروژه‌های سودمند بتوانند پایه‌های قوی را به این ترکیب اضافه کنند، آسمان محدود است.

 

آیا راه‌های پایدارتری برای راه‌اندازی یک نشانه وجود دارد؟

ما معتقدیم کاهش ارزش‌گذاری و کاهش سرمایه‌گذاری بسیار سالم‌تر است. یک توکن در میان مدت و بلند مدت. این به غیر ایمانداران اجازه می دهد که زودتر بفروشند و خریداران جدید بدون ترس از برنامه طولانی باز کردن قفل، موقعیت خود را در موقعیت خود قرار دهند. همچنین این امکان را به توکن می‌دهد تا با رشد پروژه قیمت آن افزایش یابد و کاربرد بیشتری را برای توکن به ارمغان می‌آورد.

 

چرا رویکرد XBorg منحصر به فرد است؟

رویکرد ما به خصوص از چند جهت منحصر به فرد است. در ابتدا، ما یک استراتژی راه اندازی نوآورانه را به جامعه خود پیشنهاد کردیم و آنها از طریق رای گیری در مورد آن تصمیم گرفتند. علاوه بر این، برای پروژه‌های بزرگ‌تر معمول نیست که برخلاف روند صنعت حرکت کنند و چیز جدیدی را امتحان کنند. رد کردن مسیر تبادل متمرکز و راه‌اندازی زنجیره‌ای با بازگشایی کامل سرمایه‌گذاران، این روزها برای راه‌اندازی توکن‌های جدید کاملاً بیگانه است.

 

چرا جامعه را در تصمیم گیری استراتژی راه اندازی مشارکت دهید؟

یکی از XBG ابزارهای توکن حاکمیت است. ما تاکنون پانزده پیشنهاد بهبود XBorg را میزبانی کرده‌ایم که همگی در مورد تصمیم‌های اصلی اکوسیستم تصمیم می‌گیرند. ما فعالانه XBorg را با دارندگان خود می‌سازیم و فکر می‌کنیم که آنها باید در مورد موضوعاتی که مربوط به سرمایه‌گذاری‌شان است تصمیم بگیرند.

شما XBG را در 19 مرداد. در مورد عملکرد تا کنون چه احساسی دارید؟

هنوز برای گفتن خیلی زود است. ما در روز اول فشار فروش زیادی داشتیم که با توجه به باز کردن قفل 100% سرمایه گذار قابل درک بود. قیمت پس از آن به شدت افزایش یافت زیرا خریداران جدید XBG را با قیمت‌های عالی خریدند، و اکنون تقریباً در حدود 65 میلیون دلار FDV و ارزش بازار 14 میلیون دلار ثابت است. سرمایه‌گذاران پیش‌فروش با قیمت‌های فعلی 20 تا 30 درصد کاهش یافته‌اند، بنابراین ما از این امر ناراضی هستیم و سخت تلاش می‌کنیم تا آنها را درست انجام دهیم. داشتن حداقل بازگشایی‌های آینده و عرضه با گردش بالا به ما مزیت رقابتی عظیمی در برابر سایر توکن‌های جدید می‌دهد، بنابراین مطمئن هستیم که می‌توانیم از اینجا حرکت قوی ایجاد کنیم.

آیا فکر می کنید این می تواند متای جدیدی برای راه اندازی توکن باشد؟

اگر XBG در چند ماه آینده عملکرد خوبی داشته باشد، فکر می کنم پروژه های بیشتری این استراتژی را امتحان کنند. با این حال، برای باز کردن قفل توکن های سرمایه گذار، آنها باید به قدرت جامعه خود و اصول خود اطمینان داشته باشند. امیدواریم در آینده نمونه ای قوی از موفقیت برای این استراتژی باشیم. فکر می کنم این روزها پروژه ها به گزینه های راه اندازی اضافی نیاز دارند. 

کسی که به این استراتژی علاقه دارد، XBG یا XBorg چه باید بکند؟

با ما در X یا Discord تماس بگیرید. ما بسیار خوشحال خواهیم شد که بینش و مشاوره در مورد آنچه که خوب پیش رفت یا می توانست بهتر از این باشد ارائه دهیم. اگر به XBG یا XBorg علاقه مند هستید، پس تحقیق خود را انجام دهید، وب سایت، شبکه های اجتماعی و مقاله لایت ما را بررسی کنید تا بیشتر بدانید و به انجمن ما بپیوندید. ما به دنبال افرادی هستیم که می خواهند نوآوری کنند و به هدفی بزرگتر از خودمان کمک کنند.

ارتباط با کانر کرستن

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل